Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6782466 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Carina
« Válasz #11280 Dátum: 2008.01.15 14:55:03 »
Idézetet írta: "b.c."
Idézetet írta: "Profy"
Na emberek 450-be elvinnék a Carinyámat mostani állapotában.

Jó távoli kép az az avatar!  :nagymosoly:
Jó is ez így, nemde?


:kacag: ez fért bele 100 pixelbe. :D nemhiába nagy kocsi. ;)
LEsz az még szebb is :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Carina
« Válasz #11281 Dátum: 2008.01.15 16:55:37 »
Idézetet írta: "Profy"
Na emberek 450-be elvinnék a Carinyámat mostani állapotában.


Asszem mondhatjuk, hogy ez nem rossz, ugye :) ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Carina
« Válasz #11282 Dátum: 2008.01.15 16:58:00 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Profy"
Na emberek 450-be elvinnék a Carinyámat mostani állapotában.


Asszem mondhatjuk, hogy ez nem rossz, ugye :) ?

Ja, már csak meg kell csinálnom(nunk), hogy guruljon, hogy el is tudják vinni.  :szomoru:
De az tény, hogy ha valaki ilyenben gondolkodik (olcsón, még ha kicsit sérült is) akkor ennyiért ajándék.
A motort tekintve megy mint a b...om.

Yopofa

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
kicsit off: elso ajto hangszoro, pioneer radio megvilagitas
« Válasz #11283 Dátum: 2008.01.16 22:44:06 »
Sziasztok!

Carina kapott egy pioneer CD-s radiot. (minden tiszteletem a matsushita gyari radioe, de ez azert jobban szol, kiirja, hogy mi a radio neve, ill. megeszi a CD-t). Vettem egy Toyota -> ISO kabelt, 2k Ft, mukodik.

Sajnos azonban a radio zold fenye nem vilagit a belso lampakkal egyutt. A Toyota->ISO kabel meg tudja a narancsszinu kabelt (illumination, dash light), de a Pioneer ISO->radio kabele mar nem. Van a pioneer-nek ilyen bemenete, nem tudja valaki (van 3 csatlakozoja, ami nincs hasznalva)? Ill. honnan lehet megszerezni a kapcs. rajzat. A radio egyebkent DEH-1920.

Mas: Kaptam ket Clarion 16 cm-es hangszorot, es nem igazan egyertelmu, hogy hogy kell betenni az elso ajtoba. Kell valami kulon keret hozza? A hangszoro ugyanis nem fekszik fel korbe.

Koszi elore a segitseget.

Yopofa
Yopofa

----------------
2006- Carina E xli, '97, 1.6, v.szurke
(((2003-2006 Skoda 120L :-)))
2001-2002  Camry LE, '86, 2.0, s.kek

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Carina
« Válasz #11284 Dátum: 2008.01.16 23:54:02 »
Idézetet írta: "b.c."
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Profy"
Na emberek 450-be elvinnék a Carinyámat mostani állapotában.


Asszem mondhatjuk, hogy ez nem rossz, ugye :) ?

Ja, már csak meg kell csinálnom(nunk), hogy guruljon, hogy el is tudják vinni.  :szomoru:
De az tény, hogy ha valaki ilyenben gondolkodik (olcsón, még ha kicsit sérült is) akkor ennyiért ajándék.
A motort tekintve megy mint a b...om.


Szerelõm, ha jól emlékszem, vmi 200-ért vett vmikor tavaly egy Carinát :nana: ... '93-ast, japánt, 1.6 XLi szedán. Az autó masszívan (!) le volt lakva, kábé mintha Noé azt használta volna a bárka helyett :rolleyes: ... kilométer is kábé annyi volt benne. De amúgy nem volt törött vagy ilyesmi. Szerelõm belenyomott vagy 100 ezer ára alkatrészt meg persze nem kevés saját munkát, aztán eladta cirka 600-ért, ha jól emlékszem :mrgreen:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: kicsit off: elso ajto hangszoro, pioneer radio megvilagi
« Válasz #11285 Dátum: 2008.01.17 09:12:48 »
Idézetet írta: "Yopofa"
Sziasztok!

Carina kapott egy pioneer CD-s radiot. (minden tiszteletem a matsushita gyari radioe, de ez azert jobban szol, kiirja, hogy mi a radio neve, ill. megeszi a CD-t). Vettem egy Toyota -> ISO kabelt, 2k Ft, mukodik.

Sajnos azonban a radio zold fenye nem vilagit a belso lampakkal egyutt. A Toyota->ISO kabel meg tudja a narancsszinu kabelt (illumination, dash light), de a Pioneer ISO->radio kabele mar nem. Van a pioneer-nek ilyen bemenete, nem tudja valaki (van 3 csatlakozoja, ami nincs hasznalva)? Ill. honnan lehet megszerezni a kapcs. rajzat. A radio egyebkent DEH-1920.

Mas: Kaptam ket Clarion 16 cm-es hangszorot, es nem igazan egyertelmu, hogy hogy kell betenni az elso ajtoba. Kell valami kulon keret hozza? A hangszoro ugyanis nem fekszik fel korbe.

Koszi elore a segitseget.

Yopofa


Ez nekem való válaszadás. :D

A hangfal az elsõ ajtóba síímá bemegy bármi átalakítás nélkül.
Igaz javallom a gyári cérnakábelt minõségire kicsierélni. :D

A pió fej problémádat nem értem.
Nekem is Pio volt a carinába Deh-6400 :D
a 3 kimaradt kábel szrintem 1 piros állandó 12 v vagy a 1 sárga az a gyujtásos 12V  van még egy a teelefon némitó kábel.De ha mondasz káblszint megmondom milyen. :D
Egyébként a fejegységen lehet beállítani azt hogy ha felkapcsolod a fényszórót akkor a kijelzõ fényereje halványabb lesz.Azaz az én fejem ezt tudja. :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: kicsit off: elso ajto hangszoro, pioneer radio megvilagi
« Válasz #11286 Dátum: 2008.01.17 13:36:59 »
Idézetet írta: "Profy"
Idézetet írta: "Yopofa"
Sziasztok!

Carina kapott egy pioneer CD-s radiot. (minden tiszteletem a matsushita gyari radioe, de ez azert jobban szol, kiirja, hogy mi a radio neve, ill. megeszi a CD-t). Vettem egy Toyota -> ISO kabelt, 2k Ft, mukodik.

Sajnos azonban a radio zold fenye nem vilagit a belso lampakkal egyutt. A Toyota->ISO kabel meg tudja a narancsszinu kabelt (illumination, dash light), de a Pioneer ISO->radio kabele mar nem. Van a pioneer-nek ilyen bemenete, nem tudja valaki (van 3 csatlakozoja, ami nincs hasznalva)? Ill. honnan lehet megszerezni a kapcs. rajzat. A radio egyebkent DEH-1920.

Mas: Kaptam ket Clarion 16 cm-es hangszorot, es nem igazan egyertelmu, hogy hogy kell betenni az elso ajtoba. Kell valami kulon keret hozza? A hangszoro ugyanis nem fekszik fel korbe.

Koszi elore a segitseget.

Yopofa


Ez nekem való válaszadás. :D

A hangfal az elsõ ajtóba síímá bemegy bármi átalakítás nélkül.
Igaz javallom a gyári cérnakábelt minõségire kicsierélni. :D

A pió fej problémádat nem értem.
Nekem is Pio volt a carinába Deh-6400 :D
a 3 kimaradt kábel szrintem 1 piros állandó 12 v vagy a 1 sárga az a gyujtásos 12V  van még egy a teelefon némitó kábel.De ha mondasz káblszint megmondom milyen. :D
Egyébként a fejegységen lehet beállítani azt hogy ha felkapcsolod a fényszórót akkor a kijelzõ fényereje halványabb lesz.Azaz az én fejem ezt tudja. :D

Az én fejem is tudja, meg a rádió is!  :nagymosoly:

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Carina
« Válasz #11287 Dátum: 2008.01.17 16:45:06 »
Idézet
Sajnos azonban a radio zold fenye nem vilagit a belso lampakkal egyutt.


A rádiónak alapból világítania kellene, nem csak akkor amikor felkapcsolod a lámpát. A csatlakozóba lévõ illumination kábel csak azt a célt szolgálja általában, hogy amikor ráadod a világítást a rádió kap egy jelet, és csökkenti a fényerejét.
Xanyi

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
_
« Válasz #11288 Dátum: 2008.01.18 15:17:29 »
Lenne egy félig meddig off-os kérdésem.

Tudjátok volt anno egy olyan téma, hogy mi lesz velünk a carina után.
Örömmel hallottam, hogy nem csak én vagyok ezzel a gonddal.
Lényeg a lényeg, hogy az egyik agytekervényemmel gyötröm magam, hogy mi legyen a következõ.

Nos megmondom õszintén én megkezdtem barátkozni a Prius-szal.
Jó lenne, ha ez a kasztni lenne hagyományos mocival is, mert maga a kasztni fenomenális, számomra legalábbis.
Hatalmas. Hátulis!

Nézegettem használtan 2003 utánit, mert már az az újabb változat.
Nagyon meglepõdetem, mert a használatautón az autók 90%-a 17000 km alatti futásteljesítmányûek.

Miért van ez?
Mit gondoltok, hogy ha ez tényleg ennyire jó autó, miért adják el ennyire ezeket?
Miért nem terjed, mert nem drága az az õszinte igazság, ha hibridségét nem is vesszük, egy nagyon jól felszerelt, szép, nagy autó.
Mi lehet a baja, nem hallottatok valamit?

(na jó tegyétek át a prius topic-ba tényleg oda való)
Ja, szerintetek hogy mûszakizik egy prius?
Fékpadon mit csinálnak vele, vagy olyan sebességnél nincs visszatáplálás?

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Carina
« Válasz #11289 Dátum: 2008.01.18 17:38:10 »
Amikor a váltót üresbe kapcsolod (N), akkor teljesen független lesz a kerék (+a féltengely) a hajtáslánctól épp úgy, mint egy normál autó esetében... Tehát fékpadon teljesen normálisan lehet mérni.
Xanyi

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Carina
« Válasz #11290 Dátum: 2008.01.18 17:57:51 »
Idézetet írta: "Xanyi"
Amikor a váltót üresbe kapcsolod (N), akkor teljesen független lesz a kerék (+a féltengely) a hajtáslánctól épp úgy, mint egy normál autó esetében... Tehát fékpadon teljesen normálisan lehet mérni.

Nem vitatkozok, csak összevetem ,amit írtál azzal amit olvastam eddig.
Valaki azt írta, hogy nme meri lemosni, mert nem tud letisztulni a féktárcsa a rozsdától,annyira nem használja.

Szerintem egy ilyen technika úgy van megcsinálva, hogy minden üzemmódban elõnyben részesíti a visszatáplálást és csak az egész kis sebességrõl fékez!

Na, de mégis mit szólsz a géphez?
Vennél ilyet, ha kocsit akarnál venni?
Ja, csak használtban gondolkozz!

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Carina
« Válasz #11291 Dátum: 2008.01.18 18:21:12 »
Idézetet írta: "b.c."
Idézetet írta: "Xanyi"
Amikor a váltót üresbe kapcsolod (N), akkor teljesen független lesz a kerék (+a féltengely) a hajtáslánctól épp úgy, mint egy normál autó esetében... Tehát fékpadon teljesen normálisan lehet mérni.

Nem vitatkozok, csak összevetem ,amit írtál azzal amit olvastam eddig.
Valaki azt írta, hogy nme meri lemosni, mert nem tud letisztulni a féktárcsa a rozsdától,annyira nem használja.

Szerintem egy ilyen technika úgy van megcsinálva, hogy minden üzemmódban elõnyben részesíti a visszatáplálást és csak az egész kis sebességrõl fékez!

Na, de mégis mit szólsz a géphez?
Vennél ilyet, ha kocsit akarnál venni?
Ja, csak használtban gondolkozz!

Misitõl mindenképp, használt-garanciával.  

Olvass PÜ-t!!!
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Carina
« Válasz #11292 Dátum: 2008.01.18 19:33:10 »
Idézetet írta: "b.c."
Idézetet írta: "Xanyi"
Amikor a váltót üresbe kapcsolod (N), akkor teljesen független lesz a kerék (+a féltengely) a hajtáslánctól épp úgy, mint egy normál autó esetében... Tehát fékpadon teljesen normálisan lehet mérni.

Nem vitatkozok, csak összevetem ,amit írtál azzal amit olvastam eddig.
Valaki azt írta, hogy nme meri lemosni, mert nem tud letisztulni a féktárcsa a rozsdától,annyira nem használja.

Szerintem egy ilyen technika úgy van megcsinálva, hogy minden üzemmódban elõnyben részesíti a visszatáplálást és csak az egész kis sebességrõl fékez!

Na, de mégis mit szólsz a géphez?
Vennél ilyet, ha kocsit akarnál venni?
Ja, csak használtban gondolkozz!


Visszatáplálás természetesen van motorfék üzemben, de ugye ilyenkor a váltó elõremeneti állásba van. Ki sem tudod venni üresbe, csak úgy ha áll az autó és taposod a féket. Tehát olyat nem tudsz csinálni hogy kiguruláshoz N-be teszed. Ezért mindig van visszatáplálás. De álló helyzetbe van hagyományos N állása, így fékpadon simán lehet mérni az autót.

Egy dologtól félnék csak: ha 8-10 évesen egy Prius hajtásláncába elromlik valami, akkor annak a javítása szerintem megfizethetetlen lesz.
Xanyi

Jency

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 402
Carina
« Válasz #11293 Dátum: 2008.01.18 19:59:48 »
Idézetet írta: "Xanyi"
Idézetet írta: "b.c."
Idézetet írta: "Xanyi"
Amikor a váltót üresbe kapcsolod (N), akkor teljesen független lesz a kerék (+a féltengely) a hajtáslánctól épp úgy, mint egy normál autó esetében... Tehát fékpadon teljesen normálisan lehet mérni.

Nem vitatkozok, csak összevetem ,amit írtál azzal amit olvastam eddig.
Valaki azt írta, hogy nme meri lemosni, mert nem tud letisztulni a féktárcsa a rozsdától,annyira nem használja.

Szerintem egy ilyen technika úgy van megcsinálva, hogy minden üzemmódban elõnyben részesíti a visszatáplálást és csak az egész kis sebességrõl fékez!

Na, de mégis mit szólsz a géphez?
Vennél ilyet, ha kocsit akarnál venni?
Ja, csak használtban gondolkozz!


Visszatáplálás természetesen van motorfék üzemben, de ugye ilyenkor a váltó elõremeneti állásba van. Ki sem tudod venni üresbe, csak úgy ha áll az autó és taposod a féket. Tehát olyat nem tudsz csinálni hogy kiguruláshoz N-be teszed. Ezért mindig van visszatáplálás. De álló helyzetbe van hagyományos N állása, így fékpadon simán lehet mérni az autót.

Egy dologtól félnék csak: ha 8-10 évesen egy Prius hajtásláncába elromlik valami, akkor annak a javítása szerintem megfizethetetlen lesz.

Én inkább az akkumulátor cellák ára miatt aggódnék, mert szerintem ezekkel lenne elõször probléma, és a komplett cellacsere árából már lehet kapni egy másik autót. Az tettszik, hogy keveset fogyaszt, de ha beleszámolom az idõközben elhasználodó cellákat, akkor inkább a választásom egy jó kis diesel lenne.

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Re: _
« Válasz #11294 Dátum: 2008.01.18 20:54:03 »
Idézetet írta: "b.c."

Tudjátok volt anno egy olyan téma, hogy mi lesz velünk a carina után.
Örömmel hallottam, hogy nem csak én vagyok ezzel a gonddal.
Lényeg a lényeg, hogy az egyik agytekervényemmel gyötröm magam, hogy mi legyen a következõ.

Nos megmondom õszintén én megkezdtem barátkozni a Prius-szal.

A Carinát ugyan nem tervezem eladni, de 1-2 éven belül nagyon szeretnék v.mi biztonágos, környezetet nem túlzóan terhelõ, megbízható, 5 ajtós autót. Prius ügyben már be van oltva volt barátnõm is  (most feleségem:) ), már õ mondogatja a rokonsági körben, hogy nekünk mjad hibrid autónk lesz valamikor, szóval ezzel nincs gond.
A formája az hááááát, mondjuk úgy hogy mivel tudom milyen tuti technika lapul alatta, ezért eléggé megszépült számomra az utóbbi idõben.
Ha meg nem jön össze idõben egy Prius, akkor elképzelhetõnek tartanék egy jól felszerelt Ave II-t, vagy ha az se jön össze, akkor egy picit idõsebb dízel Ave Versot is.
De leginkább "L" betûs márkára vágynék, "h" betûvel a típusjelzés után  :vag2: