Biztos, hogy van olyan szakember, aki meg tudja csinálni. De azért mielőtt kollektíven ítélkezel a szerelőkről, gondolj bele, hogy azért létezik olyasmi, hogy "rossz konstrukció" ... Persze, túl sok szó nem érhet egy olyan szerkezetet, ami már így is bőven túlteljesítette a tervezett élettartamát.
Nyugatabbra? Szerintem, tekintettel arra, hogy ott hány karbis autó maradt, erre még jóval kisebb az esély, mint nálunk. És ami maradt, annak is csak egy egészen apró töredéke japán. A régi Solex meg Weber karbikat még csak-csak megcsinálják, bár jó példa, hogy pl. a Mercedes W123 250-es benzines változatát kifejezetten a xar, bonyolult, kvázi beállíthatatlan karburátora miatt nem szokták ajánlani - tehát nagyon is létezik ilyesmi
Na. A véleményem természetesen megvan a szerelőkről úgy összességében, de nem gondolom, hogy ne lenne közöttük tisztességes és jó szakember. Csak szerintem nem sok, főleg nem így ÉS kapcsolatban. Tehát egyetértünk, hogy van olyan szakember, aki meg tudja csinálni, csak valahogy meg kellene találni
Folytatva:
1. Nem ítélkeztem, főleg nem kollektíven. Azokról a szerelőkről
beszéltem, akik "kapitulálnak" egy ilyen feladat előtt. Róluk viszont kollektíven.
2. Annak idején, az ezredforduló környékén, egyik egyetemi évfolyamtársam Franciaországban robbant le Samarával. Hűtővíz elfolyt, motor megsült (vagy fordított sorrendben), kérdeztem tőle, hogy meg tudták ezt csinálni ott? Annyira sok Samara nincsen Franciaországban gondolom, hogy minden alkatrész ott heverésszen. Kiderült, hogy gond nélkül megcsinálták, és még nem is horror áron. Ennyi.
Csak hát tudod: "Nem akarásnak nyögés a vége". Az előbb is a Corolla topicban volt szó róla, hogy a jászberényi márkaszerviz azt mondja, hogy 4ZZ-FE motor hidrotőkés. No comment.
A környéken történt pedig, hogy zaj hallatszott egy autó első futóművénél. A tulaj elvitte ehhez-ahhoz a szerelőhöz, jópár dolgot kicseréltettek vele, a zaj megmaradt. Nem tudták a megoldást. Ezután a tulaj elment az sokadikhoz, aki nem messze lakik tőlünk, az ment egy kört vele, és mondta a választ: kerékcsapágy. Na ehhez kellett annyi ész, ami az előtte levőknek nem volt? Tudom, megint kollektíven ítélkezhetek, de erre mit lehet mondani?? Én észreveszem, aki távolról sem vagyok szerelő...
Egyébként pedig bocsánat az OFF-ért.