Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6793706 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

Balu

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
  • Carina 1.6 Liftback Xli, Picnic 2.0
Re: kuplung
« Válasz #11865 Dátum: 2008.06.16 21:49:15 »
Hétfőn megyek Supratrendbe.
Voltam.
Csapágyas! Mármint a motor. Ilyenkor szívembe zárom az előző tulajokat ..........     :hang:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Carina
« Válasz #11866 Dátum: 2008.06.16 21:50:49 »
Nem hangzik jól...
Megoldás?
Mennyi.....
 :online2long:

Balu

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
  • Carina 1.6 Liftback Xli, Picnic 2.0
Re: Carina
« Válasz #11867 Dátum: 2008.06.16 22:02:24 »
Nem hangzik jól...
Megoldás?
Mennyi.....
 :online2long:
Szeretném még használni hosszú évekig, úgyhogy muszály megcsináltatnom. Szétszedik, aztán kiderül milyen állapotban van.

Én kimélős típus vagyok, sajnos. Így nem is pörgettem, elváltottam 2500 körül, max 3500nál. Így csak egy sürgősségi korházbarohanáskor hallottam meg, hogy mit művel 3500felett. Dühös vagyok. Nagyon. Ez van.
Majd beszámolok.
Amúgy keresek E10 Corollát feleségemnek. De hol fogok megbízható forrásból találni, azt nem tudom.  :helpsmilie:

Jency

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 402
Re: kuplung
« Válasz #11868 Dátum: 2008.06.16 22:12:17 »
Hétfőn megyek Supratrendbe.
Voltam.
Csapágyas! Mármint a motor. Ilyenkor szívembe zárom az előző tulajokat ..........     :hang:
Most ezt nem értem. Eddig váltó problémád volt, és most mitől lett a motor csapágyas?
Csak egy csapágy van a motorban, ami okozhat hasonló hibát, ami egy bronz persely a főtengely végén, de hogy ez lenne a hiba, hát.........
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.16 22:15:14 írta Jency »

Balu

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
  • Carina 1.6 Liftback Xli, Picnic 2.0
Re: kuplung
« Válasz #11869 Dátum: 2008.06.16 22:16:47 »
Hétfőn megyek Supratrendbe.
Voltam.
Csapágyas! Mármint a motor. Ilyenkor szívembe zárom az előző tulajokat ..........     :hang:
Most ez nem értem. Eddig váltó problémád volt, és most mitől lett a motor csapágyas?
Csak egy csapágy van a motorban, ami okozhat hasonló hibát, ami egy bronz persely a főtengely végén, de hogy ez lenne a hiba, hát.........
Csapágyas is, meg a kuplung is csereérett. Csak a csapágyasság kicsit jobban szivenütött most, mint a kuplung probléma.

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: kuplung
« Válasz #11870 Dátum: 2008.06.19 13:45:29 »
Hétfőn megyek Supratrendbe.
Voltam.
Csapágyas! Mármint a motor. Ilyenkor szívembe zárom az előző tulajokat ..........     :hang:
Most ezt nem értem. Eddig váltó problémád volt, és most mitől lett a motor csapágyas?
Csak egy csapágy van a motorban, ami okozhat hasonló hibát, ami egy bronz persely a főtengely végén, de hogy ez lenne a hiba, hát.........
A carina-ban nincs bronzpersely, legalábbis a 4A-FE-ben!!!
Én inkább a főtengely közepén lévő axiális megtámasztást biztosító távtartókra gondolok -már, ami a váltásnehézséggel összefügghet-, de szerintem annak a hibáját simán kompenzálja a kiemelő szerkezet!

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Carina
« Válasz #11871 Dátum: 2008.06.19 13:49:29 »
Megkérdezném, hogy ti mit szóltok ehhez az új design-hoz.

Szal, ha finom vagyok akkor azt mondom, hogy a régi könnyebben kezelhető, praktikusabb, de mindenképpen átláthatóbb volt.
Én egyelőre szenvedek!!!

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Carina
« Válasz #11872 Dátum: 2008.06.19 14:48:25 »
Megkérdezném, hogy ti mit szóltok ehhez az új design-hoz.

Szal, ha finom vagyok akkor azt mondom, hogy a régi könnyebben kezelhető, praktikusabb, de mindenképpen átláthatóbb volt.
Én egyelőre szenvedek!!!

Van erre egy külön topic a www.toyotaclub.hu topicon belül.
 :whistling:

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Carina
« Válasz #11873 Dátum: 2008.06.19 21:39:32 »
Megkérdezném, hogy ti mit szóltok ehhez az új design-hoz.

Szal, ha finom vagyok akkor azt mondom, hogy a régi könnyebben kezelhető, praktikusabb, de mindenképpen átláthatóbb volt.
Én egyelőre szenvedek!!!

Van erre egy külön topic a www.toyotaclub.hu topicon belül.
 :whistling:
Ettől a lényeg nem változik, mindegy hova írom!

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Carina
« Válasz #11874 Dátum: 2008.06.19 21:41:54 »
2 dolog változik, ha ott írsz:
1., itt nem lesz OFF
2., Ha elolvasod az ott felvetett problémákat és a rájuk kapott válaszokat, akkor talán könnyebben boldogulsz.

Más változást valóban nem fog hozni. De örüljünk a kis dolgoknak is.
 :online2long:

nautilus85

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 40
Re: Carina
« Válasz #11875 Dátum: 2008.06.20 15:44:40 »
2 dolog változik, ha ott írsz:
1., itt nem lesz OFF
2., Ha elolvasod az ott felvetett problémákat és a rájuk kapott válaszokat, akkor talán könnyebben boldogulsz.

Más változást valóban nem fog hozni. De örüljünk a kis dolgoknak is.
 :online2long:

Remek!  Már itt is megy a 'kössünkbele-semmisejó' mentalitás  :2guns:  :censored: :hammer:

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Carina
« Válasz #11876 Dátum: 2008.06.20 19:47:33 »
2 dolog változik, ha ott írsz:
1., itt nem lesz OFF
2., Ha elolvasod az ott felvetett problémákat és a rájuk kapott válaszokat, akkor talán könnyebben boldogulsz.

Más változást valóban nem fog hozni. De örüljünk a kis dolgoknak is.
 :online2long:

Remek!  Már itt is megy a 'kössünkbele-semmisejó' mentalitás  :2guns:  :censored: :hammer:

Bocsáss meg, de ez nem a kössünk bele dolog, mint írod, hanem offolás témája.... :offtopic:

És valljuk be a kolléga által említett topicban íródott HSZ-kre  mindíg korrekt válasz érkezik.... Ebben a topicban nem biztos, mert itt másról postolunk...
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

villanó

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: Motor visszajelző lámpa
« Válasz #11877 Dátum: 2008.06.23 14:20:18 »
Hello mindenkinek,

Ma délután hazafelé az M3-ason észrevettem, hogy ég a sárga motorvisszajelző lámpa. Kb 130-140-nel mentem, légkondi, semmi rendellenesség.
Lassítva a lámpa kialudt, majd azonnal kiálltam egy parkolóba, ahol nem állítottam le a motort. Teljesen egyenletesen járt, utána 120-as tempóban szépen hazajött, anélkül hogy ismét kigyulladt vona.
volt valakinek már ilyen?
Esetleg előidézhet esetleg ilyet egy kicsit magasabb olajszint (a pálcán kb az F betűig ér)?

egyébként 285000 km. van benne, az utóbbi 4 évben csak egy hűtő repedés hibája volt.
üdv: villanó

Ilyen nekem is volt.De utána többet nem jött elő.
Olaj hiba nem lehet.Talán valamelyik szenzor koszos kicsit.

A motorvisszajelző lámpa hasonló körülmények között ismét kigyulladt, majd a fordulatszám csökkentése után elaludt. Kőszegen kicseréltettem a gyertyákat, szűrőket, olajat, majd elvittem a kocsit zöldkártyára.
A szerelő, aki kicserélte a fentieket kivillogtatta a hibakódot (52), melyről azt monta, hogy ez kopogással függ össze.
Ezután elvittem a kocsit zöldkártyára (időszerű volt már...) Az emelt fordulatszámon ( a tavaly kicserélt katalizátor ellenére) csak hosszú melegítés után felelt meg a CO2. A szervízes (akinek szintén Carinája van)
tankba önthető tisztító folyadékot javasolt, amit rögtön bele is töltöttünk.
A jelenség nem jelentkezett hazafelé úton, a kocsi jobban is megy mint előtte.
Remélem ezzel megoldódott a probléma.

üdv:
villanó

illanó

(Toyota Carina E Liftback XLI, 1.6, 1997)

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Carina
« Válasz #11878 Dátum: 2008.06.23 21:27:09 »
B.C megmondja meilyi szenzorod koszos. :clap:
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Jency

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 402
Re: Carina
« Válasz #11879 Dátum: 2008.06.23 22:20:42 »
B.C megmondja meilyi szenzorod koszos. :clap:
A kopogás szenzort nem kell tisztítani.
Szerintem a lehetséges oka:
1. Sérült törött vezeték a szenzor és a motorvezérlő között. Ez a hiba viszont alacsony fordulaton is előfordulhat.
2. Üzemanyag minőségi probléma. Ez egy megszokott kútnál újabb tankolás után megszűnik.
3. Hibás gyújtásbeállítás. Ha nem volt a motorhoz nyúlva, akkor ennek kicsi az esélye.