Üdv a Fórumon!
1.) A hátsó ablakfűtést legkönnyebben magán az ablakon lévő fűtőszálak csatlakozójónál éredmes megmérni, ott megvan-e a feszültség.
Bár jó eséllyel nem az történhetett, hogy az összes fűtőszál megsérült. Biztosítékot nézted már?
2.) Az angol Carinakon már elhagyták az első szélévdő alatti rács alól a finom szövésű dróthálót, így könnyebben bejutnak a ventillátor-házba a nagyobb dolgok (falevelek, stb.);
illetőleg a pollenszűrő (ha van benne és nem spórolták ki a cseréjét) előtt is szépen össze tud gyűlni.
Javaslatom: a gázpedál jobb oldalán a két kis ablakot levenni, így tudsz hozzáférni a pollenszűrőhöz. Onnan kiporszívózni a faleveleket / egyéb dzsuvát, ezt követően pedig egy új pollenszűrőt betenni.
Sajnos, ha nem volt pollenszűrő az utóbbi években a kocsiban, akkor a radiátor is elszennyeződhetett, emiatt is rossz lehet a fűtés hatásfoka.
Azt nem tudom, hogy az angol gyártmányú Carina-ban volt-e még fűtéscsap (a japánnál volt), de azt is érdemes lenne megnézni, hogy teljesen nyitja-e a bowden.
Legrosszabb esetben pedig az történhetett, hogy levízkövesedett a fűtőradiátorod és eldugult.
3.) Alkatrészek: ködlámpán és kapcsolóján kívül tudok adni mindent; írtam privát üzenetet.
1. Nem működik a hátsóablakfűtés. A kapcsoló működik, hallom is a relét a kormány alatt a műszerfalban. Hol lehett hátul rámérni?
2. Múltkor használtuk a fűtést, maximumon. Nem döglöttünk meg a melegtől. Mi lesz télen. Kivettem a ventilátort. Kissé piszkos volt. Falevelet is találtam benne. Megtisztítottam. Lehet hogy, ez volt a baja? Ma próbálom ki menet közben. Hogy került bele falevél?
3. Végezetül, van -e valakinek Dél-budapest környékén eladó ezekből?