Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6767200 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

Bundi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 376
Re:Carina
« Válasz #19260 Dátum: 2012.02.24 21:30:14 »
Szerintem nem tévedtél  ::) Főként ha egy kisebb autó az ellenfél. De persze az újabb autók elvileg mindig biztonságosabbak.

Az utastér egybemaradt ezen is. Pedig biztos nagyot kapott... (A nepperdumát akár le is halkíthatjátok)
A Toyota az autók Hondája.
(Carina e 2.0 GLI)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10280
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #19261 Dátum: 2012.02.25 13:20:06 »
Szerintem nem tévedtél  ::) Főként ha egy kisebb autó az ellenfél. De persze az újabb autók elvileg mindig biztonságosabbak.
...
Hát remélem, hogy nem olyan rossz...

Egyébként:
Tudja esetleg valaki, hogy mi a nyavalya a betétdíj például féltengelynél, meg önindítónál??  :?:

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Carina
« Válasz #19262 Dátum: 2012.02.25 13:29:26 »
4AFE bontás:

Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Carina
« Válasz #19263 Dátum: 2012.02.25 14:07:50 »
Hát remélem, hogy nem olyan rossz...

Egyébként:
Tudja esetleg valaki, hogy mi a nyavalya a betétdíj például féltengelynél, meg önindítónál??  :?:

Ja, a kiszerelt romosat várják vissza, és azt is felújítják.  Te is felújítottat kapsz. Ha nem viszed vissza a betétdíjad bánja.

Előnye, hogy valamivel olcsóbb, mint az új, hátránya, hogy kétszer kell elmenni érte.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10280
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #19264 Dátum: 2012.02.25 17:59:54 »
Ja, a kiszerelt romosat várják vissza, és azt is felújítják.  Te is felújítottat kapsz. Ha nem viszed vissza a betétdíjad bánja.

Előnye, hogy valamivel olcsóbb, mint az új, hátránya, hogy kétszer kell elmenni érte.
Köszi, így értem  :otlet:

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10280
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #19265 Dátum: 2012.02.25 18:14:34 »

eagleeye

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
Re:Carina
« Válasz #19266 Dátum: 2012.02.25 20:58:37 »
Sziasztok!
Sokat olvasom a tanácsaitokat, szerencsére ritkán írok, remélem ez még sokáig így lesz :)
Carinám több, mint egy éve szolgál, ő nekem az első saját, ezért próbálom óvni.Az eltelt időszakban kb fél év után volt vizsgán, nagy gond nem volt, sőt, szinte semmi, igaz, ismerőssel vittem.Remélem, még sokáig bírja.
Ez idő alatt azonban még most is mondhatom, hogy csak ismerkedem a típussal, Tőletek pedig sokat tanulok(?) itt.
Sajnos bütykölni nem igazán tudom magam, mert panelproli vagyok, szegény ázik is,pedig korábban előző tulajánál gyarázsban volt, de hát nem tudok mit tenni :)

Kérdeznék most tőletek, mert az órát nemrég kiszereltem, hogy ellenőrizzel a visszajelző lámpákat a műszerfalból.
Az enyémben nincs ABS, mégis volt egy lámpája, amiben volt is izzó foglalattal, viszont a motorolajszint visszajelzőben nem volt(foglalat sem), ezért áttettem az izzót a foglalattal oda.
Azóta a helyzet az, hogy gyújtásnál felizzik, beindítás után elalszik a többivel együtt, majd 5 mp után kigyullad és ég folyamatosan mindig.

Motorolaj most volt cserélve, a szintje rendben van.(Nyáron korábban tömítés hibája miatt és kora miatt is lement minimum alá az olajszint és nem jelzett, nem csoda...)

Először azt gondoltam, eladás előtt direkt rakták át az izzóját az ABS jel mögé, hogy ne világítson/zavarjon.

Olvasgattam itt korábban, hogy valaki írta, hogy ez a visszajelzés csak dízelekben van...később olvastam egy kollegát, akinek 94-es Carinája volt 1.6 os benzines és neki ez funkcionál.

Tudtok segíteni, hogy akkor most mi az igazság? Az angol, 97-es 1.6 benzinesben a motorolajszint visszajelzőnek funkcionálnia kell?
Arra is gondoltam, hogy a műszerfalam problémája miatt ég folyton, mert alatta a vízhőfokjelző mutatómnak érintkezési gondja lehet az óránál, mert kopogtatásra nagy ritkán a helyére ugrik időszakokra, amúgy maximumot jeleze, eleve indításkor már középre ugrik fel - illetve a szenzort cseréltük és nem az volt a baj, szóval az óránál a jobb saroknál a hátsó csatlakozónál a panel kopott már sajnos, lehet azért van érintkezési probléma és ez kihat az olajszint jelző áramkörre...sajnos nem értek ehhez, csak tippelgetek.

Ha működnie kell az olajszint jelzőnek, akkor annak a visszajelzője hol van?

Még egy más kérdés: a kuplung rásegítő folyadék tartájában egy fekete műanyag tömörnek tűnő ovális valamit talált a szerelő rátöltéskor, ő még ilyennel nem találkozott, arról tudtok valamit?Az kell a tartályba?

Köszönöm előre is a válaszokat és bocs, ha zagyva picit, pár napja éjszakás műszakozom és eléggé kivagyok...


kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #19267 Dátum: 2012.02.25 21:41:28 »
A műszerfalat ne variáld, a gyári angol 4a-fe nem tudja az olajszintet ellenőrizni.... az izzók általában benne vannak azokban a foglalatokban is, amelyek nem funkcionálnak!

A műszerfal 3 egységből áll, balról jobbra: fordulatszám - sebességmérő - kontrollműszerek, ezek külön cserélhetőek, ha angol akkor mégegyszerűbben, mert csavaros!

Ha neked odavan a kontroll része, nekem van 2 db tartalék műszerfal ezekből eladó ez a rész!
Ha érdekel irj!

Az a fekete műanyag tömörnek tűnő ovális valami valószínűleg kell oda, nem felesleges az biztos, több autótipusnál is van ilyen, a levegőztetéshez kell talán, nem tudom biztosan.

Találkozóra jössz?

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #19268 Dátum: 2012.02.25 21:46:19 »
4AFE bontás:



Hasznos kis video! Kösz

eagleeye

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
Re:Carina
« Válasz #19269 Dátum: 2012.02.25 22:18:18 »

Találkozóra jössz?

Köszönöm Kamikaze! huh, a találkozó jól hangzik, mindjárt visszanézem, mikor lesz, mert ez elekerülte a figyelmem!
Valószínűleg érdekelne az ajánlatod, mert rohadtul zavar a hőfokmérő fals mutatása, erre valamit ki kellene talánom.Félek azonban, hogy a fólia, amin az elekrtomos részek vannak, az van megkopva...

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #19270 Dátum: 2012.02.25 22:31:32 »
No a találkozón szeretnélek látni!  :yes:

itt vannak a részletek: http://www.doodle.com/abfqiqyhsxz3hdsy
Az órát el tudom oda juttatni ha kell!

eagleeye

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
Re:Carina
« Válasz #19271 Dátum: 2012.02.25 22:55:57 »
No a találkozón szeretnélek látni!  :yes:
Az órát el tudom oda juttatni ha kell!
Köszönöm kedvességed!

Sajnos nekem elég rossz az a dátum, valószínűleg vidéken leszek, nem tudom még, hogy feljövök-e miatta, majd vissza, ezért még várok, függ a családtól is.

Az óra dolog érdekel, csak azt nem értem, ha az ABS, ami nincs az nem világított, akkor ugyanaz mért világít az olajszint jelzőben, ha elvileg az is inaktív kéne legyen...

A másik dolog, hogy úgy tűnik, nekem az elektro fólia kopott (a bele illeszkedő csatlakozó foglalatánál a kis "fogak"), az pedig egyben van az egész műszerfal hátlapján, ha jól értem, neked a mechanikus műanyag részek vannak meg, vagy rosszul értem?!

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #19272 Dátum: 2012.02.25 23:31:45 »
Szorítsd be, jönni kell mindenkinek!

Nekem komplett van fólia is, illetve az (óra) mutató rész is.

eagleeye

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
Re:Carina
« Válasz #19273 Dátum: 2012.02.25 23:51:52 »
Kamikaze,
köszi!
Jelentkezem még!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10280
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #19274 Dátum: 2012.02.26 14:11:21 »
Na ez a motorbontás videó ez érdekes.
Komolyan úgy nézem, hogy a PCV szeleptől a tömlő  mintha a 3-as hengerhez lenne közelebb, mint a ketteshez a szívócsonknál.
Hát szuper. Lehet, hogy nekem is itt nem gömbölyű valami, mindenesetre ma megpucolásztam a szelepet, de az is lehet, hogy kicserélem, mert kivéve lötyög benne rendesen a dugó.
Valaki nem nézte meg, neki mennyire lötyög?
Azért a szelepszárszimering cseréjét nem bántam meg, mert csak idő kérdése, hogy ott is elszállt volna egy-kettő.