Reborn!
Röpke 6 óra alatt meg is vagyunk az összes szíj, feszítő, olaj és szűrők cseréjével. Ami érdekesség, hogy Gates szíj volt a vezérműszíj, tehát tuti, hogy ez cserélve volt. Viszont, a többi három (ebből 2-n olvasható) Toyota felirattal volt ellátva, tehát még a gyári szíjak voltak benne (nem rossz így 137.000 km-nél). A feszítőre semmi nem volt írva, bár igaz, arra sem, amit én raktam be (Nipparts). Minden (majdnem) simán ment, csak jobban szét kellett szedni, mint gondolta a szerelőm. Azt is mondta, s kövezzétek meg érte, hogy azt hitte, a Volkswagennél rosszabb nem lehet...tévedett...
Az olaj "szép" fekete volt, ha beledugtam az újjam, s kihúztam a löttyből, a bőröm színe sem látszott. Bele ment a 4l 5W-40 Castrol Magnatec, mind egy cseppig.
Viszont ismét lenne kérdésem, kérésem. Én ugyan lefotóztam, de nem találom a géphez a bluetoot-ot, ezért nem tudom képpekkel illusztrálni a szélvédőm gumiágyát. Ki kell cseréltetni, mert műszakin nem fog átmenni A-A-ig végigrepedve ablaktörlő magasságban. Voltam a helyi üvegesnél, nem gond, 15 az üveg, és 10-ért berakja. De az Ő meglátása szerint, ez már nem is gyári gumiágy. Én meg mondom, hogy ugyan...hiszen Toyota logós a szélvédő, s ha cserélték is, nem hiszem, hogy lenne olyan elvetemült valaki, hogy gyárira cseréltesse, nem gyári gumiággyal. Szóval, szeretnék valakitől egy képet, hogy hogyan is néz ki a szélvédőt körbeölelő gumika, lehetőleg jó közeli legyen. Persze, ha időközben előkerül a kütyüm, feltolom én a képet, hogy nektek is ilyen-e. Engem még az is zavar, hogy a szélvédők (első hátsó) "sarkainál"- a gumi nem a kasztnira fekszik, hanem 90o-ot zár be a szélvédővel, vagyis eláll. Ez csúnya. Tényleg így kell ennek lennie?