Köszi a válaszokat! Kamikaze, jól esett a "Miért nem látunk Benneteket soha?" Talán azért, mert nem értek eléggé az autókhoz, bár imádom őket. Hozzászólni ritkán tudnék, de elmondom, hogy a fórumot az utolsó pár oldal kivételével végig olvastam, sőt ki is jegyzeteltem. Igazából a lényeg, hogy az autószerelők ne nézzenek teljesen hülyének, és erre a szintre el is jutottam.
Ahogy írtam, 96-os (januári) japán XLi-m van, 1.6-os, klímás, ködfényszóró van, ABS nincs. Légyzsák egy van. 264.000 km-t ment óra szerint, gyanítom, hogy túl van a 300-on. Nálam két és fél éve van, és 38.000-et mentem vele. A fogyasztása nyáron 6,5 az én takarékos stílusomban, télen vegyesben 7,2 az utóbbi pár 1000 km átlagában. Kétszer hagyott cserben, az első durvább volt, szerencsére lakó- pihenő övezetben gurultam 30-cal, mikor 1 kiskutya elém futott, satufék, a fékcsövem eldurrant, a fékfolyadék azonnal elfolyt, lámpa a műszerfalon kivillan, pedál beesik teljesen. A kiskutyának kutya baja
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
pedig az autó csak gurult, semmi fékhatás nem volt, pedig a fékfolyadék fele a tartályban maradt. Ha ez a kétkörös fékrendszer, akkor sem érünk vele sokat, mert tényleg semmi fékhatás nem volt. A mázli, h lassan mentem, és nem volt előttem senki. Azért azóta is eszembe jut minden fékezésnél. A másik lerobbanás a gyári hűtő repedése volt (élt 15 és fél évet) a felső műanyag részen keresztben kb 5-10 cm hosszan (hasonlót asszem 1 fórumtársunk is leírt). Annyi még, hogy természetesen eszi az olajat (Aral Bluetronic, Mol, Eneos, most épp Total Quartz 10W40, kb 2500 km/lit. Egyelőre ennyit, mielőtt rámuntok.
És, Kamikaze, ha tudnám, hogy más drágább alkatrészeket nem tesz tönkre ez a magas alapjárat, akkor nem is izgatna annyira
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)