Sziasztok! Újabb kérdésem lenne. Új kuplungom van (komplett), és rángat. Kb. csak 800km futott. De "dugózni" pl. rémálom vele. Finom csúsztatáskor (1200fordulat) berezeg az autó, nagyon zavaró és gondolom nem is tesz jót semminek. Ha dinamikusan elindulok, akkor ok. A régi kuplung nem csinált semmi ilyet, csak már váltani nem lehetett könnyen. Az okés, hogy be kell kopnia, de vezettem én már több 0km-es autót is, soha nem rángattak. Van ötletetek?
Ez érdekes, ilyet az én autóm is csinál. De persze, gyanítom, hogy nem új a kuplung. Engem is rohadtul zavar.
Jelen! ![surrender :surrender:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/surrender.gif)
Ugyanez, rángatás, rángatás hátán... Dinamikusan indulva semmi gáz, de dugóban tényleg vicces, bár nagyon-nagyon-nagyon finom 'kuplung kicsit visszaenged aztán ismét feljebb' játékkal kiküszöbölhető, de 10-ből hatszor ha bejön. A maradék négyben meg imádkozom szét ne essen egyszer a gép...
Szervizes állítása szerint azért rezeg be, mert szegénykeverékes (4A-FE), pörgessem bátran 2500-3000-es fordulatig... Azért normális érzelmű ember szvsz nem indul mindig ekkora gázzal. De nálam dilis a lambdaszonda is, +még a kuplungot sem cseréltettem, szóval (még) nem tudom miért csinálhatja.
Ja, és motorgenerál óta az első 1 percben hajlamos leállni, indulás után kuplungot kinyomva szépen leesik nullára a fordulat, érdekes tud lenni szerpentinen szervó nélkül... De már megszoktam, igazából bő egy hónapja nem is tapasztaltam, az is lehet azóta 'elmúlt'.
Helo!
A szervizesed hülyeséget beszélt:
nekem szegény keverékes 1,6-os van és volt már problémám a lambda szondával is (cserére szorult).
Egy pillanatot se rángatott a motor, még "defektes" üzemmódban sem. 3000-ig még terhelés alatt is ritkán pörgetem (ezzel az autóval ráérek). Szerintem a kuplung körül lesz ott a bibi. Az enyémben cserélve volt még az elözö tulaj által. Akár alapjáratról is simán indul bármikor.
Sallang!
Vezérszílyak + vízpumpa anyagárban túllövi a 20 e Ft-t (olajszürö + léxürövel). Ugye nem szegénykeverékes a moci? Ha egen, akkor a gyertyák beszerzése böven megduplázza ezt az összeget. Munkadíjat nem tudok, mi home work cseréltünk mindent, és kiru a gép.
5 W 40 Leichtlauf motorolajat használok, és olajfogyás 208 e km-nél is még nulla.
Az enyim is hacsbakk (szintén elsö szériás), és nagyon meg vagyok elégedve a bódé nyújtotta potenciálokkal.
Alvázszám elsö betüi? Lehet, még a Te géped is vadi kamikaze:))) /japó/