Most pár napig megint nálam van a jó "öreg" Carina
... És mennyire klassz érzés ismét autózni vele
!
Az óra most fog átfordulni 210 ezerre, tehát jóbarátném faterjának sikerült belenyomni kemény bő 8 ezer km-t az egy év alatt
... Az állapota természetesen nem romlott semmit. Ismét megállapíthattam, hogy mennyire jó ez a motor
- alig húz gyengébben, mint a 2.0 Ave (ugyanúgy felmegy ugyanazokon az emelkedőkön, ugyanúgy megindul alacsony/közepes fordulaton ugyanabban a fokozatban stb), és közben ez a klassz morgós hang gázadásra - imádom
... Nagy kár, hogy murray Cartárs nem egy ilyen állapotú autót próbált ki
A feladatok, amikért lehoztam Pécsre: vonóhorog felszerelés, műszaki vizsga, és éves szervíz (olajcsere, átvizsgálás). A vonóhorog tegnap föl is került, 40.500 pénz volt mindennel együtt, 1400 kg teherbírású, fix kivitelű, lengyel gyártmány. Szépen, korrekten fölszerelték, de egy apró hibának persze be kellett csúsznia
... A visszajelzőt a kormánytól balra lévő vakkapcsoló helyére szerelték, ezért leszerelték az ezt tartalmazó panelt, amin ugye a műszerfal-fényerőt állító tekerentyű is van; ennek a csatiját persze elfelejtették visszatenni
... Mindegy, ezt megreparáltam magam, csak nem értem, mire figyelt az illető, aki csinálta !? Még szépen hozzá is szigszalagozta a csatit egy kábelköteghez, alig találtam meg
...
Hétfőn délelőtt megy műszakira a gép, aztán délután a szerelőhöz, átnézésre meg olajcserére (szokásos LM Synthoil 5 W 40). Az olajban ugyan csak 11 ezer km van, de 14 hónapos, így mindenképpen ki lesz cserélve.