Sikerült beszerezni mindent hála Istennek! Egyelőre a következők:
- hézagállító lapka 6 db (kb. 5000 Ft, Szakállmetáltól), többet átcseréltem, de ennyi kell még. Még nincs itt, remélem jót kapok.
- szelepék 2db (1350 Ft a kettő a pécsi Toyota márkaszervízben), egy pluszba, ki tudja...Péntek reggelre mondták, hogy ott lesz. Sehol nem kaptam máshol, és még jóval 1000 Ft alatt is van
![clap :clap:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/clap.gif)
- szelepszárszimering 17db (13 db Corteco 5200 Ft, 4 db Elring (ebből egy selejtes volt
![censored :censored:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/censored.gif)
2800 Ft)
- szelepfedéltömítés (2100 Ft Elring)
- plusz szerszámok, kellékek (szeleprugó lenyomó, szelepszárszimering-fogó, adapter henger felfújásához, tömítőpaszta).
A szerszámok olyan 22000-ben vannak, de szervizben a munkadíj ennek legalább duplája lenne, és megmaradnak ugye. Azt nem tudom, hogy ki cserélte fel a vezérműtengelyek csapágyait
![censored :censored:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/censored.gif)
Jól átnézem a hengerfejet, nincs-e mégis benne a szelepék, ha a karterba ment, az elvileg nem akkora baj (de jobb lenne,ha nem lenne ott sem...). Végül megkapja az Eneos 5w40-et, jó lenne pénteken eljutni idáig, szombatra kellene a kocsi már
![Hááát ::)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/rolleyes.gif)
Amíg megjön minden, Öcsém Nexiáján gyakorlunk, 16-ból 8 szelepszárszimering lecserélve eddig, egész jó a kompresszoros-lenyomós módszer!
Ha kezdem a további szerelést, fényképezni is tervezek.