Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6796239 alkalommal)

0 Felhasználó és 17 vendég van a témában

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Carina
« Válasz #12240 Dátum: 2008.09.19 21:39:19 »
1050 km-et mentem szinte pályás 110-es tempóval majdnem egyhuzamba 60L brenyával,ja 63 L fért utána a tankba.
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

tomka1982

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 277
Re: Carina
« Válasz #12241 Dátum: 2008.09.20 00:24:11 »
1050 km-et mentem szinte pályás 110-es tempóval majdnem egyhuzamba 60L brenyával,ja 63 L fért utána a tankba.

Nem semmik vagytok. Én, a lámpagyulladást követően örülök, ha 750-et mutat a számláló, és azt már jónak minősítem. Valahol olvastam, hogy a katalizátoros autóknak nem tesz jót, ha nagyon kifogyasztod a tankot. Te úgy csináltad, hogy addig fogyasztottad, amíg már kannázni nem kellett?

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Re: Carina
« Válasz #12242 Dátum: 2008.09.20 07:05:11 »

Ha valós a 170 ezer km, és feltételezzük, hogy egyszer már cserélték a szíjat az előírt 100 ezer km környékén


Állj!
100 ezer az előírt km a vezérműszíjcserére???? Hát ezt nem gondoltam volna  ::)
A 60 ezer az akkor csak az elmaradt európaiakra vonatkozik?  :tt2:

Több mint valószínű, hogy valós a km, errefelé nem divat az óratekergetés, nem is nagyon ismerik a jelenséget. Már csak azért sem, mert az évente esedékes műszakin bekerül az óraállás a központi adatbázisba, amit aztán bárki lekérdezhet.

Köszönöm a tanácsot, bizakodó vagyok :)
Gyári szijjal és feszítővel 100e. utángyártottal 60e a csereintervallum

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Re: Carina
« Válasz #12243 Dátum: 2008.09.20 07:13:14 »
1050 km-et mentem szinte pályás 110-es tempóval majdnem egyhuzamba 60L brenyával,ja 63 L fért utána a tankba.

Nem semmik vagytok. Én, a lámpagyulladást követően örülök, ha 750-et mutat a számláló, és azt már jónak minősítem. Valahol olvastam, hogy a katalizátoros autóknak nem tesz jót, ha nagyon kifogyasztod a tankot. Te úgy csináltad, hogy addig fogyasztottad, amíg már kannázni nem kellett?
Nem vagyok műszakiszaki, deezt nem hozom össze mi a köze a tankban lévő naftamennyiségnek a katalizátorhoz.
Amit elfogadok
nem tesz jót a tápszivattyúnak ha falsot szív...
a naftarendszert eltömítheti a tank alján lévő szutyk.

Dzso bácsi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 379
Re: Carina
« Válasz #12244 Dátum: 2008.09.20 08:12:20 »
Profy!

Nekem szük egy hónap alatt jött össze ez, és volt benne szerpentines duhajkodás is (szigorúan max 4000-ig forgatva, nem baj ha nem megy alapon). Nem gondoltam volna, mert jellemzöen a másik autóm képes ilyesmire, de egy lejtös kanyarban keresztbe raktam a Toytit, és tök yol esett:).
Én az 1000 km átforudálasa után azonnal kannáztam a tankot, mert a para addig is már szétcsámcsogta az idegjeimet, na meg nem akartam megvárni, míg az ac elkezd bubit szívni. Utána meg nem volt miböl telitankolni, így egzagt mérés nem történt.
Általában 900 km-t tolok egy töltésre (ha csurig tudom rakni a tankot). Viszont a vezetési stílusomnak meg is van az eredménye, egy haver eléggé beszólt, hogy nem gondolta volna, hogy ennyire lusta az ótó. Hát jah, mindennek ára van...
böszme pijos degusztátorkám...

tomka1982

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 277
Re: Carina
« Válasz #12245 Dátum: 2008.09.20 09:46:43 »
Előkerült a bluetuth, így elhalmozlak Titeket képekkel!

Jöjjön elsőnek egy pár hónapos probléma, hűtőlukadás, vagyis inkább repedés, mert a hűtő tetején lévő műanyag repedt el:

Szerencsére megúsztam a dolgot, a szomszéd városban volt egy öreg emberke, ki ezek javításával foglalkozik. Örülök, hogy nem mókolás lett a vége, amolyan körbetekerem dróttal és leöntöm viasszal. Az új hűtőt akkor 20e-re mondták. Mák, hogy az öregnek volt egy ilyen hűtőfelsőrésze, és átperemezte nekem. Így jobb mint volt, és azóta se semmi gond vele.

[a csatolmányt egy admin törölte]

tomka1982

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 277
Re: Carina
« Válasz #12246 Dátum: 2008.09.20 09:52:02 »
Íme 4 kép a robogós által okozott kárról:



[a csatolmányt egy admin törölte]

tomka1982

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 277
Re: Carina
« Válasz #12247 Dátum: 2008.09.20 09:54:04 »
És a múltkori kérdésem, hogy Nektek is ilyen-e a Carina szévédőgumija? Ez gyári? Az üveges szerint nem...ha az, akkor így kell ennek állnia?

[a csatolmányt egy admin törölte]

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Carina
« Válasz #12248 Dátum: 2008.09.20 10:22:47 »
Nos, igen. ez a 96 utáni széria egyik betegsége (a többi mellett). Tudod erre szokta mondani Palaczk, hogy milyen f..sza az angol carina, ugyan olyan jó, mint a japó, meg semmi különbség, sőt még jobb. Bruhaha.

No, de visszatérve a való világba ezután a kis fricska után.
Sajnos ez ilyen gyárilag is.
Későbbi szériákon 97 végén már javult kicsit a helyzet, legalábbis az első szélvédő körül. nekem pl. már van ott egy víz elvezető csatorna, ami esőben nem hagyja az oldalablakra folyni a vizet. De a tetőnél lévő sarkon nekem sem ragaszkodik a lemezhez a szigetelés, bár ennyire nem durva, mint a tied.
Szerencsére az enyém LB tehát hátul eleve nincs ilyen gondom.


tomka1982

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 277
Re: Carina
« Válasz #12249 Dátum: 2008.09.20 10:33:38 »
Nos, igen. ez a 96 utáni széria egyik betegsége (a többi mellett). Tudod erre szokta mondani Palaczk, hogy milyen f..sza az angol carina, ugyan olyan jó, mint a japó, meg semmi különbség, sőt még jobb. Bruhaha.

No, de visszatérve a való világba ezután a kis fricska után.
Sajnos ez ilyen gyárilag is.
Későbbi szériákon 97 végén már javult kicsit a helyzet, legalábbis az első szélvédő körül. nekem pl. már van ott egy víz elvezető csatorna, ami esőben nem hagyja az oldalablakra folyni a vizet. De a tetőnél lévő sarkon nekem sem ragaszkodik a lemezhez a szigetelés, bár ennyire nem durva, mint a tied.
Szerencsére az enyém LB tehát hátul eleve nincs ilyen gondom.



Szuper. A funkcióját betölti, be nem ázik, csak nem szép.  Kössz az infót.

tomka1982

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 277
Re: Carina
« Válasz #12250 Dátum: 2008.09.20 10:34:51 »
Vajon honnan és mennyiért lehetne szert tenni ilyán lámpákra???



[a csatolmányt egy admin törölte]

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Carina
« Válasz #12251 Dátum: 2008.09.20 10:57:15 »
Nos, igen. ez a 96 utáni széria egyik betegsége (a többi mellett). Tudod erre szokta mondani Palaczk, hogy milyen f..sza az angol carina, ugyan olyan jó, mint a japó, meg semmi különbség, sőt még jobb. Bruhaha.

No, de visszatérve a való világba ezután a kis fricska után.
Sajnos ez ilyen gyárilag is.
Későbbi szériákon 97 végén már javult kicsit a helyzet, legalábbis az első szélvédő körül. nekem pl. már van ott egy víz elvezető csatorna, ami esőben nem hagyja az oldalablakra folyni a vizet. De a tetőnél lévő sarkon nekem sem ragaszkodik a lemezhez a szigetelés, bár ennyire nem durva, mint a tied.
Szerencsére az enyém LB tehát hátul eleve nincs ilyen gondom.



Szuper. A funkcióját betölti, be nem ázik, csak nem szép.  Kössz az infót.
Naná, hogy nem ázik be. Mert nam az tartja vissza a vizet. A szélvédő rá van körbe ragasztva a karosszériára. Az inkbb csak dísz lenne, meg a légellenállásban lehet szerepe, hogy ne tátongjon ott egy hatalmas rés a kasztni, meg az üveg közt. Mondjuk csúnya is lenne.

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Carina
« Válasz #12252 Dátum: 2008.09.20 16:13:28 »
Vajon honnan és mennyiért lehetne szert tenni ilyán lámpákra???



110 Euro/db volt 1,5 éve németbe ilyen lámpa.
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

tomka1982

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 277
Re: Carina
« Válasz #12253 Dátum: 2008.09.20 18:42:40 »
Vajon honnan és mennyiért lehetne szert tenni ilyán lámpákra???



110 Euro/db volt 1,5 éve németbe ilyen lámpa.

 :eek:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Carina
« Válasz #12254 Dátum: 2008.09.21 19:36:42 »
Gyári szijjal és feszítővel 100e. utángyártottal 60e a csereintervallum

Miért? Pont erre kérdeztem rá legutóbb szerelőmnél (mert a Camryben már 80 ezernél jár a Gates szíj), és azt mondta, hogy jó minőségű utángyártottal semmivel sem kell lerövidíteni az intervallumot.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )