Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6800232 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

Dzso bácsi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 379
Carina
« Válasz #11730 Dátum: 2008.04.11 10:28:35 »
Idézetet írta: "Toji77"
Sziasztok.Megoldodott egy régi probléma.A termosztát....Most hoztam el a szerelötöl az autót.eddig azt hittük hengerfejes ami nem kis költség.De végül is csak tömités égett át ami beengedte a hütõrendszerbe a kipufogógázt az 1 es és 3 as hengernéligy csak a felsörész került szétszedésre.Igy 52500-ba került tömitésekkel eggyütt.Ebböl az esztergályos volt 10000. a tömitések 14500(hengerfejtömités és a kipufogo leömlösor tömités,ajusa)szimering meg az égszij nem tudom menyibe került mer tazt a szerelö intézte


Jesszus, és ez kevés???
"Ebböl az esztergályos volt 10000" - atyavilág... Györben az érintöleges síkolás (HF levételkor többet úgy sem szednek le) 3000 Ft úgy, hogy az egyik napról a másikra kész is van. Hejj!!! ( -0,8 mm kerül 4000 Ft-be).

"De végül is csak tömités égett át ami beengedte a hütõrendszerbe a kipufogógázt az 1 es és 3 as hengernél" - és a vizet az egyes és hármas hengerbe. (ha épp úgy állt le a motor, hogy valamelyik kipu szelep nyitva maradt)
böszme pijos degusztátorkám...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Carina
« Válasz #11731 Dátum: 2008.04.11 11:39:54 »
Írtam a Totalcaros Gumidokinak:

"Tisztelt Gumidoktor!

Ismerõseimmel épp azon vitázunk, hogy szabad-e kerékcsere során a
kerékcsavarokat zsírozni vagy olajozni (a késõbbi könnyebb szerelhetõség
érdekében). Én úgy tudom, hogy a kerékcsavarokon semmi keresnivalója
kenõanyagnak. Jól tudom? Válaszát elõre is köszönve, üdvözlettel

P."


Most jött meg a válasz:

Kedves P.,

Jól tudja, TILOS a kerékcsavaroknál bármilyen kenõanyagot használni!!!

Üdv,

Gumidoki
"
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Carina
« Válasz #11732 Dátum: 2008.04.11 13:55:03 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Írtam a Totalcaros Gumidokinak:

"Tisztelt Gumidoktor!

Ismerõseimmel épp azon vitázunk, hogy szabad-e kerékcsere során a
kerékcsavarokat zsírozni vagy olajozni (a késõbbi könnyebb szerelhetõség
érdekében). Én úgy tudom, hogy a kerékcsavarokon semmi keresnivalója
kenõanyagnak. Jól tudom? Válaszát elõre is köszönve, üdvözlettel

P."


Most jött meg a válasz:

Kedves P.,

Jól tudja, TILOS a kerékcsavaroknál bármilyen kenõanyagot használni!!!

Üdv,

Gumidoki
"

Nembaj suicid hajlamom itt éljem ki:)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Carina
« Válasz #11733 Dátum: 2008.04.11 15:15:59 »
Idézetet írta: "taby"
Nembaj suicid hajlamom itt éljem ki:)


 :nagymosoly:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Carina
« Válasz #11734 Dátum: 2008.04.12 21:24:06 »
Féktárcsa feltéve, felütközésgátló baloldalon pótolva (ugyanis amit észleletem kerékcserekor az volt az utolsó darabja...) a jobb oldali kompletten megvolt, bár összenyomásra repedés figyelhetõ meg rajta.
Az összes csavar amellyel találkoztunk patentül szótfogadott úgy tekeredett ahogy kell nem volt elrohadva egyik se.

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Carina
« Válasz #11735 Dátum: 2008.04.15 09:51:30 »
Ma voltam futómûvesnél a kislánnyal :pofa:
Az elsõ kerékösszetartás 0,7mm-el tért el a gyári értéktõl...
minden más ok. :pofa: szerintem megéri kerülgetni a kátyúkat úthibákat :nagymosoly:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Carina
« Válasz #11736 Dátum: 2008.04.16 13:24:28 »
Idézetet írta: "taby"
Ma voltam futómûvesnél a kislánnyal :pofa:
Az elsõ kerékösszetartás 0,7mm-el tért el a gyári értéktõl...
minden más ok. :pofa: szerintem megéri kerülgetni a kátyúkat úthibákat :nagymosoly:


Naná :) ! Mi Carinánk sem szorult futómû-állításra a 112 ezer és 201 ezer km közötti intervallumban.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Carina
« Válasz #11737 Dátum: 2008.04.16 16:12:40 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "taby"
Ma voltam futómûvesnél a kislánnyal :pofa:
Az elsõ kerékösszetartás 0,7mm-el tért el a gyári értéktõl...
minden más ok. :pofa: szerintem megéri kerülgetni a kátyúkat úthibákat :nagymosoly:


Naná :) ! Mi Carinánk sem szorult futómû-állításra a 112 ezer és 201 ezer km közötti intervallumban.

Nem, arra tényleg nem.
Cserére szorult szegény, mert már nem volt elég jóóóóó!  :torsziv:

( :nagymosoly: )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Carina
« Válasz #11738 Dátum: 2008.04.16 16:19:46 »
Idézetet írta: "b.c."
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "taby"
Ma voltam futómûvesnél a kislánnyal :pofa:
Az elsõ kerékösszetartás 0,7mm-el tért el a gyári értéktõl...
minden más ok. :pofa: szerintem megéri kerülgetni a kátyúkat úthibákat :nagymosoly:


Naná :) ! Mi Carinánk sem szorult futómû-állításra a 112 ezer és 201 ezer km közötti intervallumban.

Nem, arra tényleg nem.
Cserére szorult szegény, mert már nem volt elég jóóóóó!  :torsziv:

( :nagymosoly: )


 :nagymosoly:

Na ja. Ez tényleg így van. Én megértem apámat, 61 éves korára dolgozott eleget (illetve még mindig dolgozik), szeretett volna egy jobb (notóriusoknak: kényelmesebb, csendesebb, gyorsabb, biztonságosabb) autót. A Carina jó autó - volt, a 90-es évek közepén. Az Ave jó autó - most is. Na, ennyi kb. És mielõtt valaki megsértõdne: mondom ezt egy 25 éves múzeumszökevény  gazdájaként, ami kb. úgy viszonyul a Carinához, mint a Carina az Ave II-eshez.

(Hasonló böködésekre ezt bármikor szívesen leírom újra meg újra :ordog: )
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
_
« Válasz #11739 Dátum: 2008.04.16 16:22:44 »
Természetesen poén volt!
Nem volt szabad kihagyni!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: _
« Válasz #11740 Dátum: 2008.04.16 16:26:08 »
Idézetet írta: "b.c."
Természetesen poén volt!
Nem volt szabad kihagyni!


Tudom ééén azt :wink: ... De mivel nem tartozik a kedvenc poénjaim közé  :mrgreen:  , ezért megírom minden egyes alkalommal az indoklást, hogy miért is cseréltük le a megaszuper Carinát a gigaszuper Avensisre - talán ez egy idõ után lesz elég idegesítõ ahhoz, hogy elmaradjanak ezek a poénok :nyelv:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

ferke

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 461
    • http://www.ferke.hu
Carina
« Válasz #11741 Dátum: 2008.04.16 23:26:36 »
tényleg más világ az Ave II, most hogy Hollandiában voltunk Apával, azzal nyomattam elég sokat. kényelmesebb, csendesebb, bár az 1.8-as motorral
nem fürgébb, mint a Carinám.
viszont a váltójával nem sikerült megbarátkozni, a Carinájé sztem sokkal jobb, Avénál többször volt olyan hogy nem sikerült elsõre
berakni 4ikbe, keresni kellett a likat.. na Carinánál ilyen nincs, mindig tudja hol a helye:)
viszont eléggé szokatlan volt elsõ alkalommal, mikor újra a Carinámat vezettem, szegényt eléggé fapadosnak éreztem..
de szerencsére ez az érzés gyorsan elmúlt  :nagymosoly:
Carina, a több mint 10 éve tartó szerelem:)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Carina
« Válasz #11742 Dátum: 2008.04.17 16:31:37 »
Idézetet írta: "ferke"
viszont a váltójával nem sikerült megbarátkozni, a Carinájé sztem sokkal jobb, Avénál többször volt olyan hogy nem sikerült elsõre
berakni 4ikbe, keresni kellett a likat.. na Carinánál ilyen nincs, mindig tudja hol a helye:)


Fura... Az egyik dolog, ami a legnagyobb elõrelépést jelenti nekünk a Carinához képest, az az Ave váltója. A Carina nehézkesebb, néha akadozva, hosszabb utakon járó váltójához képest halál precíz, könnyen és rövid utakon mozog. 10-es skálán az Ave váltóját 9-esre, a Carináét 6-osra értékelném.

Persze típuson belül is lehetnek különbségek, ültem már olyan Carinában, amiben jobb volt a váltó, mint a miénkben :hmm: ... Szal ez magyarázat lehet a jelenségre, de egyvalami biztos: a mi Avénk váltója sokkal jobb, mint amilyen a mi Carinánké volt.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

ferke

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 461
    • http://www.ferke.hu
Carina
« Válasz #11743 Dátum: 2008.04.17 17:37:42 »
Idézetet írta: "Palaczk"

Fura... Az egyik dolog, ami a legnagyobb elõrelépést jelenti nekünk a Carinához képest, az az Ave váltója. A Carina nehézkesebb, néha akadozva, hosszabb utakon járó váltójához képest halál precíz, könnyen és rövid utakon mozog. 10-es skálán az Ave váltóját 9-esre, a Carináét 6-osra értékelném.

Persze típuson belül is lehetnek különbségek, ültem már olyan Carinában, amiben jobb volt a váltó, mint a miénkben :hmm: ... Szal ez magyarázat lehet a jelenségre, de egyvalami biztos: a mi Avénk váltója sokkal jobb, mint amilyen a mi Carinánké volt.


ez tényleg fura:) mondtam is Apának már régebben, hogy cseréltesse le a váltóolajat, mert nem létezik hogy ekkora erõ kell a váltáshoz, mint nála.
nála nehézkes, én meg könnyedén váltok Carinával, sose akad..
Carina, a több mint 10 éve tartó szerelem:)

cozy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 93
G12 hûtõfolyadék
« Válasz #11744 Dátum: 2008.04.20 19:17:06 »
MOL EVOX Premium G 30 hûtõfolyadék tehetõ az 1.6-os Carina hûtõjébe? VW G12-es szabványú. A leírása szerint: "kifejezetten ajánlott modern, nagyteljesítményû alumínium és szürkeöntvény motorok hûtõrendszereihez, a motor típusától függetlenül."
Ma került bele 1l (fél-fél l ioncserélt vízzel), mert szinte porzott a hûtõ. Csak ilyet tudtam hirtelenjében szerezni, remélem nem lesz belõle gond... :hmm: Tudom, simán csak desztvíz kellett volna...