Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6795044 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20310 Dátum: 2012.04.15 20:51:33 »
Beállítottam a gyertyahézagot 9,5-re kíváncsi vagyok mit reagál.
Prius 2 - a mosolygós autó.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20311 Dátum: 2012.04.15 20:53:54 »
Danee! Azt hittem már eladtad a géped.  :D

Az ajtó kilincs megvilágításodhoz le tudtál venni 12 V-ot az ajtóból, vagy vinni kellett. Gyújtásra adja?
Prius 2 - a mosolygós autó.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20312 Dátum: 2012.04.15 21:13:08 »
Beállítottam a gyertyahézagot 9,5-re kíváncsi vagyok mit reagál.
9,5 tizedre? Az jó pontos  ;)

Danee90

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 303
  • UrnaDealer
Re:Carina
« Válasz #20313 Dátum: 2012.04.15 21:13:27 »
Dehogy adtam el! Másfél hete be sem indítottam mert elővettem a motor-canyó kombót. :) Mivel nem én csináltam és rég volt nem emlékszem a pontos kialakításra, de helyzetjelzőre van kötve és onnan kapja az áramellátást a megfelelő ellenállással. Bocsi a pontatlan leírásért, ha gondolod megkérdem az elkövetőt mit hogyan oldott meg :)

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20314 Dátum: 2012.04.15 22:27:22 »
Danee! Azt hittem már eladtad a géped.  :D

Az ajtó kilincs megvilágításodhoz le tudtál venni 12 V-ot az ajtóból, vagy vinni kellett. Gyújtásra adja?

Lp!
Az ajtóban kell lennie  gyujtás pozitiv - nak, az e- ablak miatt, viszont ez gyujtáson menne folyamatosan.
Esetleg a kesztyütartó világitásrôl elvinni az ajtóba, ezt a helyzetjelzö kapcsolná.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20315 Dátum: 2012.04.16 18:41:41 »
Üdv!
Találtam valami érdekeset:



Nem tudja valaki, hogy elbillentve a kocsit, mennyi az az idő, ami nem árt a felfüggesztésnek?
Lehet, hogy a szereléshez kellene egy...

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20316 Dátum: 2012.04.16 22:16:29 »
Nem árt ügyelni a folyadékokra sem...
Amúgy szvsz ez egy statikus terhelés, ennyit birnia kell.
Nem tudom láttátok-e azt a videot, mikor igy mennek sorban egymás után jópár személyautóval...

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20317 Dátum: 2012.04.16 22:34:07 »
9,5 tizedre? Az jó pontos  ;)
0,5-ösöm, és 045-ösöm volt. 0,8-nál nagyobbra akartam.
Prius 2 - a mosolygós autó.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20318 Dátum: 2012.04.16 22:37:45 »
Lp!
Az ajtóban kell lennie  gyujtás pozitiv - nak, az e- ablak miatt, viszont ez gyujtáson menne folyamatosan.
Esetleg a kesztyütartó világitásrôl elvinni az ajtóba, ezt a helyzetjelzö kapcsolná.
Szerettem volna huzagolás nélkül megúszni.
Nekem az ablak gyújtás nélkül is megy. Mondjuk a kapcsoló megvilágítás az a helyzetjelzővel együtt megy, de ez csak a bal oldal.
Prius 2 - a mosolygós autó.

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Carina
« Válasz #20319 Dátum: 2012.04.18 09:17:40 »
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20320 Dátum: 2012.04.18 11:55:22 »

Színezi az egészet az, hogy az elkoszolódott fojtószelep (ami zárt állásban is szelel kicsit) vagy teljesen lezár (fullad a motor), vagy a kosz miatt "kitámaszt", nagyobb lesz a rés, ami szintén nagyobb alapjáratot eredményez.
Videó a pucolásról
Azt vettem észre amikor kézzel húztam a gázbowdent, hogy a fojtó szelep kis szorulásból indul. Csak 1mm-nyi. aztán könnyen jár. De amikor meg akarom húzni kis beragadást érzékelek.
Lehet ez amiatt, hogy zárt állapotban beszorul a ház falához (túl fordul mint kellene)? Létezhet-e ettől, hogy az alapjáratom jó, azt leszámítva, hogy néha leeseik 600-ra majd visszamegy. Ez olyan 2 mp-ni idő.
Ha a fojtó szelep elzár, attól még az alapjárati szelep nem tartja karban az alapjáratot?
Prius 2 - a mosolygós autó.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #20321 Dátum: 2012.04.18 15:45:01 »
Azt vettem észre amikor kézzel húztam a gázbowdent, hogy a fojtó szelep kis szorulásból indul. Csak 1mm-nyi. aztán könnyen jár. De amikor meg akarom húzni kis beragadást érzékelek.
Lehet ez amiatt, hogy zárt állapotban beszorul a ház falához (túl fordul mint kellene)? Létezhet-e ettől, hogy az alapjáratom jó, azt leszámítva, hogy néha leeseik 600-ra majd visszamegy. Ez olyan 2 mp-ni idő.
Ha a fojtó szelep elzár, attól még az alapjárati szelep nem tartja karban az alapjáratot?
Túl nem fordulhat a fojtószelepház pereme miatt. Ez szvsz. a pillangószelepen lerakódott gyantás kosztól lehet, de ez könnyen ellenőrizhető, ha lehúzod a házról a légszívócsövet. Ha ekkor elfordítod a szelepet, megláthatod, hogy a hátoldalon (a szívócső felöl) mennyire el tud koszolódni. Egy nitrós ronggyal megtisztíthatod, de jobb megoldás az egész ház lecsavarása (4 db. 10-es csavar). Ekkor ugyanis meggkerülő (alapjárati) szelep járatait is kipucolhatod. A képen egy ilyet láthatsz (ez még istenes), jól megfigyelhető a járatok mocska, de az is, hogy az illető fél munkát végzett, mert a (sárgával jelölt) alapjárati szeleptől jövő nyílás - és nagy valószínűséggel a szelep maga is - dszuvás maradt.
 Az alapjárat ingadozása vsz. a szelepek (és a szívócső) együttes mocskától ingadozhat.
Tényleg pár perc a tisztítás, és megérzed a különbséget  :yes:

[a csatolmányt egy admin törölte]

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20322 Dátum: 2012.04.18 16:13:50 »
Túl nem fordulhat a fojtószelepház pereme miatt. Ez szvsz. a pillangószelepen lerakódott gyantás kosztól lehet, de ez könnyen ellenőrizhető, ha lehúzod a házról a légszívócsövet. Ha ekkor elfordítod a szelepet, megláthatod, hogy a hátoldalon (a szívócső felöl) mennyire el tud koszolódni. Egy nitrós ronggyal megtisztíthatod, de jobb megoldás az egész ház lecsavarása (4 db. 10-es csavar). Ekkor ugyanis meggkerülő (alapjárati) szelep járatait is kipucolhatod. A képen egy ilyet láthatsz (ez még istenes), jól megfigyelhető a járatok mocska, de az is, hogy az illető fél munkát végzett, mert a (sárgával jelölt) alapjárati szeleptől jövő nyílás - és nagy valószínűséggel a szelep maga is - dszuvás maradt.
 Az alapjárat ingadozása vsz. a szelepek (és a szívócső) együttes mocskától ingadozhat.
Tényleg pár perc a tisztítás, és megérzed a különbséget  :yes:
Itt fém tömítések vannak jól látom. Azt vissza lehet rakni ugye?
Nem merem addig elkezdeni, amíg bármelyik pillanatban eshet az eső.
Prius 2 - a mosolygós autó.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #20323 Dátum: 2012.04.18 16:42:48 »
Itt fém tömítések vannak jól látom. Azt vissza lehet rakni ugye?
Nem merem addig elkezdeni, amíg bármelyik pillanatban eshet az eső.
Egy fém tömítés van, gyakorlatilag nem sérülhet (én már többször leszedtem), összerakásnál a szokásos módon az átellenben lévő csavarokat fokozatosan erősebben húzd meg, a végén ide is fújhatsz féktisztítót próbaként, hogy nincs-e fals, de nem szokott gond lenni.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20324 Dátum: 2012.04.18 20:25:09 »
Egy fém tömítés van, gyakorlatilag nem sérülhet (én már többször leszedtem), összerakásnál a szokásos módon az átellenben lévő csavarokat fokozatosan erősebben húzd meg, a végén ide is fújhatsz féktisztítót próbaként, hogy nincs-e fals, de nem szokott gond lenni.
Köszi, egyszerűnek tűnik. Tán a következő hétvégén már jó idő lesz.
Prius 2 - a mosolygós autó.