Addig leírom mit és hogyan csináltam. Tehát elsõ körben kiszedtem a sárvédõ lemez 3-3 csavarját (kettõ csillag csavarhúzóval, egy 10-es dugóskulccsal szedhetõ ki.) A kívülrõl legtávolabb esõ csavarhoz nem nagyon lehet hozzáférni, de nem is kell azt kiszedni a hátsó lökhárító leszedéséhez. Mondjuk azért itt is kell valamennyire nõgyógyászkodni, de azért nem annyira veszélyes.
Ezt követõen felnyitottam a hátsó ajtót és ahol vízszintesen fut a gumi tömítés, az alatt található 5 db, 10-es dugós, vagy villáskulcsal kicsavarható csavar, ami a kasznihoz rögzíti a lököst. Na, ezekkel keményen megszenvedtem, mert piszok rosszul lehet hozzáférni, ráadásul a lökhárító mûanyag peremét le lehet dörzsölni vele (nekem sikerült is) :szomoru:
Ha ezek is megvannak, akkor már csak a lökhárító aljáról kell kiszedni dugóskulccsal 4 db csavart, majd egy jól irányzott mozdulattal le lehet szedni az egész lökhírítót. Elsõre nem biztos hogy könnyen lejön, mert a jobb és baloldalon van 2-2 patent, amibõl ki kell pattintani a cuccost.
Miután leszedtem a lökhárítót, a 2. és a 4. csavarral egyvonalban fúrtam ki a lökhárító fekete részét, illetve azoktól 40-40 centire még két lyukat fúrtam a 4 érzékelõ részére. Mondjuk itt is egy kicsit tágítani kellett a lukakat, mert nem akartak az érzékelõk belemenni, de pár perc alatt jó lett. Mivel ezt a mûveletet már sötétben csináltam, így az egyik érzekelõ mellett belekaptam a fekete mûanyagba kissé.
Az érzékelõk beépítése után visszaszereltem a lökhárítót és következett az a dilemma, hogy hol vezessem át a csomagtartóba a 4 vezetéket. Jobb híján (egyelõre?) a körbefutó gumi szigetelés felett vezettem át, majd a csomagtér alsó részén lévõ zárszerkezetet is tartalmazó, kb. 30 centis mûanyag borítás alatt futtattam át, aztán tovább a szövet kárpit alatt. Tehát most itt tartok, illetve a bal hátsó tolatólámpa zöld és fehér vezetékeihez hozáérintve és rükibe rakva kipróbáltam, hogy muzsikál-e (természetesen igen).