úgy néz ki ha a hengerfejtől való távolságát kell nézni, meg azt a vákumcsöves valamit a szélén
csak az bizonytalanitott el, hogy 79kw-oshoz való alkatrészek mentek bele.(hengerfejtömités olsjszürö stb és minden passzolt.)
7évig volt egy elég papásan vezető úriembernél értsd: 5.ben 50km/h-nál.
és 1l/1000km volt az olajfogyasztása, vezérműszíjcserénél kiderült hogy egy foggal el volt rakva az is, ezek okozhatnak dugulást kipufogo rendszerben?
Bárdinál néztem, a felső tömítés készlet ugyanazon gyári szám alatt fut a japanpartsnál pl., és az olajszűrő adatai is megegyeznek, ez tehát nem probléma (de pl. a benzinszűrő választóvíz
).
Az elállított vezérlés miatti tökéletlenebb égés alaposan bekormozhatta az olajfogyasztás miatt lerakódott kénes-gyantás bevonatot a katalizátoron...Ezek az eredetileg 1nmm átmérőjű felületek pedig igencsak légszomjban szenvedhetnek. (Látttam már széttört katalizátort
A vicces az volt benne, hogy ahogyan letöredeztek a darabkái, attól függően, hogy fordultak, illetve távoztak a hátsó dobba, néha igencsak jól gyorsult a kicsi, de volt, amikor előzésnél tágult a szemgolyóm
. A végén pedig már csak a
just married felirat hiányzott a lökősről, mert mindenki utánafordult, hogy hol vannak a konzervesdobozok
) És a lambdaszondára is juthatott a bevonatból (amiből a szegénykeverékesnél 2 is van: az egyik közvetlenül a leömlőnél). Ha a szonda elszennyeződik, egy alapprogramba áll az ecu, függetlenül a keverék valódi összetételétől - búcsú a gyorsulástól, de egy pár ezer forintos méréssel kideríthető a hatásfokuk.
A motorok különbségéről még két illusztráció
A képeken jelölt injektorelhelyezés különbsége (a szegénykeverékesnél közvetlenül a hengerfej előtt vannak), ami első blikkre is mérvadó. De ha tutira akarsz menni, benzinszűrőből 85 Kw-oshoz valót válassz!
az ugyanis nem passzol a szegénykeverékesével
[a csatolmányt egy admin törölte]