Az a plusz néhány csavar nem állitana meg a gyürüzésben engem.
Gondolj bele, a legnagyobb melo levenni a hengerfejet, akkor ha nem tömités lesz, ujra leveszed gyürü miatt.??!
Ha már lent van a szelepfészekeket is érdemes lenne rendbetetni.
Mondjuk a multkori szimmeringezés akkor kicsit értelmetlen volt, gyakorlás.. ![Vigyorog ;D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/grin.gif)
Mondjuk pár fordulat tönkretenné a szimeringet? Mindegy.
Megvan ahhoz is a paszta, Marutinál pikk-pakk be lett csiszolva.
Gyakorlás, azt biztos, de a múltkori csere sem volt rossz, egy hengernél sem engedi be az olajat hála Istennek.
Megnézem, mennyi a szimering garnitúra, de akkor már megint lesz szelephézag-állítás is. Ha bejön, 100.000 km, ha jól belövöm a hézagokat. Munkahelyemről hozok mikrométert
![yes :yes:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/yes.gif)