Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6796188 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Carina - Disztarcsa
« Válasz #12615 Dátum: 2008.11.27 22:46:11 »
Sziasztok, aktiv forumozok.

97-es Carinamrol lejott az egyik disztarcsa, es a fulei sem az igaziak. Honnan lehet ilyet szerezni? A kispesti bontoba nincs...
Koszi elore is
Yopofa

Club főoldal bontók,boltok fül alatt látol pár címet
meg az árverési oldalakat érdemes böngészni még.
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.28 08:33:40 írta Profy »
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

ferke

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 461
    • http://www.ferke.hu
Re: Carina
« Válasz #12616 Dátum: 2008.12.01 13:49:01 »
kisautóm városban igen sokat zabált előző városi etapon (kb 120km), 11 literes átlag jött ki. Ráadásul nem is gyilkolom szegényt. Igaz ezek leginkább pár km-es autózások voltak, köztudottan ilyenkor a legnagyobb a fogyasztás.
Már azt hittem vmi gond van, de most hazajöttem Debrecenbe, erre a 236 km-es útra 6.83-as átlag jött ki, km óra szerinti 120-130-as tempóval.
Ez már egész jó, úgyhogy megnyugodtam.
Carina, a több mint 10 éve tartó szerelem:)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Carina
« Válasz #12617 Dátum: 2008.12.01 20:46:58 »
kisautóm városban igen sokat zabált előző városi etapon (kb 120km), 11 literes átlag jött ki. Ráadásul nem is gyilkolom szegényt. Igaz ezek leginkább pár km-es autózások voltak, köztudottan ilyenkor a legnagyobb a fogyasztás.
Már azt hittem vmi gond van, de most hazajöttem Debrecenbe, erre a 236 km-es útra 6.83-as átlag jött ki, km óra szerinti 120-130-as tempóval.
Ez már egész jó, úgyhogy megnyugodtam.

Nem szabad megijedni egy alkalomtól, illetve ilyen mértékű eltéréstől. Ha országúton evett volna 11-et, na, akkor biztos lehettél volna benne, hogy vmi gond van.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kuroi inu

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re: Carina
« Válasz #12618 Dátum: 2008.12.02 00:19:18 »
Sziasztok!

Szeretnék Carina E-t venni de nekem egy kissé visszafogottnak tűnik a leggyakoribb, 1.6-os motor 105 LE-s teljesítménye. Lehet, hogy már felmerült másokban is, de nem találtam egyértelmű véleményt, tapasztalatot, azügyben, hogy a 4A-FE blokk képes-e fogadni egy azonos generációjú 4A-GE hengerfejét, főtengelyét, hajtókarjait, dugóit stb...
A blokkcsere adminisztratív okokból nem tűnik járhatónak, mivel tudtommal a motor árát is meghaladó tervezési és engedélyeztetési díjakat vonz maga után, nagyobbra (pl.: 3S-GE) cserélve már regadó is fizetendő.
Ha valaki tud ilyen, széria-alkatrészes tuningról, vagy biztos annak teljes lehetetlenségéről, köszönettel várom tanácsait.

Köszönöm!

zsono

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 538
Re: Carina
« Válasz #12619 Dátum: 2008.12.02 08:03:32 »
Sziasztok!

Szeretnék Carina E-t venni de nekem egy kissé visszafogottnak tűnik a leggyakoribb, 1.6-os motor 105 LE-s teljesítménye. Lehet, hogy már felmerült másokban is, de nem találtam egyértelmű véleményt, tapasztalatot, azügyben, hogy a 4A-FE blokk képes-e fogadni egy azonos generációjú 4A-GE hengerfejét, főtengelyét, hajtókarjait, dugóit stb...
A blokkcsere adminisztratív okokból nem tűnik járhatónak, mivel tudtommal a motor árát is meghaladó tervezési és engedélyeztetési díjakat vonz maga után, nagyobbra (pl.: 3S-GE) cserélve már regadó is fizetendő.
Ha valaki tud ilyen, széria-alkatrészes tuningról, vagy biztos annak teljes lehetetlenségéről, köszönettel várom tanácsait.

Köszönöm!

Szerintem keress 116 lóerős változatot, vegy dönts a két literes Carina mellett. Egyszerűbb, gyorsabb és gazdaságosabb döntés, nyilvánvalóan valamivel valamivel több, ám nem jelentős éves fenntartási költséggel.
Zsono

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Carina
« Válasz #12620 Dátum: 2008.12.02 08:31:27 »
Sziasztok!

Szeretnék Carina E-t venni de nekem egy kissé visszafogottnak tűnik a leggyakoribb, 1.6-os motor 105 LE-s teljesítménye. Lehet, hogy már felmerült másokban is, de nem találtam egyértelmű véleményt, tapasztalatot, azügyben, hogy a 4A-FE blokk képes-e fogadni egy azonos generációjú 4A-GE hengerfejét, főtengelyét, hajtókarjait, dugóit stb...
A blokkcsere adminisztratív okokból nem tűnik járhatónak, mivel tudtommal a motor árát is meghaladó tervezési és engedélyeztetési díjakat vonz maga után, nagyobbra (pl.: 3S-GE) cserélve már regadó is fizetendő.
Ha valaki tud ilyen, széria-alkatrészes tuningról, vagy biztos annak teljes lehetetlenségéről, köszönettel várom tanácsait.

Köszönöm!

Üdvözlet!

Ilyen gondolataim voltak annó nekem is.Én vettem egy 3S-GE motort de berakni már nem lett mibe. :(
El kell hogyszomorítsalak a 4A-FE---- 4A-GE átépítéssel kapcsolatban.Úgy van a blokk megcsinálva hogy nem lehet a 2őt vegyíteni. :(
A 4A-FE motor max elrontani lehet de nagyobb teljesítményt kicsikarni nem érdemes belőle.Sem tuning labdaszonda,sem akusztikai sportdob,levegőszűrő,gyujtógyertya nem segít rajta.Max érzet lóerővel párosul.

A regadó megfizetése még mindíg járhatóbb út az 1,6-2,0 között mint mondjuk egy 1,6-os Black vagy Silver Topmotor berakása.Ez kb 600E ft-nél áll meg papír nélkül.
Egyébként az 1,6-1,6 motornál csak simán motor csere ;) a papír vonzata.A Carinát meg gyárották 3S-FE el így a GE is legalizálható ;) a toyota meg ad igazolást hogy a kocsit gyártották ilyen motorral.

De ha beleszámolsz vegyél egy Celit inkább ha menni kívánsz ;)
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.02 15:15:05 írta Profy »
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

mate6

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 105
Re: Carina
« Válasz #12621 Dátum: 2008.12.02 16:39:53 »
Sziasztok,

Milyen fenyszorokat (ugy ertem ego, ilyesmi) ajanlanatok a Carinamba?
A jelenlegi gyenge. Xenon? Ha igen, milyen tipus? Valakinek tapasztalata?

Koszi ismet,

m
'94 Carina 2.0 GLi

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re: Carina
« Válasz #12622 Dátum: 2008.12.02 19:40:20 »
Sziasztok,

Milyen fenyszorokat (ugy ertem ego, ilyesmi) ajanlanatok a Carinamba?
A jelenlegi gyenge. Xenon? Ha igen, milyen tipus? Valakinek tapasztalata?

Koszi ismet,

m


Osram Silverstar. 2000Ft/par Vaterán.
Ez volt a motoromban is, ott is bírta, és ez van a Toyciban is (mondjuk csak azután tettem ele hogy megjavítottam a motoros magasságállítást). Eddig 2 év és 32e km, és még bírja...

Ja, ez full legális, +50%-os izzó.

Van NightBreaker is (+90%), de az állítólag gyorsan kiég.

Sztem a +50% elég is.

Xenon?? Tudtommal az kissé drága mulatság - amit Xenon-nak mondanak H4 izzó, az khm....vicces.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Carina
« Válasz #12623 Dátum: 2008.12.02 19:48:04 »
Sziasztok,

Milyen fenyszorokat (ugy ertem ego, ilyesmi) ajanlanatok a Carinamba?
A jelenlegi gyenge. Xenon? Ha igen, milyen tipus? Valakinek tapasztalata?

Koszi ismet,

m


Osram Silverstar. 2000Ft/par Vaterán.
Ez volt a motoromban is, ott is bírta, és ez van a Toyciban is (mondjuk csak azután tettem ele hogy megjavítottam a motoros magasságállítást). Eddig 2 év és 32e km, és még bírja...

Ja, ez full legális, +50%-os izzó.

Van NightBreaker is (+90%), de az állítólag gyorsan kiég.

Sztem a +50% elég is.

Xenon?? Tudtommal az kissé drága mulatság - amit Xenon-nak mondanak H4 izzó, az khm....vicces.

Van világítással foglalkozó topic, a Tunning fórumrész alatt. Ott össze van foglalva a lényeg és a lehetőségek halogénen innen és xenonon túl!
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Carina
« Válasz #12624 Dátum: 2008.12.02 21:23:00 »
Sziasztok,

Milyen fenyszorokat (ugy ertem ego, ilyesmi) ajanlanatok a Carinamba?
A jelenlegi gyenge. Xenon? Ha igen, milyen tipus? Valakinek tapasztalata?

Koszi ismet,

m

Nekem új Carello lámpatestel a JSM H4-bi xenon volt jó.
Próbáltam +-os izzót,100/80-as megégette a lámpatestet és csatlakozót 24 órás egybe üzemmnél.
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

kuroi inu

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re: Carina
« Válasz #12625 Dátum: 2008.12.02 21:54:14 »
Sziasztok!

Köszönet a tanácsokért a 4A-FE - 4A-GE konverzió ügyében, le is tettem a dologról. Főleg abban a tudatban, hogy az FE kevésbé masszív, tehát csak addig tartós, amíg bele nem piszkálnak.
A 3S-FE motoros Carina jól hangzik. Azt lehet esetleg GE-síteni? :devil: Az sem gáz ha nem, mert 133 ló és 9.0 s 0-100-ig egészen jó.
Mellesleg valóban a Celica ST182 lenne a legszimpatikusabb megoldás, csak a kupékat gyakran szétütik a versenyző hajlamú tulajok. Ezt főleg a CRX-emen láttam, hiába volt  benne sokkal kevesebb kilométer, mint egy hasonló korú Civicben. Bár szerencsére a Carinák sem hétvégi gyorsulók kedvenc vasai, de futásteljesítményük min. 240-250e km. Ezért is lenne megnyugtató a tudat, hogy egy esetleges motorgenerál esetén van upgrade lehetőség. Ha nem megy, marad a vadászat egy nem legyilkolt Celica után...

Köszi!

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Carina
« Válasz #12626 Dátum: 2008.12.02 22:23:22 »
Sziasztok!

Köszönet a tanácsokért a 4A-FE - 4A-GE konverzió ügyében, le is tettem a dologról. Főleg abban a tudatban, hogy az FE kevésbé masszív, tehát csak addig tartós, amíg bele nem piszkálnak.
A 3S-FE motoros Carina jól hangzik. Azt lehet esetleg GE-síteni? :devil: Az sem gáz ha nem, mert 133 ló és 9.0 s 0-100-ig egészen jó.
Mellesleg valóban a Celica ST182 lenne a legszimpatikusabb megoldás, csak a kupékat gyakran szétütik a versenyző hajlamú tulajok. Ezt főleg a CRX-emen láttam, hiába volt  benne sokkal kevesebb kilométer, mint egy hasonló korú Civicben. Bár szerencsére a Carinák sem hétvégi gyorsulók kedvenc vasai, de futásteljesítményük min. 240-250e km. Ezért is lenne megnyugtató a tudat, hogy egy esetleges motorgenerál esetén van upgrade lehetőség. Ha nem megy, marad a vadászat egy nem legyilkolt Celica után...

Köszi!

A 4A-F/4A-FE egy jól bevált konstrukció.majdnem 20 év alatt sikerült jól megcsiszolni. :D FE blokkja a normál használatra van tervezve.Elektronika szintúgy a környezetbarát,takarékos üzemre kalibrálva.Extém körülményeket bizonyos határig tolerálja én 5 órán keresztül 180-200 as tempóval haladtam a Német autópályán (ott lehet  :clap: :devil:) szép vörösen izzot a leömlőm,és nem lett semmi baja.Tavaji ill tavaj előtti Tököli klubbos gyorsulási adatok igazolják hogy jó gép volt az. :D

Aki meg nem szeret hetetne hajtókart,dugatyút,,szelepeket buherálni nem veri szét tuningolásal.Max nagyon pocsék kenőanyagal vagy annak hiányával lehet megölni a mocit.Erre a fórumon is volt példa.

Dehogynem lehet a 3S-FE motort GE-síteni ;) mocicsere bejegyezteni az ocsmányirodán és repeszteni :D
179 ló mégse 133. :D bár a 133-is jól mozgatja a kasznit.
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Re: Carina
« Válasz #12627 Dátum: 2008.12.02 22:23:55 »
Sziasztok!

Szeretnék Carina E-t venni de nekem egy kissé visszafogottnak tűnik a leggyakoribb, 1.6-os motor 105 LE-s teljesítménye. Lehet, hogy már felmerült másokban is, de nem találtam egyértelmű véleményt, tapasztalatot, azügyben, hogy a 4A-FE blokk képes-e fogadni egy azonos generációjú 4A-GE hengerfejét, főtengelyét, hajtókarjait, dugóit stb...
A blokkcsere adminisztratív okokból nem tűnik járhatónak, mivel tudtommal a motor árát is meghaladó tervezési és engedélyeztetési díjakat vonz maga után, nagyobbra (pl.: 3S-GE) cserélve már regadó is fizetendő.
Ha valaki tud ilyen, széria-alkatrészes tuningról, vagy biztos annak teljes lehetetlenségéről, köszönettel várom tanácsait.

Köszönöm!

Üdvözlet!

Ilyen gondolataim voltak annó nekem is.Én vettem egy 3S-GE motort de berakni már nem lett mibe. :(
El kell hogyszomorítsalak a 4A-FE---- 4A-GE átépítéssel kapcsolatban.Úgy van a blokk megcsinálva hogy nem lehet a 2őt vegyíteni. :(
A 4A-FE motor max elrontani lehet de nagyobb teljesítményt kicsikarni nem érdemes belőle.Sem tuning labdaszonda,sem akusztikai sportdob,levegőszűrő,gyujtógyertya nem segít rajta.Max érzet lóerővel párosul.

A regadó megfizetése még mindíg járhatóbb út az 1,6-2,0 között mint mondjuk egy 1,6-os Black vagy Silver Topmotor berakása.Ez kb 600E ft-nél áll meg papír nélkül.
Egyébként az 1,6-1,6 motornál csak simán motor csere ;) a papír vonzata.A Carinát meg gyárották 3S-FE el így a GE is legalizálható ;) a toyota meg ad igazolást hogy a kocsit gyártották ilyen motorral.

De ha beleszámolsz vegyél egy Celit inkább ha menni kívánsz ;)

Legjobb tudomásom szerint a 4A blokkra mely gyárilag FE hengerfejes rámegy a GE hengerfej is, csak minden cullangot, sallangot kell házasítani hozzá.

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Re: Carina
« Válasz #12628 Dátum: 2008.12.02 22:24:58 »
Tavaji ill tavaj előtti Tököli klubbos gyorsulási adatok igazolják hogy jó gép volt az. :D

De volt van jobb :D

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Carina
« Válasz #12629 Dátum: 2008.12.02 22:47:22 »
Tavaji ill tavaj előtti Tököli klubbos gyorsulási adatok igazolják hogy jó gép volt az. :D

De volt van jobb :D

 :devil: :tt2:   :fuk2: :fuk2: :fuk2: ha nem rombol le az Ogyis akkor ma is jó lenne az a gép. :(

Nem látom sehol az első 3-ba a te kocsidat ;) hol is volt éppen???ja hátul a placcon vokálozott. :D
Én Batyuka 1.8-as ave II-jétől 1 keréknyit kaptam ki ;) tehát?
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16