Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6791867 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

kawiman

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 29
Carina
« Válasz #11445 Dátum: 2008.02.13 22:11:23 »
Szia Sztpuhi!

Idézetet írta: "sztpuhi"

1. A hátsó futómûbõl koppanó-kottyanó hangot lehet hallani, mikor egyenletlen útszakaszhoz érek. Általában akkor hallani, mikor hátul nincs terhelés, és nagyon gödrös úton megyek(kis repedéses úton nics hang).


Majdnem biztosra tippelném a hátsó stabilizátor szilentjét. Nekem is ez kezdett kopogni: gyorssegélyként ki lehet bélelni valamivel, de a biztos (és sajnos drága) megoldás a csere.

Idézetet írta: "sztpuhi"

2. Ez a nagyobb fejfájásra okot adó jelenség: motorféknél, kb2500-as fordszámnál, és legjobban 3. fokozatban hallani serregõ hangot. Ha benyomom a kuplungot, lelassul a motor fordszáma, elhalkul a serregés is.


Erre inkább nem vállalkoznék, mert sokféle oka lehet. (Váltócsapágyra gondolnék elsõ körben, én is cseréltem anno)

Üdv
Kawiman

Joe Kawasaki

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Carina
« Válasz #11446 Dátum: 2008.02.14 06:27:59 »
Nállam is megvan a koppanó hang, én is a stabilizátorszilentre tippeltem, de megnéztük: a lengéscsillapító gatya és mikor olyanja van ,akkor koppan is. Ez is drága!
oe

fe88

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Re: nem szegénykeverékes motor
« Válasz #11447 Dátum: 2008.02.14 15:51:58 »
Idézetet írta: "Kgabe"
Idézetet írta: "fe88"
Nekem a forgalmiban 46 kW van.  :vag2:  ennyire hogy lehet elírni.... :hmm:

És az alapján adózol?! :10:
Igen. Így kevesebbet fizetek, mint mikor súlyadó volt.  :pofa:

Toyotás Myki

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Carina
« Válasz #11448 Dátum: 2008.02.14 20:14:20 »
Idézetet írta: "lupus20"
Sziaztok!
Nemrég vagyok Carina E tulaj. Két dolog miatt kérném a segítségeteket:
1. A hátsó futómûbõl koppanó-kottyanó hangot lehet hallani, mikor egyenletlen útszakaszhoz érek. Általában akkor hallani, mikor hátul nincs terhelés, és nagyon gödrös úton megyek(kis repedéses úton nics hang).
Valszeg ezt bármelyik futómûves megmondja, viszont ha van valami speckó hibaforrás, ami a tipusnál egyedi, akkor azt nézetem meg elõször.
2. Ez a nagyobb fejfájásra okot adó jelenség: motorféknél, kb2500-as fordszámnál, és legjobban 3. fokozatban hallani serregõ hangot. Ha benyomom a kuplungot, lelassul a motor fordszáma, elhalkul a serregés is.
Tudom ezt így elég nehéz megállapítani, pláne leírás alapjnán. Viszont ha volt ilyen jelenség másnál is, szívesen veszek mindennemû segítséget.
Vagy ha tudtok ajánlani egy típushoz jól értõ szerelõt Bp.-en, elsõsorban dél-pest érdekelne,( XX, XXI, XXIII.)NAGYON megköszönném.
Egyébként nagyon meg vagyok elégedve az autóval, bár már nem fiatal('95-ös) és már lefutott néhány km-t(óra szerint 193e).
Remélem továbbra is így marad!
Segítségeteket elõre is köszi!
Sztpuhi

A futómû zajára szerintem vagy a gátlók(ezek szoktak gyakrabban) vannak elfáradva,vagy a hátsó silentek.
XX. ker.-ben tudok ajánlani valakit.Én is nála voltam kb 3hete és nagyon meg vagyok elégedve.A két hátsó gátlómat 26e-ért kicserélte kb 2óra alatt.Ja,és 24 hónap garival!
1205 Bp.,Valéria u. 3. 06-30/215-6174
Silentre meg van egy másik számom: 06-1/2824-700
A pontos címüket elfeljtettem,de valahol a XIX-XX. körül vannak õk is.
Sok sikert!
Nekem is hasonló hangot adott igaz ötödikben,de váltó olaj töltés után elhallgatott kevés volt benne.
Toyota a megbízhatóság szobra!!
-----------------------------------------
97 Carina GLi, 4 Runner 2.4TD

imho

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Carina
« Válasz #11449 Dátum: 2008.02.15 14:02:14 »
Tiszteletem Carina Guruk!
Érdekelne, hogy mikortól került át az E gyártása angliába, illetve, hogy mikortól van bennük abs airbag meg klima az 1.6 16v ben? Érezhetõ a minõségi változás a japó meg az angol verzió között, vagy keressek inkább japót, és mennyivel eszik többet a 2.0 gli mint az 1.6 mind naftából mind alkatrészbõl.
Elég hülyén hangzanak ezek a kérdések de ilyen autót szeretnék venni, melynek a fogyasztása fentartása kedvezõbb mint a mostani cápa galant, corollám 94-es már volt azzal nagyon elégedett voltam, kíváncsi vagyok a carina e szintén ilyen jó autó -e?
Köszönet

lupus20

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Carina
« Válasz #11450 Dátum: 2008.02.15 15:49:09 »
Idézetet írta: "imho"
Tiszteletem Carina Guruk!
Érdekelne, hogy mikortól került át az E gyártása angliába, illetve, hogy mikortól van bennük abs airbag meg klima az 1.6 16v ben? Érezhetõ a minõségi változás a japó meg az angol verzió között, vagy keressek inkább japót, és mennyivel eszik többet a 2.0 gli mint az 1.6 mind naftából mind alkatrészbõl.
Elég hülyén hangzanak ezek a kérdések de ilyen autót szeretnék venni, melynek a fogyasztása fentartása kedvezõbb mint a mostani cápa galant, corollám 94-es már volt azzal nagyon elégedett voltam, kíváncsi vagyok a carina e szintén ilyen jó autó -e?
Köszönet


Hali!
Nem vagyok benne 100%-ig biztos,de úgy tudom 94-tõl gyártják angliában az E sorozatot.
Klíma,ABS már a 92-es elsõ kiadásokban is van,de airbag csak a 94-tõl.
Nekem ez a második 2.0-ás GLI-m,nem véletlenül!!!Akármilyen hihetetlenül is hangzik kevesebb az átlagom,mint egy 1.6-osé.Sõt fél évig volt egy 1.4-es energy (82LE) Renault 19-esem a fogyasztásom jobb,mint azzal!Pl.:nyáron 5 személlyel csomagokkal egy balatoni nyaraláson 53 liter benzin 800(!)km-re volt elegendõ.Ez 6.5 átlag.Autópályán 140,országúton 100.De kb az utazás egy harmada volt városi forgalom.Az elsõ Carinámat Pesten gyûrtem másfél évig,télen 8-8.5 literes fogyasztással,nyáron kb 1 lierrel kevesebb.Igaz nem túl nehéz a lábam és 1500 alatt elváltok...de ha kell csak lenyomod a padlóig és kész!150km/h-nál 5.-ben még simán húz.Én csak ajánlani tudom.
Alkatrészbõl meg minden autó annyit kér,amennyit megkap.
Szóval,ha kifogsz egy rommá tört szarul helyrehozott gépet lehet örökre megutálod a Toyotát,de lehet az bármilyen más autó is.
Nézesd át olyannal,aki ért hozzá!!Áldozz rá,a megvétel még nem a teljes ár!Ne az számítson,hogy távirányítós-e a központizár!Olaj-,szûrõk-,vezérmûszíj csere egy használt autó vétele után KÖTELEZÕ!!Gyertyák,folyadékok(fék-,szervóolaj) ellenõrzése szintén ajánlott.Na,ezeken ne spórolj!
Mindenképpen a világ egyik legjobb autóját veszed,ha Carinába ülsz!Persze,tudo, én elfogult vagyok,de a Toyota minden normális ember választása és ezt nem én találtam ki.
Sok sikert a vásárláshoz!
Lupus

imho

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Carina
« Válasz #11451 Dátum: 2008.02.15 16:25:12 »
Köszi szépen, remélem találok tavasszal egy szépséget, ha vannak tippek mikre figyeljek megköszönöm :nagymosoly:

lupus20

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Carina
« Válasz #11452 Dátum: 2008.02.15 16:52:09 »
Idézetet írta: "imho"
Köszi szépen, remélem találok tavasszal egy szépséget, ha vannak tippek mikre figyeljek megköszönöm :nagymosoly:


Mindenre.
Ne az legyen az elsõ kérdésed,hogy volt-e törve az autó.Elvégre 12-15 éves kocsikról beszélünk,ami nem zárja ki a sérülés mentességet,de ha volt törve és ki lett javítva többet számít,mintha nem volt törve,de törõdve se volt vele igazán...Motorikusan ezek autók szinte megölhetetlenek.A 150000 km és az ez alatti futás egy kicsit gyanús lehet.Azért a 250000 se a legjobb.De nekem van egy ismerõsöm állami 1995-ös,1.6-os Carinában 390000(!)km van.Eddig egy vízpumpát kellett cserélni.No komment!Igaz mindig márkaszervízbe volt hordva.Ja,és a vezetõ ülés már ki van ülve,hosszú távon(érts 1000km)már fárasztó...
Ha nem vagyok nagyon indiszkrét mi az árkategóriád?

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Carina
« Válasz #11453 Dátum: 2008.02.15 17:48:38 »
Idézetet írta: "sztpuhi"
Sziaztok!
 Nemrég vagyok Carina E tulaj. Két dolog miatt kérném a segítségeteket:
1. A hátsó futómûbõl koppanó-kottyanó hangot lehet hallani, mikor egyenletlen útszakaszhoz érek. Általában akkor hallani, mikor hátul nincs terhelés, és nagyon gödrös úton megyek(kis repedéses úton nics hang).
Valszeg ezt bármelyik futómûves megmondja, viszont ha van valami speckó hibaforrás, ami a tipusnál egyedi, akkor azt nézetem meg elõször.
2. Ez a nagyobb fejfájásra okot adó jelenség: motorféknél, kb2500-as fordszámnál, és legjobban 3. fokozatban hallani serregõ hangot. Ha benyomom a kuplungot, lelassul a motor fordszáma, elhalkul a serregés is.
Tudom ezt így elég nehéz megállapítani, pláne leírás alapjnán. Viszont ha volt ilyen jelenség másnál is, szívesen veszek mindennemû segítséget.
Vagy ha tudtok ajánlani egy típushoz jól értõ szerelõt Bp.-en, elsõsorban dél-pest érdekelne,( XX, XXI, XXIII.)NAGYON megköszönném.
Egyébként nagyon meg vagyok elégedve az autóval, bár már nem fiatal('95-ös) és már lefutott néhány km-t(óra szerint 193e).
Remélem továbbra is így marad!
Segítségeteket elõre is köszi!
Sztpuhi


1. Jellemzõen két dolog miatt szokott kopogni a Carina E hátsó futómûve. Az egyik a stabilizátort a lengõkarral összekötõ "pálca", "zászló", "kutyacsont", kinek melyik elnevezés a szimpatikus. Ez kikopik, és ha kikopik akkor kotyog, cserélni kell. Nem nagy pénz, 10 ezren belül van. A másik lehetséges ok: a stabilizátor szilentjei. Ilyenkor új szilent-garnitúra kell, ami megint nem drága, pár ezres. A mi Carinánkon pár éve ezeket mûszakira cserélni kellett, a stabpálca (csak az egyik oldali volt cserés), a szilentgarnitúra és a beszerelésük munkadíja együtt volt valami 13-14 ezer, ha jól emlékszem. Független szerelõnél, utángyártott (Nipparts) alkatrésszel.

2. Ezt így nehéz megmondani, de szerintem is váltócsapágy az egyik lehetséges ok, de ez csak tipp, elvégre azt sem tudjuk, a motorból vagy az erõátvitelbõl jön-e a hang. Bár a leírás alapján az erõátvitel a sanszosabb. Mondjuk ettõl belátható idõn belül aligha fog megállni az autó, én a Camryvel vagy 7-8 éven át jártam zúgó (egyre jobban zúgó) váltócsapággyal, közben belement a kocsiba vagy 150 ezer km.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Carina
« Válasz #11454 Dátum: 2008.02.15 17:58:41 »
Idézetet írta: "Oláh Miklós"
Valaki megtudja mondani hogy abból a karosszéria típusból ami nekem is van(95)melyik évjárat volt az utolsó??
Megmondom a frankót,megnéztem a Toyciból csomó típust de nekem akkor is a Carina belsõ mérete-tere
fexik a legjobban.
A hétvégén kereskedésben keresztül rágtam magam egy 2005-ös Camry minden eresztékén és meg kellett állapítanom hogy kissebbnek tûnik benne a hely mint a Carinában ??
 :vag2:


A Carina E gyártása '97-ben futott ki, az utolsó darabokat '98-ban helyezték forgalomba.

Ami a helykínálatot illeti, pl. a 2003-tól gyártott Avensis II biztosan nem rosszabb ezen a téren, sõt. Ez saját tapasztalat, lévén novemberben cseréltük a Carinánkat Avensisre.

Amíg megvolt a Carinánk, nekem is volt egy olyan elgondolásom, hogy ennek az autónak a tudását úgy általában nehéz lehet nagyságrendileg überelni (kategórián belül persze), lévén annyira jó; nos, az Avensis elég hamar meggyõzött arról, hogy ebben erõsen tévedtem. Fõleg akkor "jött ez le" átütõ erõvel, mikor három hónap Avensisezés után elõször ültem vissza a Carinába. Konkrétan: zajosabb (jóval), nehezebben vezethetõ (kuplung, váltó, fék, kormány), instabilabb, kényelmetlenebb, belül fapadosabb kialakítású autó a Carina. Ekkor még nem beszéltünk a komfort-felszerelésekrõl, és fõleg: a biztonságról. Félreértés ne essék: ez nem szidalmazás akar lenni, ezek logikus dolgok, lévén egy 11 évvel korábbi fejlesztésû, két generációval régebbi autóról beszélünk. A Carina nagyon jó autó volt - a 90-es évek elsõ felében. Megbízhatóság szempontjából mai viszonylatban is kiváló, helykínálata és gazdaságossága is OK, egyéb dolgokban viszont -teljesen érthetõ módon- eljárt felette az idõ, tehát azért azt ne higyje senki, hogy a Carinánál jobb autót találni nem lehet  :kacsint:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Carina
« Válasz #11455 Dátum: 2008.02.15 18:10:50 »
Idézetet írta: "imho"
Tiszteletem Carina Guruk!
Érdekelne, hogy mikortól került át az E gyártása angliába, illetve, hogy mikortól van bennük abs airbag meg klima az 1.6 16v ben? Érezhetõ a minõségi változás a japó meg az angol verzió között, vagy keressek inkább japót, és mennyivel eszik többet a 2.0 gli mint az 1.6 mind naftából mind alkatrészbõl.
Elég hülyén hangzanak ezek a kérdések de ilyen autót szeretnék venni, melynek a fogyasztása fentartása kedvezõbb mint a mostani cápa galant, corollám 94-es már volt azzal nagyon elégedett voltam, kíváncsi vagyok a carina e szintén ilyen jó autó -e?
Köszönet


Szia! Az E-t kezdettõl fogva gyártották Angliában is; a vízválasztó a '96 nyári facelift, az ezutáni darabok már mind angolok, az ezelõtti állomány vegyes (de többségében japán). A kettõ között érdemi minõségi eltérés nincs. A facelift utáni darabok belsõ kialakítása egyes részleteiben igénytelenebb (pl. ajtókárpit), de mûszakilag, megbízhatóságban ezek sem rosszabbak.

Az, hogy a kocsi fel van-e szerelve airbaggel, ABS-el és klímával, évjárat- és piacfüggõ. Bizonyos piacokon már kezdettõl voltak hozzá ezek a dolgok, ha másként nem, hát feláras extraként; máshol még a széria végén sem (láttam már '97-es Carinát légzsák és klíma nélkül, tekerõs ablakokkal; tuti, hogy ABS sem volt benne). Úgy általában elmondható, hogy a faceliftes darabokban már többnyire van két légzsák és klíma, egy jelentõs részükben pedig ABS is, fõleg a '97-esekben. Facelift elõtti autókban gyakran csak vezetõoldalon van légzsák, vagy egyáltalán nincs. Mondanom sem kell, én a helyedben mindenképpen igyekeznék dupla légzsákos, ABS-es és klímás példányt találni, ez igazából a facelift utániakra szûkíti a kört.

A kétliteres néhány decivel többet eszik, mint az 1.6-os; javítás-igénye nem nagyobb. Ha teheted, ilyet vegyél; ez az igazán passzoló motor a Carinába, harmonikusabban, dinamikusabban vezethetõ, nem kell annyira pörgetni, korábban fel lehet kapcsolni, ritkábban kell visszakapcsolni, könnyebb vele az elõzés, kevésbé érzi meg a terhelést, klímát.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

imho

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Carina
« Válasz #11456 Dátum: 2008.02.15 18:33:18 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "imho"
Tiszteletem Carina Guruk!
Érdekelne, hogy mikortól került át az E gyártása angliába, illetve, hogy mikortól van bennük abs airbag meg klima az 1.6 16v ben? Érezhetõ a minõségi változás a japó meg az angol verzió között, vagy keressek inkább japót, és mennyivel eszik többet a 2.0 gli mint az 1.6 mind naftából mind alkatrészbõl.
Elég hülyén hangzanak ezek a kérdések de ilyen autót szeretnék venni, melynek a fogyasztása fentartása kedvezõbb mint a mostani cápa galant, corollám 94-es már volt azzal nagyon elégedett voltam, kíváncsi vagyok a carina e szintén ilyen jó autó -e?
Köszönet


Szia! Az E-t kezdettõl fogva gyártották Angliában is; a vízválasztó a '96 nyári facelift, az ezutáni darabok már mind angolok, az ezelõtti állomány vegyes (de többségében japán). A kettõ között érdemi minõségi eltérés nincs. A facelift utáni darabok belsõ kialakítása egyes részleteiben igénytelenebb (pl. ajtókárpit), de mûszakilag, megbízhatóságban ezek sem rosszabbak.

Az, hogy a kocsi fel van-e szerelve airbaggel, ABS-el és klímával, évjárat- és piacfüggõ. Bizonyos piacokon már kezdettõl voltak hozzá ezek a dolgok, ha másként nem, hát feláras extraként; máshol még a széria végén sem (láttam már '97-es Carinát légzsák és klíma nélkül, tekerõs ablakokkal; tuti, hogy ABS sem volt benne). Úgy általában elmondható, hogy a faceliftes darabokban már többnyire van két légzsák és klíma, egy jelentõs részükben pedig ABS is, fõleg a '97-esekben. Facelift elõtti autókban gyakran csak vezetõoldalon van légzsák, vagy egyáltalán nincs. Mondanom sem kell, én a helyedben mindenképpen igyekeznék dupla légzsákos, ABS-es és klímás példányt találni, ez igazából a facelift utániakra szûkíti a kört.

A kétliteres néhány decivel többet eszik, mint az 1.6-os; javítás-igénye nem nagyobb. Ha teheted, ilyet vegyél; ez az igazán passzoló motor a Carinába, harmonikusabban, dinamikusabban vezethetõ, nem kell annyira pörgetni, korábban fel lehet kapcsolni, ritkábban kell visszakapcsolni, könnyebb vele az elõzés, kevésbé érzi meg a terhelést, klímát.
Köszönöm a válaszokat, mi a vélemény az autómata 2.0 gli párosításról?
Amúgy tavasszal kb. 500-600 ezer körülit keresnék, ha sikerül eladnom a mostani mitsu galant 97-est.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Carina
« Válasz #11457 Dátum: 2008.02.15 21:35:26 »
Idézetet írta: "imho"
Köszönöm a válaszokat, mi a vélemény az autómata 2.0 gli párosításról?
Amúgy tavasszal kb. 500-600 ezer körülit keresnék, ha sikerül eladnom a mostani mitsu galant 97-est.


Automata+2.0 kombó nagyon fincsi  :D ... Feltéve, ha nem zavar a plusz fogyasztás (úgy nagyjából kb. 1 liter). De a komfort-plusz is masszív. Mondjuk, a kétliteres motor kézi váltóval is stresszmentes, kényelmes vezetési stílust tesz lehetõvé - nagyon rugalmas a motor, alig kell visszakapcsolni, városban 50-tõl nyugodtan bírja az ötöst.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

sztpuhi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 40
Carina
« Válasz #11458 Dátum: 2008.02.16 16:53:18 »
Idézetet írta: "sztpuhi"
Sziaztok!
 Nemrég vagyok Carina E tulaj. Két dolog miatt kérném a segítségeteket:
1. A hátsó futómûbõl koppanó-kottyanó hangot lehet hallani,......
2. .... motorféknél, kb2500-as fordszámnál..... hallani serregõ hangot.....


Köszi a hsz-eket!
1.:A héten megnézettem futómûvessel: hátsó stabilizátor szilenteket kellett cseréltetnem. 10k.
Azóta suhan!!!!
2.:Már én is gondoltam a váltó olajra, csak idõm és helyem nem volt még errõl megbizonyosodni.Sajnos!
De ami késik, az nem siet!
Bár már az is kiderült, hogy üresben is csinálja, de ahhoz 4000 fölé kell pörgetni, hogy hallani lehessen a hangot. Mivel nem egybõl kezd el serregni, és kicsit felpörgetve hamar leesik a fordszám, és nem lehet hallani.
Motorfékes variációnál sokáig áll fent a jelenség, viszont gázadásra azonnal elhallgat!
Továbbra is érdekelne dél-pesti szaki címe, aki meghallgatná, persze egyéb audiológus is meghallgathatná valamikor, hátha be tudnánk határolni az okát.
Remélem addíg nem esik szét,rágódik be,stb.
Talán nem fõtengely-csapágy, a hsz-ekbõl más jellegû hanghatást és körülményeket vettem ki.
Köszi! Üdv mindenkinek!
Sztpuhi
1995/5 Carina Wagon E XLi 1.6 16v,2003/4 Ford Mondeo Turnier 1.8 16v Ambiente, 2004/12 Ferrari (gyerekülés)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Carina
« Válasz #11459 Dátum: 2008.02.16 20:23:48 »
Idézetet írta: "sztpuhi"
2.:Már én is gondoltam a váltó olajra, csak idõm és helyem nem volt még errõl megbizonyosodni.Sajnos!
De ami késik, az nem siet!
Bár már az is kiderült, hogy üresben is csinálja, de ahhoz 4000 fölé kell pörgetni, hogy hallani lehessen a hangot. Mivel nem egybõl kezd el serregni, és kicsit felpörgetve hamar leesik a fordszám, és nem lehet hallani.
Motorfékes variációnál sokáig áll fent a jelenség, viszont gázadásra azonnal elhallgat!
Továbbra is érdekelne dél-pesti szaki címe, aki meghallgatná, persze egyéb audiológus is meghallgathatná valamikor, hátha be tudnánk határolni az okát.
Remélem addíg nem esik szét,rágódik be,stb.
Talán nem fõtengely-csapágy, a hsz-ekbõl más jellegû hanghatást és körülményeket vettem ki.
Köszi! Üdv mindenkinek!
Sztpuhi


Sokmindenre tippelnék a leírásod alapján, de fõtengely-csapágyra biztosan nem.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )