Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6789820 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #20340 Dátum: 2012.04.19 16:54:55 »
Oké! Gyűjtöm az adatokat!
102~96 kiló,
185/15~195/15-ös gumi (hacsak nem váltod kisebbre ;))
könnyített hátsó festés~ +hangszigetelés :D
...

Jó, hogy figyelmeztetsz! Durvább ez a fórum mint a FaceBook.  :yes:
A végén még itt is 1200 oldalas karton lesz tele az adataimmal.  :otlet:
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20341 Dátum: 2012.04.19 19:13:14 »
Kamikaze belémültette a kíváncsiságot, hétvégén megpróbáltam leszedni a szívócső tetejét, de elnyírtam egy imbuszos csavart :cry:. Erőfogóval nem tudok hozzáférni, ötlet? :?:
De ne az ed csájna-féle kimelegítést írjátok! :D
Ha lejön a fedél, és kilóg a csavar szára, akkor sokszor bejön, hogy rátépek egy kisebb satut (pl. 50-est), majd a satuval kitekerem.
Esetleg nem jó értem?

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #20342 Dátum: 2012.04.19 20:02:41 »
Ha lejön a fedél, és kilóg a csavar szára, akkor sokszor bejön, hogy rátépek egy kisebb satut (pl. 50-est), majd a satuval kitekerem.
Esetleg nem jó értem?
Sajna nem jött le,  :no: a jelölt csavar fejét nyírtam el (neten talált kép), hiába locsoltam csavarlazítóval. A másik simán letekerhető volt, a harmadik is ragaszkodó, de már nem erőltettem. Próbaképp az alsó 10-es csavarokat meglazítottam, azokkal nincs baj. Persze hagyhatnám, hisz szépen jár, de most már szeretném végigvinni, belenézni. Annyira elhanyagoltan került hozzám, és annyit számítottak az eddigi tisztogatások, hogy érdekel a belső állapota. :hmmmm:

[a csatolmányt egy admin törölte]

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20343 Dátum: 2012.04.19 20:16:21 »
De jóóóóó! Már aszittem csak én őrültem meg..
Az asszony is azt, hitte, h én őrültem meg. De egyszer kitakarítottam vele az övét és azóta nem ágál.
Prius 2 - a mosolygós autó.

bsh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 254
Re:Carina
« Válasz #20344 Dátum: 2012.04.19 20:31:57 »
sziasztok!
indexkapcsolós kérdés: olyan problémám van, hogy jobbra indexelve ÉS jobbra kanyarodva az indexkapcsoló kiugrik a helyéről és középre áll. sokszor olyankor is, mikor egy hosszú nagy ívű kanyarban, a kormányt meg se mozdítom és egyszercsak kiugrik. ugyanakkor pl. jövök ki körforgalomból és akkor nem ugrik i, még akkor sem, ha a végén drekt balra kapom a kormányt, hogy visszaugrassam az indexet... szóval az a lényeg, hogy mikor nem kéne, akkor kiugrik, mikor meg kéne, akkor meg juszt sem! :) balra indexeléssel nincs gond.
szerintetek ez valami javítható vagy beállítható dolog, vagy rögtön cseréljem ki az egészet?

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20345 Dátum: 2012.04.19 21:08:08 »
Sajna nem jött le,  :no: a jelölt csavar fejét nyírtam el (neten talált kép), hiába locsoltam csavarlazítóval. A másik simán letekerhető volt, a harmadik is ragaszkodó, de már nem erőltettem. Próbaképp az alsó 10-es csavarokat meglazítottam, azokkal nincs baj. Persze hagyhatnám, hisz szépen jár, de most már szeretném végigvinni, belenézni. Annyira elhanyagoltan került hozzám, és annyit számítottak az eddigi tisztogatások, hogy érdekel a belső állapota. :hmmmm:
Szóval az imbuszcsavar belseje kopott ki? Lehet, hogy lefúrnám a fejét annak, ami nem jön ki, főleg látva a képet. Ha lent a fedél, akkor a szárat megfogni satuval, olyat nem láttam, ami akkor nem jön ki.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.19 21:12:51 írta vd1234 »

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20346 Dátum: 2012.04.19 21:16:04 »
Egy kérdés:
Nincs kimondottan közöttük, amit szeretnék, de ezek közül melyik vezérléskészlet szerintetek az, ami jó is? Esetleg van valami tapasztalatotok?
Dayco 18085Ft
Ina     15995Ft 
SKF    18072Ft
Japanparts 14596Ft
Flennor       14998Ft
QH              16246Ft

Most Bosch szíj van benne, de az árlista szerint az 56515Ft...háromszorosa a többinek nagyjából, remélem, a többi között is van jó.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.19 21:24:09 írta vd1234 »

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20347 Dátum: 2012.04.19 22:59:15 »
Én néha nehezen tekerem le, olyan erős vákuum van már a tank vége felé, hosszabb távú menetnél azt vettem észre, hogy ahogy fogy a nafta, egyre jobban kell neki nyomnom, de ha ilyenkor félreállok, le/visszatekerem a sapkát (helyreáll a nyomás), ismét jobban gyorsul. Lehet, hogy a benzinpumpa kezdi feladni? :?: Nem kellene a tankszellőztetőnek megoldani ezt? :?: :?:
Pedig az működne, az anyósoldal felől hallatszik a percegése...Elkoszolódott, beragadt a szellőztető cső :?: :?: :?: Ötlet :?:
Nekem mindig volt pisszenés, mióta az eszemet tudom minden autón. De még sosem tapasztalatam, h lassabban menne a tank vége felé. Igaz azt sem tudom, h hol kap levegőt.
Prius 2 - a mosolygós autó.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20348 Dátum: 2012.04.19 23:01:53 »
Würthös beöntés után megzavartam 150-el a kislányt, de úgy látszik, a hanyagolástól visszafejlődött, átment gőzhajtásba: rendes kőszénfüst tört ki, masszív koromlerakódással a kipufon.  :lol:
Hova volt a beöntés?
Prius 2 - a mosolygós autó.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20349 Dátum: 2012.04.19 23:03:37 »
Egy kérdés:
Nincs kimondottan közöttük, amit szeretnék, de ezek közül melyik vezérléskészlet szerintetek az, ami jó is? Esetleg van valami tapasztalatotok?
Dayco 18085Ft
Ina     15995Ft 
SKF    18072Ft
Japanparts 14596Ft
Flennor       14998Ft
QH              16246Ft

Most Bosch szíj van benne, de az árlista szerint az 56515Ft...háromszorosa a többinek nagyjából, remélem, a többi között is van jó.

üdv!

Ina vagy japanparts, de lényeges, hogy az Ina az német legyen, ne made in türkey...

Amúgy én poénbôl megkérdezném a Mitsuboshi szijat + SNR feszitöt (talán ezzel szerelték gyárilag vagy KOYO).
Az tényleg gyári lenne!
Ha érdekel megvan a régi Mitsuboshi szij, leirom a cikkszámát.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20350 Dátum: 2012.04.19 23:06:42 »
Kamikaze belémültette a kíváncsiságot, hétvégén megpróbáltam leszedni a szívócső tetejét, de elnyírtam egy imbuszos csavart :cry:. Erőfogóval nem tudok hozzáférni, ötlet? :?:
De ne az ed csájna-féle kimelegítést írjátok! :D

hy

Estetleg megpróbálhatsz csavarlopót vagy törtcsavar kiszedöt, ha ez nincs vágóval kikocogtatni, végsö megoldásként lefúrni.

Képet mindenképp készits ha levetted!

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20351 Dátum: 2012.04.19 23:09:30 »
Én néha nehezen tekerem le, olyan erős vákuum van már a tank vége felé, hosszabb távú menetnél azt vettem észre, hogy ahogy fogy a nafta, egyre jobban kell neki nyomnom, de ha ilyenkor félreállok, le/visszatekerem a sapkát (helyreáll a nyomás), ismét jobban gyorsul. Lehet, hogy a benzinpumpa kezdi feladni? :?: Nem kellene a tankszellőztetőnek megoldani ezt? :?: :?:
Pedig az működne, az anyósoldal felől hallatszik a percegése...Elkoszolódott, beragadt a szellőztető cső :?: :?: :?: Ötlet :?:

Ez csak placebo...
Fújd be szilikonnal a sapka tömitögyürüjét.
El lehet dugulva a rendszer, de azt könnyen ellenörizheted.
A vákuum normális, igy ellenörzi a rendszer a tömitettséget! EVAP...

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20352 Dátum: 2012.04.19 23:12:04 »
sziasztok!
indexkapcsolós kérdés: olyan problémám van, hogy jobbra indexelve ÉS jobbra kanyarodva az indexkapcsoló kiugrik a helyéről és középre áll. sokszor olyankor is, mikor egy hosszú nagy ívű kanyarban, a kormányt meg se mozdítom és egyszercsak kiugrik. ugyanakkor pl. jövök ki körforgalomból és akkor nem ugrik i, még akkor sem, ha a végén drekt balra kapom a kormányt, hogy visszaugrassam az indexet... szóval az a lényeg, hogy mikor nem kéne, akkor kiugrik, mikor meg kéne, akkor meg juszt sem! :) balra indexeléssel nincs gond.
szerintetek ez valami javítható vagy beállítható dolog, vagy rögtön cseréljem ki az egészet?

Valoszinü szétesöben van a mechnika a karban. Három lehetöség van.
- megpróbálod levenni és megnézni javitható- e
- kézzel kapcsolgatod oda- vissza
- veszel másikat

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20353 Dátum: 2012.04.20 13:23:50 »
üdv!

Ina vagy japanparts, de lényeges, hogy az Ina az német legyen, ne made in türkey...

Amúgy én poénbôl megkérdezném a Mitsuboshi szijat + SNR feszitöt (talán ezzel szerelték gyárilag vagy KOYO).
Az tényleg gyári lenne!
Ha érdekel megvan a régi Mitsuboshi szij, leirom a cikkszámát.
Köszi, értem!
Dayco vagy SKF nem játszik? Alapból azokra tippeltem volna.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20354 Dátum: 2012.04.20 20:31:23 »
Üdv!
Van olyan, hogy mennyi időnként célszerű vízpumpát cserélni, vagy elég a szemrevételezés/"fülrehallgatózás" is? :)
Mert lehet, hogy most azt is meg lehetne ejteni esetleg, ha kellene.