Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6786603 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #19050 Dátum: 2012.02.06 21:56:03 »
Persze, ott tipus vagy méginkább alvázszám alapján adják.
Köszönöm!
Prius 2 - a mosolygós autó.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #19051 Dátum: 2012.02.06 22:37:44 »
Köszi a beszámolót és képes illusztrációt.
Gratula!
Nicsak, neked is UG5, vagy Debica Frigo 2 téli papucsaid vannak?

Frigo 2 :yes:

Bundi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 376
Re:Carina
« Válasz #19052 Dátum: 2012.02.06 23:32:11 »
Én is egy kisebb fejlesztéssel jelentkezem.
Készen van a nappali menetfényem (DRL).


Nagyon baró lett. Én is gondolkodom egy efféle megoldásban, de sajna már 1 éve húzódik...  Remélem egyszer már élőben is láthatom a géped  ;)
A Toyota az autók Hondája.
(Carina e 2.0 GLI)

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #19053 Dátum: 2012.02.07 11:47:23 »
Hát ha eljutunk a Carinás találkozóra mindenképp láthatod, mondjuk semmi extra nincsen rajta, igyekszem gyári állapoton tartani!

---
Majd' el felejtettem!
Kapott a kicsike új fényforrásokat is, Osram Nightbreaker plus +90%

http://www.kephost.com/images4/2012/2/7/o6fu8zosuj98w47wbjml.jpg

http://www.kephost.com/images4/2012/2/7/8ivsjrejh9u61jsbhon5.jpg

Valaki irta, hogy nehéz kicserélni, két perc alatt megoldható, bal oldalon meg az akksinál rengeteg hely van még, ott is sima ügy!
Sokkal jobb a fénye, igaz full sötétben még nem tudtam kipróbálni, mert mindig volt közvillany.  :whistling:

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10282
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #19054 Dátum: 2012.02.07 12:17:03 »
...
Valaki irta, hogy nehéz kicserélni, két perc alatt megoldható, bal oldalon meg az akksinál rengeteg hely van még, ott is sima ügy!
...
Én írtam.
Sima ügy, ha az előző tulaj nem 5 éve rohasztotta volna rá a csatlakozót (vagy még régebb óta, egyik szál ki tudja, mióta kiégett benne) és tudnám pontosan, hogy hogyan van benne az izzó, mert letakarja egy gumi is.
Most, hogy egyszer megszenvedtem vele, és akkor befújtam wd40-nel, hasonló szintidővel tettem bele én is a NightBreaker-eket. Durvák  :clap:

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #19055 Dátum: 2012.02.07 12:43:17 »

Valaki irta, hogy nehéz kicserélni, ...

Én is írtam, nekem az akku miatt nehéz a hozzáférés. nem tudom nagyobb van-e mint másnak, de tény, ha kiakarom venni az égőt előtte ki kell vennem az akkut.
Prius 2 - a mosolygós autó.

Bundi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 376
Re:Carina
« Válasz #19056 Dátum: 2012.02.07 13:09:51 »
Hát ha eljutunk a Carinás találkozóra mindenképp láthatod, mondjuk semmi extra nincsen rajta, igyekszem gyári állapoton tartani!

---
Majd' el felejtettem!
Kapott a kicsike új fényforrásokat is, Osram Nightbreaker plus +90%


Azt mondják, hogy a + 90% izzók sokkal hamarabb kiégnek. Értem a DRL lényegét de kíváncsi vagyok neked meddig bírja majd!
A Toyota az autók Hondája.
(Carina e 2.0 GLI)

Bundi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 376
Re:Carina
« Válasz #19057 Dátum: 2012.02.07 13:19:13 »
Már egy ideje küzdök a magas alapjárattal. Z Balázs segítségével már majdnem mindent kicseréltem. Legutóbb az ECU hűtővíz szenzorát. Ez lejjebb vitte a magas alapjáratot 1100, 1200-ról 1000-re. Szerintetek ebben a hidegben ez az érték normális??? Már csak azért is, mert a meleg garázsban ventilátor kapcsolásig járattam alapjáraton és melegen 750-800 lett. Igaz az új szenzorral a hidegben idáig csak kb 6 km-t mentem, de indulás előtt kicsit járattam a motort. A hűtővíz pedig a műszer szerint bemelegedett (középállás)  :?:
A Toyota az autók Hondája.
(Carina e 2.0 GLI)

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #19058 Dátum: 2012.02.07 13:23:43 »
Párszor leírtam, a hűtővíz középállásnál a termosztát még ki sem nyit, illetve az olaj 30°C körüli.
Teljesen hideg garázsból, hidegen nekem 1500 most az alapjárat, melegen 800 körül.
Nem tudom mit jelent nálad a fűtött garázs, de ha úgy van neked ahogy írod, az tökéletes!

Minél hidegebb van annál magasabb az alap, mert dúsít!

---
+90%-os izzókban állítólag el van vékonyítva az izzószál, ezért rövidebb az élettartama.

Értem a DRL lényegét de kíváncsi vagyok neked meddig bírja majd!
Melyiknek vagy kiváncsi az élettartamára  :?: DRL vagy izzó?
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.07 13:26:55 írta kamikaze »

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10282
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #19059 Dátum: 2012.02.07 13:37:37 »
Azt mondják, hogy a + 90% izzók sokkal hamarabb kiégnek.
Igen. Öcsémnek mondjuk már egy éve bírják, pedig elég sokat megy. Nekem meg évi 4-5000 km-rel pár évig csak elmegy  :hmmmm:

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10282
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #19060 Dátum: 2012.02.07 13:39:16 »
Már egy ideje küzdök a magas alapjárattal. Z Balázs segítségével már majdnem mindent kicseréltem. Legutóbb az ECU hűtővíz szenzorát. Ez lejjebb vitte a magas alapjáratot 1100, 1200-ról 1000-re. Szerintetek ebben a hidegben ez az érték normális??? Már csak azért is, mert a meleg garázsban ventilátor kapcsolásig járattam alapjáraton és melegen 750-800 lett. Igaz az új szenzorral a hidegben idáig csak kb 6 km-t mentem, de indulás előtt kicsit járattam a motort. A hűtővíz pedig a műszer szerint bemelegedett (középállás)  :?:
Nekem is olyan 1500 indítás után, bemelegedve 800, hála Istennek. Ilyenkor kicsit tovább tart, mire bemelegszik, ez természetes. Kinnt áll tető alatt félig-meddig.

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Carina
« Válasz #19061 Dátum: 2012.02.07 13:44:17 »
Nightbreaker-el kapcsolatban akkor lesznek tapasztalatok (én is azt tettem bele karácsony után). Versenyezhetünk kinek bírja tovább :D

Tényleg nem nagy cucc kicserélni az izzot. Nekem csak annyi volt elsőre a gondom, hogy a kicserélendő izzóra rá volt gyógyulva a védőgumi, így azzal együtt kellett kiszedni. Mostmár fél perc alatt ki tudom cserélni őket :) Jobb oldalon a legkönnyebb mivel ott a hűtővíz kiegy. tartály kiemelése után hatalmas tér keletkezik.

Nekem mindenképp megéri ez az izzo, hogy lássak is sötétben.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Carina
« Válasz #19062 Dátum: 2012.02.07 13:46:53 »
Nightbreaker nekem fél évig bírta.
         

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10282
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #19063 Dátum: 2012.02.07 14:50:22 »
Nekem is olyan 1500 indítás után, bemelegedve 800, hála Istennek. Ilyenkor kicsit tovább tart, mire bemelegszik, ez természetes. Kinnt áll tető alatt félig-meddig.
Javítom önmagam: Kinn vagy kint a helyes  :yes:

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #19064 Dátum: 2012.02.07 15:18:06 »
Javítom önmagam: Kinn vagy kint a helyes  :yes:
Vagy künn:D
Prius 2 - a mosolygós autó.