Ha nem folyik a víz akkor nem azt mondom hogy esélytelen eljárni vele, de a ventillátor ha el akar indulni ott lehet szétrepül valami, és nagyobb kárt csinál. Új ventillátort pedig erre a görbe hűtőre feltenni... Hááát...
Ertem, tehat a leg es legfontosabb tenyezo, hogy gyakorlatilag nem folyik a huto - en is erre tippeltem. Mellesleg, valoban nem olyan gorbe az, mint amennyire talan annak latszik. A hatso huto pl. szinte erintetlen, csak az elso gorbult be es ahogy kiakadt a foglalatabol (kezzel visszaemeltem azonnal), nyomhatta meg a ventit (gondolom en).
Udv,
axl
Sziasztok,
Kozben megnezte egy autoszereleo haverom is a
Carinat.
O nekem azt mondta, hogy
az elso huto, az a klima hutoje. Az szinte 100% (nem kerdes), hogy csere. Olyan szinten serult es a gaz is valoszinuleg elillant belole.
De! A mogotte levo huto, a motor feloli, az
a motor vizhutoje es az nem serult - pont, hogy hozzaert a ranyomott klimahuto ... a venti pedig olyan, mintha mar evek ota nem forogna ... nagy valoszinuseggel nem is most ment tonkre, hanem mar joval korabban (csak nekem soha nem tunt fel, mert volt, hogy hallottam hutoventillator zajt, de az a masiktol johetett(csak) es nem tunt fel, hogy csak egyiknek a zajat hallom.)
Mellesleg - es errol is mi a velemenyetek? - alapvetoen (kiveve a -15 fokos teleket), a muszerfalon a cager mindig felkuszott a kozepeig (min.), de nyaron, egy pesti dugoban, ha ment a klima is, nagyon nagyon elkezdett meredeken felkuszni a cager es konrketan ki kellett kapcsolnom a klimat, ha nem akartam, hogy felforrjon a vizem(!). Ebbol is gondolom, hogy valoszinuleg nem ment mar akkor sem az egyik venti.