Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6785595 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #20475 Dátum: 2012.05.04 20:41:53 »
és abban hol az élvezet, a kaland? :tt2:
Minden tankolásnál... :lol:

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Carina
« Válasz #20476 Dátum: 2012.05.04 21:06:15 »
:yes:
Senki ne értse félre - Toyotáról jót vagy semmit - de én pont ezek miatt érzem azt, hogy a hangszigeteléssel  lett "befejezve" a masina.  :hug:

 :yes:
Na meg a "bödönnel"  .  Szinte az az 5. henger.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20477 Dátum: 2012.05.04 22:13:08 »
:yes:
Senki ne értse félre - Toyotáról jót vagy semmit - de én pont ezek miatt érzem azt, hogy a hangszigeteléssel  lett "befejezve" a masina.  :hug:
Hát neked és Orizának feltétlen el kell jönnötök a legközelebbi találkozóra!!! Had hallgassuk meg a szigetelt autót.
Prius 2 - a mosolygós autó.

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #20478 Dátum: 2012.05.04 22:39:45 »
BAZSAR!Érdekes amit irtál az injektor hibáról,nem nagyon gondolnék ilyenre hibakereséskor.ha nem lesz jó akkor kipróbálom a módszeredet,és  még kimérem,az  injektorok ellenálását.Ahogy látom az autód évjáratát,neked gondolom Bosch injektorod van,amire már panaszkodtak páran,itt a fórumon.Az enyémek Densók,remélem nem lesz ilyen hibája,és találtunk mást.Kimértük egy másik műszerrel is az ellenálásokat.A trafónál melegen,határértéken belül volt az eltérés.A többi mérési pontnál is rendben voltak az értékek.Melegen jók voltak a kábel ellenálások,viszont forró motornál az egyik gyújtókábel ellenálása,mozgatásra változott,úgyhogy valószínű ott lesz gond.Hogy kizárjuk a mechanikus hibát,mértünk kompressziót,igaz melegen mert nem volt időnk megvárni mig lehül.14bar volt mindegyik hengernél,az eltérés is csak néhány tized volt.Úgyhogy ma kapott egy új garnítúra gyújtókábelt(HÜCO-17200ft).A biztonság kedvéért,4 új gyertya is került bele.Végül is BERU 4 pólusu gyertyákat vettem,meglátjuk milyen lesz,legalább lesz tapasztalat ezekről is.Bár nem volt hibaüzenet,de csináltam egy nullázást,és holnap,próbaút,kiderül hogy bejöttek az ötletek.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #20479 Dátum: 2012.05.05 05:03:28 »
Hát neked és Orizának feltétlen el kell jönnötök a legközelebbi találkozóra!!! Had hallgassuk meg a szigetelt autót.
Én is remélem, hogy találkozunk!  :yes: Addig is szívesen összefutok mindenkivel, aki erre jár. Tudom, hogy Db. messze van, de mondjuk, ha  Balaton felé jöttök, megoldható.

bazsar

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 63
Re:Carina
« Válasz #20480 Dátum: 2012.05.05 13:16:04 »
BAZSAR!Érdekes amit irtál az injektor hibáról,nem nagyon gondolnék ilyenre hibakereséskor.ha nem lesz jó akkor kipróbálom a módszeredet,és  még kimérem,az  injektorok ellenálását.Ahogy látom az autód évjáratát,neked gondolom Bosch injektorod van,amire már panaszkodtak páran,itt a fórumon.Az enyémek Densók,remélem nem lesz ilyen hibája,és találtunk mást.
Megnéztem a szelepet, és nem láttam rajta márkajelzést. Én úgy tudom, hogy kétfélével szerelték, az egyik a sárga, a másik a szürke, de az tudtommal a szegénykeverékesbe való. Szerintem érdemes ennek is utánajárnod, nem kerül semmibe, csak egy kis víz kell a hűtéshez.
Nálam olyan volt, hogy ha meleg motornál leállítottam csak néhány percre is, akkor induláskor mindig kihagyott az egyik henger. Ilyenkor indulás előtt lehűtöttem a szelepet, és akkor lehetett megint használni. Persze amint tudtam megjavíttattam. :)
'97 Toyota Carina E GLi Liftback

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20481 Dátum: 2012.05.05 21:04:00 »
Hütéshez víz helyett célszerübb lenne lefújni valami illékony sprayel, a gáz párolgásakor nagy höelvonás lép fel.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20482 Dátum: 2012.05.05 21:08:19 »
Kamikaze! Ígértem, hogy megnézem a trutyit. Itt a kép róla. Kb, 1 deci kapuccsínó színű, állagú vizes-büdös lötty kb. 800 km alatt (nívópálca továbbra is maxon). Ez nem éghető...nem  meglepő, hogy alacsony fordulatnál, amikor erősebb a vákuum, nagyobb a nyomaték, s az sem, hogy 5.-ben erősen csökkent a motorfék hatása  :yes:
Köszi a képeket! ;)

A totalcaros cikk alapján készítetted a dolgot, azokból az anyagokból vagy maszek?
Nekem vékony csövem van itthon csak edény kellene.

Nem emlékszem, hogy te küldted-e a képet az egészröl a múltkor, hogyan oldottad meg a pcv szelepen át megy a bödönbe vagy a másik csövet is belevezetted, ami a szelepfedélröl érkezik?
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.05 21:13:11 írta kamikaze »

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #20483 Dátum: 2012.05.06 07:20:54 »
Köszi a képeket! ;)

A totalcaros cikk alapján készítetted a dolgot, azokból az anyagokból vagy maszek?
Nekem vékony csövem van itthon csak edény kellene.

Nem emlékszem, hogy te küldted-e a képet az egészröl a múltkor, hogyan oldottad meg a pcv szelepen át megy a bödönbe vagy a másik csövet is belevezetted, ami a szelepfedélröl érkezik?
Félliteres vízszűrőből csináltam, olajálló O gyűrűvel. Itt írtam róla.
Kattints az oldalon a D.I.Y. gombra, a méreteket e "rendelés" fülnél. A "Bekötés" gombra kattintva a képeken is látszik (bár más kocsikról készültek), hogy a PCV szelepre kell kötni, a másik csövön ugyanis a fojtószelepház külső feléről érkezik a friss levegő a szelepfedélbe. Téliesítésről nem gondoskodtam, mert annyi anyag nem jött, hogy szétfagyhatna, s ez a félliteres tartály kényelmesen elfér a szervo tartálya fölött (a literes is). Időközben lecseréltem a csöveket, 10-es belső átmérőjű olajálló gumicsövet vettem, 1m pont elég: 40 cm a PCV-től, 60 a bödönből a szívócsőbe.
Érdemes böngészni a fenti oldalon, a leírt tapasztalatok ismerősek mindannyiunknak, akik már belevágtunk.
Persze 1 perc alatt vissza lehet állítani az eredeti állapotot, de még nem hallottam olyanról, aki ezt tette volna  ;)

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Carina
« Válasz #20484 Dátum: 2012.05.06 12:30:44 »
Ma én is megnéztem az olajlecsapatót. kb 4000km-t mentem vele de nagyon kevés a trutyi benne. Vagy ilyen jó a motor vagy nem elég hatásos a szerkezet. Az utóbbira tippelek ezért kioperáltam. Én gyárit vettem, mert nem találtam olcsón vízszűrőházat és nem akartam az idomok után is mászkálni. Ebben viszont nincs szűrő csak egy üres bödön. Jótékony hatása így is van, de most jön a barkácsolás. Belegyógyítok valahogy egy szűrőt.
A fogyasztás pedig 1640km átlagára 6,8 lett.

ChrisAC88

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Carina
« Válasz #20485 Dátum: 2012.05.06 14:16:37 »
Sziasztok!

Egy kérdésem lenne. :) Még mindig a carina II 3S-GE projekt mélyében fekszünk, eddig nem sokat haladva idő hiányában, de most... :)
A Carinában OBD 0-ás volt az ECU a 3S-GE pedig OBD 1-es. A motorvezérlőn (3S-GE) van egy csatlakozó, 22 PIN es, ez még sajna a celica kábelkorbácsán van másik 3 csatlakozóval... Szereztem rajzot a PIN kiosztásról, megvan mi hova megy, műszerfalba stb.
Sajnos a carináról nincs rajz, így a bekötés sem egyszerű. Kerestem neten, de eddig nem találtam. Valakinek esetleg? Elfekvőben egy eladó darab? :)
Addig be se indulna gondolom ameddig nem kapja meg a megfelelő jeleket?

Köszi :)
üdv


vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10282
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20486 Dátum: 2012.05.06 16:02:20 »
Sziasztok!

Egy kérdésem lenne. :) Még mindig a carina II 3S-GE projekt mélyében fekszünk, eddig nem sokat haladva idő hiányában, de most... :)
A Carinában OBD 0-ás volt az ECU a 3S-GE pedig OBD 1-es. A motorvezérlőn (3S-GE) van egy csatlakozó, 22 PIN es, ez még sajna a celica kábelkorbácsán van másik 3 csatlakozóval... Szereztem rajzot a PIN kiosztásról, megvan mi hova megy, műszerfalba stb.
Sajnos a carináról nincs rajz, így a bekötés sem egyszerű. Kerestem neten, de eddig nem találtam. Valakinek esetleg? Elfekvőben egy eladó darab? :)
Addig be se indulna gondolom ameddig nem kapja meg a megfelelő jeleket?

Köszi :)
üdv
Szia!
Nem tudom, hogy ez meg ez segíthet-e esetleg?
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.06 16:05:22 írta vd1234 »

bsh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 254
Re:Carina
« Válasz #20487 Dátum: 2012.05.06 17:19:40 »
na tegnap kibontottam a középkonzolt és beépítettem a "hőmérőt"... félig. mert nem találtam egyszerű utat a külső érzékelő kivezetéséhez a motortérbe, úgyhogy elindultam a jobb tükör felé, de ott már elment a kedvem a további bontogatástól, úgyhogy egyelőre csak a jobb oldali lábtérig van elvezetve a drót. tehát most van egy hőmérőm, ami csak a belső hőmérsékletet méri, de azt viszont kétzónásan... [rohog]


netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Carina
« Válasz #20489 Dátum: 2012.05.06 20:01:58 »
Hű nem jók a linkek!
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -