Ma megnézettem karosszériással az autót (profi műhely, a környéken a legjobb) és mint kiderült a bal első sárvédőm elég érdekes állapotban van, ahogy hozzáért a szaki azonnal beszakadt a rozsdás részen, az ebben az érdekes, hogy csak azon a 10 centis helyen van rozsda, de ott nagyon, máshol semmi nyoma rozsdának, viszont így bal első elemet kellene cserélnem és fújatni. (30-at mondott rá kb elemmel együtt) Jobb hátul pedig elvileg jégeső utáni kárrendezéskor lett gányolás végrehajtva és most kezdődött rozsdásodás, az egész elemet kéne csinálni (50 körül lenne). Persze ezeket nem műhelyben, hanem ismerősnél stb olcsóbban is meg lehetne oldani, de mivel az autót el szeretném adni, az a kérdés mit csináljak? Csináltassam meg, költsek rá tegyük fel 50-et és adjam el 350 körül, vagy vigyem le az árát és majd megcsináltatja az új tulaj. Motor és futómű továbbra is jó állapotban, egyedül a karosszéria ami gáz, talán még a kormányt kéne cserélni, mert eléggé megkopott a sok városi mászkálás miatt. Amennyiben eladás mellett döntök mennyit kérhetek érte? Teszek fel képeket a gáz helyekről, így könnyebb megítélni az állapotot.
Tudom nem lett volna szabad megvárni amíg ilyen állapotba kerül, de mivel családi autó apám meg magasról le... az egészet, úgy gondoltam nem az én érdekem rendben tartani, ráadásul tavasszal vettem az Avét, viszont most jó lenne télre megszabadulni tőle, mert csak 1 garázs van.