Üdv!
MZoli:
Megoldható otthon.
Nézd meg:
http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=16.msg437534#msg437534Az 1213-as oldal környékétől írtam erről, nézz körül arrafelé esetleg, ha érdekel, amit próbálgattam akkor.
Szerszámügyileg kell hozzá egy jó dugókulcskészlet (különösen fontos egy rendesen hosszú, jó 10-es csőkulcs), szeleprugó-lenyomó (Kamikaze otthon csinálja elvileg), szelepszárszimering-fogó (otthon is lehet csinálni).
Szintén otthon csináltam egy adaptert, amit a gyertya helyére tekerve kompresszorral fel lehet nyomni a hengert, a levegő helyén tartja a szelepeket. Ez is látszik a képeken. Arra kell figyelni, ahogy adott henger szerelésekor váltó 5-ben, kerekek kiékelve, dugó felső holtpontban legyen, amikor megkapja a nyomást. A szelep így nem tud beesni a hengerbe, olyan 1 cm kilátszik a szárból, vissza lehet húzni. Csak a nyomás ráadásakor a levegő nem tudja felnyomni a szelepet, ha az nincs a helyén (szelepek felhúz, aztán levegő). Ha be van koszosodva, még összeszerelt állapotban csővel-kalapáccsal meg kell ütögetni, megfújni spray-vel, elengedi, hogy csak a levegő elég, hogy megtartsa, nem kell a hengerben kotorászni.
De előtte derüljön ki, hogy tényleg az-e a baja! Nézd meg a gyertyákat, ha tiszták, akkor nagyon valószínű, hogy nem a hengerekben ég el az olaj.