Na szóval, szerelőmmel eredetileg 16 ezret beszéltünk meg a váltócserére, ehhez képest 8 ezret kért (úgy, hogy plusz melója is volt: ülések ki-be, padlókárpit ki-be). Ebben a formában próbálta kicsit enyhíteni a káromat - full korrekt
Szerencsére az egyik literes olaj érintetlenül megmaradt (a négygangos váltóba kevesebb kell, mint az ötösbe), így azt is vissza tudtam vinni a boltba (milyen jó, hogy nem a netről rendeltem).
Így végül összesen 12.300 forintomba fájt a kísérlet
... Amiben annyi jó azért mégis van, hogy az új, immár megfelelő viszkozitású (hígabb) olajjal könnyebb kapcsolni a váltót, tehát azért nem volt teljesen kidobott pénz.
A váltót meg majd visszaveszi a srác, mikor legközelebb megyek Pestre.
Kár... Poén lett volna az öt gang, már beleéltem magam. Dehát ez van. Közben kiderült, hogy a kocsit nem fogja megvenni a húgom, magyarul minden bizonnyal eladó lesz egy éven belül. Így azért kevésbé bosszant a dolog.
Tanulság: ne variálj, ha nem muszáj. Ez nem LEGO...