Sziasztok!
Megoldódott a középsõ féklámpa izzócserém (is), mivel az autó félig-meddig cserbenhagyott. :roll:
Azt hittem elszakadt a vezérmûszíj, aminek nem kellett volna, mivel (garantált) 188ezer km van a gépben, bár ezek után már ezt sem hiszem.
Mindegy összerakták, új görgõ+vezérmûszíj és elvileg nem lett más baja a gépnek.
Csatolom a kukából kihalászott öreg szíjamat. Szerintetek mi ehette meg? Nem szakadt el. 360km autópálya menet végén, az elsõ piroslámpánál állt meg a gép, onnantól se kép, se hang. Végülis nem értem a lakásig vele, de elhozott a városba...+toltam 200m-t az elsõ benzinkútig.
Szóval várom az ötleteket. Tényleg nagyon öreg lehetett? A gépkönyv szerint 105ezernél volt görgõ+vmszíj csere is.
'97. 11. havi.
Egyébként szépen megy, tünetmentes, a szíjak nem hangosak, szintek rendben. Elvileg átvizsgálták a kocsit. 2 izzót kicseréltek (fék+rendszámtábla izzó).
Ha Budapesten leszek szívesen átnézetném 1 szakival, reális-e a 188ezer km, fékbetétek, váltóolaj stb...hogy mit érdemes még cserélni rajta.
Hosszútávra tervezem ezt a járgányt. Eddig 2000km autóztunk együtt...
Autovasarlaskor a legfontosabb dolog! Cserelni a vezermuszijat, olajat,
talan hutovizet, fekpofakat, akkumlatort. Ugy latszik ezeket meg akkor
is at kell vizsgalni, ha barattol szarmazik a gep. Hat en biztam a baratban, aki valoszinuleg ugy nem ismerte a gepet, mint en. Meg nagyon keveset is ment vele.
Tanacsaitokat koszonom
Balazs
aki most ult at egy 20 eves Fiat Regata 1.7D csodabol es nem erti mi is tortenhetett valojaban. A fiat bosszuja
:ordog: :nagymosoly:
[a csatolmányt egy admin törölte]