Pl nem egy féle motor van. Esetleg jellemzőik? Vagy bármi ami számomra érdekes lehet.
1.0 ás 1,3 .. :wink: Vagy régebbiben 1,5 D ...
Ha ismersz egyéb Toyotákat, hidd el, ugyanolyan minőségű, mint azok ... :idea: :wink:
2K 3K 4K 1E 2E 1N 2E-E és 4E-FE motorokat láttam a klub oldalon.
Köbcentiket azt találtam ott, inkább tapasztalat érdekelne.
Nagyon megbízható kis jószágok . Még Toyota-viszonylaton belül is
! Ami szóba jön , az gyakorlatilag kétféle típus , amik között a váltás durván egybeesik a 80-as és 90-es évek fordulójával . A leggyakoribb az 1.3-as benzinmotor , 75 lóerővel ; a régebbiben (a 85-től 90-ig gyártott P7-esben) volt ezres is , asszem 54 lovas vagy valahogy így , erről Szeke tudna mesélni , neki volt ilyenje . Az 1.3-as változat kifejezetten jól megy , de mégis keveset fogyaszt , köszönhetően a nagyon könnyű karosszériának . '96-ban volt még egy váltás , az ekkor bevezetett P9-es modellt 99-ig gyártották , a Yaris váltotta le ; de ebből nálunk meglehetősen kevés van . Mindenesetre ez is rendkívül megbízható autó , többek közt a 2005-ös TÜV-statisztikában is nyert a 6-7 éves kategóriában (a P8-as pedig a második helyezett a 8-9 éves kategóriában , és hetedik a 10-11 éves kategóriában) .
Az , hogy az ár mennyire reális , természetesen az évjárattól függ . A P7-esekhez már nagyon olcsón hozzá lehet jutni , de azt tudni kell , hogy ezeknek a biztonsága valahol a régi Suzuki Swiftek színvonalán mozog :roll: