Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni Carina E eladási árának megállapításával kapcsolatban.
Sajnos eljött az az idő, mikor lecserélném a kislányt, meg is találtam a (remélem) méltó utódját (off: Honda Jazz 1.4 Elegance).
Bevittem a Carinát a Hondához, ott külsős kereskedővel vannak leszerződve, aki 250 ezret állapított meg maximumra (sőt azt mondta ennél többet a piacon sem kapok érte...).
Tehát a gépem: Toyota Carina E; 1.6 GLi, 1992-es, 79 kW-os, műszaki és zöldkártya is 2009 szeptemberig érvényes, sötétlila (forgalmiban bíbor/lila), kilóméteróra állása 127.000 km (én 104.000 km-rel vettem, azóta valós amit beletettem, az előző meg tutti nem...).
Felszereltsége: manuális klíma, ABS, távirányítós centrálzár, 4 elektromos ablak, elektromos napfénytető tető, elektromos tükör, plüs kárpit, vonóhorog, ülésmagasság állítás, elektromos fényszórómagasság állítás, 4 db Dunlop nyárigumi (1,5 éves), 4 db Debica téligumi (2 éves),Blaupunkt hangszóró JVC Mp3-as autórádióval. Ezek közül minden kíválóan működik, kivéve az elektromos fényszórót, mintha a bal nem úgy követné az állítást mint a jobb.
Amióta nálam van, vezetett szervízkönyve van számlákkal (főbb cserélt alkatrészek: hátsó lengéscsillapítók, fékcsövek, első féktárcsák, fékbetétek, komlett vezérműszíj (szíj+feszítőgörgők), gyertyák, motor- és váltóolajcsere, szűrők, a klíma évente újratöltve, teljes fertőtlenítéssel tisztítva, féltengely gumiharangok, szervo gumicső, gátlók, kipufogó rezonanciacső, + motorgenerál idén áprilisban, gyűrűzés, dugattyúzás, hengerfejezés, és futómű felújítás.
Olyan árat szeretnék megállapítani, amennyiért viszonylag hamar el lehet adni, bukni igy is úgy is bukik rajta az ember, hát még én (600 ezerért vettem, most tartok a ráköltés témában 700 ezernél...). Ami miatt nehezebben viszik, az a J-s, eu-s rendszám, valószínűleg taxi volt a kocsi. Továbbá törve is volt, az illesztések nem az igaziak, múltkor körbemérték régetmérővel, volt ahol 600 n feletti volt az érték, szerintük borult is, mert a tetőn is vannak erre utaló apró repedések (C oszlopon, valószínűleg vastag gitt réteg), és a jobb hátsó ülés alatt rendesen el van rozsásodva az alváz.
Amúgy az autó műszakilag (a rozsdától eltekintve) jó állapotban van, a belseje példás, szerintem cserélték a kárpitokat, kormányt, váltót.
Fékpadon tökéletes a fékek és a futómű, a motor most volt generálozva, úgyhogy az is szépen muzsikál.
Mégis az esztétikai állapota miatt valószínűleg rendesen alkudnak belőle, vagy amitől jobban félek, hogy meg sem veszik.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek mi lenne az az ár, amennyiért viszonylag gyorsan és biztosan elmenne?
Én 400-420 ezerre gondoltam, nem tudom ez sok-e vagy kevés.
Előre is nagyon köszönöm!