Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6789862 alkalommal)

0 Felhasználó és 27 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20370 Dátum: 2012.04.21 21:13:58 »
Ha érdekel valakit esetleg:
Celica dugók hajtókarral
Jól látszik, hogy kell összehozni az olajlehúzót  :clap:

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #20371 Dátum: 2012.04.21 21:17:26 »
HAli!

Találtam egy oldalt, ahol az illető nekiállt a teljes motorfelújításnak, hátha hasznát veszed...De nézd csak meg, a gyűrűcsere nem segít a kopott hengerfalon:


[a csatolmányt egy admin törölte]

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20372 Dátum: 2012.04.21 21:23:53 »
HAli!

Találtam egy oldalt, ahol az illető nekiállt a teljes motorfelújításnak, hátha hasznát veszed...De nézd csak meg, a gyűrűcsere nem segít a kopott hengerfalon:
Köszi! Ezt a részt meg nem találom az oldalon egyelőre...
Nagyon remélem, hogy nem lesz akkora válla egy nicasilos hengernek! Öcsém az alkatrész Nexiáját most kapta szét, 200.000 fölött volt abban a motorban, és semmi váll. Akkor egy 4A-FE csak nem ment tropára 314.000 km alatt  :hmmmm: Tényleg, lassan meglesz a 100.000 PI  :lol:
Amúgy sem a gyűrű hibájára tippelek, csak ahogy megbeszéltük, ha már ennyire szét lesz kapva, akkor jó megnézni azt is.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #20373 Dátum: 2012.04.21 21:28:15 »
Köszi! Ezt a részt meg nem találom az oldalon egyelőre...
3. oldal
Mondjuk, ő tuningolt is. erősített hajtókarokkal, polírozott, szélesített (méretpontosított) szívócső átmérőkkel:

[a csatolmányt egy admin törölte]

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20374 Dátum: 2012.04.21 21:54:17 »
3. oldal
Mondjuk, ő tuningolt is. erősített hajtókarokkal, polírozott, szélesített (méretpontosított) szívócső átmérőkkel:
Köszönöm, megvan!
Hát elég megszállott a gyerek, két hengerfejtömítés, vazelines hézagolás... :)

Aztán keresgélés közben ilyet találtam:
http://www.belcord.hu/
Örülök, hogy van ilyen belföldön!
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.21 22:21:51 írta vd1234 »

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20375 Dátum: 2012.04.21 22:38:30 »
Köszönöm, megvan!
Hát elég megszállott a gyerek, két hengerfejtömítés, vazelines hézagolás... :)
Kihagytam az ACL márkát  :D

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20376 Dátum: 2012.04.22 11:38:47 »
vd1234!

A minap elirtam a feszitő márkáját!
SNR-t irtam, ami francia.

Amit én kaptam a Contitech vezérlésben az made in Germany Contitech szij + made in japan NSK feszitő.

Amivel vettem, az Mitsuboshi szij volt, ezekkel a számokkal:

Mitsuboshi 117 MY 21
 2712 E 60 97
 2712 E 60 98
 2712 E 60 99
 2712 E 61 100
 2712 E 61 101


A feszitője KOYO volt.

Koyo 6005 RR IH

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20377 Dátum: 2012.04.22 13:12:07 »
vd1234!

A minap elirtam a feszitő márkáját!
SNR-t irtam, ami francia.

Amit én kaptam a Contitech vezérlésben az made in Germany Contitech szij + made in japan NSK feszitő.

Amivel vettem, az Mitsuboshi szij volt, ezekkel a számokkal:

Mitsuboshi 117 MY 21
...

Köszi kamikaze!

Azért írtam azokat a vezérlés-szetteket, mert a boltban azok vannak csak egyelőre.
Azt mondta az előző gazda, hogy 290.000 körül cserélték a vezérlést. A feszítő palástján volt egy-két koszfolt, de a szíj egész tűrhető volt hála Istennek.
Adott esetben lehet, hogy elég csapágyat cserélni a feszítőben  :?: :D

Ma meg mentünk a géppel, és meglepődtem. Megint nem éreztem a büdöset, nem igazán akart kigyulladni a narancssárga jelzés, úgy ment, mint a szél, alig gázzal...Benéztem a 3. hengerbe, és kevesebbnek tűnt az olaj rajta. Most van majdnem 300km-nél a xado öblítő betöltése után. Még megyek vele szerintem még legalább egy ennyit, hátha lesz pozitív változás. Ha igen, nem szedem szét fölöslegesen. Megkapja a friss olajat adalékkal, és kész. Na ez a legoptimistább verzió  :surrender:
Az az érdekes, hogy a középen levő merevítőn van gumibak. Akkor lesz bonyodalom, ha nem tudnám levenni az olajteknőt tőle. Ahogy a kalapos által betett képeken néztem, két teknőrészt kell levenni, hogy hozzáférjek a hajtókarokhoz?? :hmmmm: A javításiban nem találtam erre egyértelmű képet/rajzot.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.22 13:13:54 írta vd1234 »

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20378 Dátum: 2012.04.22 13:57:09 »
A teknő egy darabból áll, maximum alul le kell venni a tartót ami útban lesz.  ;)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20379 Dátum: 2012.04.22 14:26:14 »
A teknő egy darabból áll, maximum alul le kell venni a tartót ami útban lesz.  ;)
Bárcsak igazad lenne!
Erre a két képre gondoltam:
Kép 1
Kép 2
Ha az utóbbin nézem, leveszem a kisebbik teknőt, maximum két hajtókarhoz férek hozzá.
Ha az elsőt nézem, lehet, hogy útban lesz a váltó, amit nem tudom, meg tudom-e oldani a váltó levétele nélkül? Akkor meg már a motort is kivehetném...
Na, de most olvasom, hogy a 4A-FE-nél 1 db van tényleg, hála Istennek  :clap:
Kérdés, hogy amikor 75 fokban dől oldalra a kocsi, a tartó mit tart, meg a motortartó ha kiesik, a többi mit szól hozzá  :hmmmm:

De ez megint a szokásos agyalás, majd ha megemelem, meglátom - de remélem, használ a xado :whistling:
A hajtókarokon ráadásul hasonló fejű csavar van, mint a hengerfejcsavaroknál "szokásos".
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.22 14:31:27 írta vd1234 »

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20380 Dátum: 2012.04.22 15:23:46 »
Bárcsak igazad lenne!
Erre a két képre gondoltam:
Kép 1
Kép 2
Ha az utóbbin nézem, leveszem a kisebbik teknőt, maximum két hajtókarhoz férek hozzá.
Ha az elsőt nézem, lehet, hogy útban lesz a váltó, amit nem tudom, meg tudom-e oldani a váltó levétele nélkül? Akkor meg már a motort is kivehetném...
Na, de most olvasom, hogy a 4A-FE-nél 1 db van tényleg, hála Istennek  :clap:
Kérdés, hogy amikor 75 fokban dől oldalra a kocsi, a tartó mit tart, meg a motortartó ha kiesik, a többi mit szól hozzá  :hmmmm:

De ez megint a szokásos agyalás, majd ha megemelem, meglátom - de remélem, használ a xado :whistling:
A hajtókarokon ráadásul hasonló fejű csavar van, mint a hengerfejcsavaroknál "szokásos".

Nem vagyok benne biztos, de ez mintha nem Carina lenne...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20381 Dátum: 2012.04.24 21:15:50 »
Üdv!
Újabb kalandozásaim során találtam dugattyút 4A-FE-hez. Kb. 6200Ft/db, JcAuto fantázianévvel.
Esetleg hallottatok erről jót/rosszat?
Gyűrűszett ugyanebben 16-17 e Ft.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20382 Dátum: 2012.04.24 21:33:50 »
Tán baja van a dugóknak?

vélemény: olcsó húsnak....

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20383 Dátum: 2012.04.24 21:47:41 »
Tán baja van a dugóknak?

vélemény: olcsó húsnak....
Nem tudom, majd ha kint lesznek. Csak nézegettem. Egyelőre ezt találtam.
Magát a márkát nem ismered?
Az ACL (Mahle) gyűrűszett az jó?  ;)
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.24 21:50:16 írta vd1234 »

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20384 Dátum: 2012.04.24 22:19:12 »
Mahle az jó.
Hétvégén megkérdem neked azt a márkát, amit a srác a múltkor beépitett.
Az csak oridzs cuccokból lett felújitva.