FUBA fékeknek tudom javasolni a GTI carina féktárcsás rendszerét, aszem majdnem hasonló mint a korabeli celica-é, gondolkodtam rajta én is de feleslegesnek tartottam. Már nem vezetek olyan styleba mint egy éve ![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
Igen, tudtommal is a Carina GTI-on gyárilag a Celica GT féke van azért keresek pont olyat, mert ugye a Carina GTI olyan ritka mint a fehér holló.
Most van egy jó ajánlatom 2 vadi új féknyeregre ami a Celica turbó-ra való ami két munkahengeres szemben a GT egy munkahengeres féknyergével, viszont az első féktárcsa mérete meg ugyan az a turbónak meg a GT-nek:
- Front Brake Discs: Diameter:277mm, Thickness: 25mm, Height: 46,2mm, Center Bore: 54mm
A hátsó féket lesz szerintem nehezebb tárcsafékesre átalakítani mert nem tudom, hogy kell-e majd a tengelycsonkot is cserélni.
Majd kitanulom a módját aztán a fórumosok örülhetnek.
Én a cserét nem tartom feleslegesnek, a tuning-nál mindig azzal kezdem, aztán a futómű stb...
Irigyellek, hogy letetted a régi vezetési stílusod, én sajnos állandó visszaeső vagyok.
Próbáltam kiélni magam az autós nyílt napokon de az idén 3x-ára emelt díj megint csak távol fog tartani a Hungaroringtől.
Családi esemény miatt lemaradok a Totalcar Trackday 2012-ről is sajna ami a Slovakiaringen lesz de már be is telt a létszám.
Akit egyszer a benzingőz megcsap, az nem szabadul...