Szerző Téma: Starlet  (Megtekintve 720040 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Starlet
« Válasz #2115 Dátum: 2009.05.20 08:26:17 »
de komoly!  :clap:
ellenben neked a starlet muszerfala kétszinu? fekete és világosbarna?  :clap:
mázlista :wub: :sorcerer:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Starlet
« Válasz #2116 Dátum: 2009.05.20 08:51:41 »
Igen - bézs & világosbarna & fekete színkombináció van a beltérben. Ilyen:

('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Starlet
« Válasz #2117 Dátum: 2009.05.20 09:30:24 »
Naná, hogy gyönyörű. Én teljesen odavagyok érte, láttam már eredetben a tavszi talin, számomra ez a kisautó volt a non plus ultra. Úgy belelkesedtem, mint egy szűz kisfiú, amikor a nagybácsi elviszi a kupiba beavatási szertartásra.
És vezetni is nagyon jó dolog. Imádnivaló. :clap: :clap:

A százhatvanas sebesség meg gyönyörű és az sem vesz el belőle sokat, hogy majdnem üres tankkal lett abszolválva.  :devil: :devil:

Amúgy egy sacc/kb, olyan 145-150 valós km/h lehetett , nemde?
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Starlet
« Válasz #2118 Dátum: 2009.05.20 09:41:52 »
A százhatvanas sebesség meg gyönyörű és az sem vesz el belőle sokat, hogy majdnem üres tankkal lett abszolválva.  :devil: :devil:

Amúgy egy sacc/kb, olyan 145-150 valós km/h lehetett , nemde?

146 egész pontosan. A mostani gumimérettel (155/70x13) 10 %-ot csal az óra. De ugye a 146-ot ahhoz kell viszonyítani, hogy a gyár anno 140-es végsebességet adott meg, az AMS pedig ennyit mért a korabeli tesztben:



A téli, 155x13-as gumikkal, jóval fagypont alatti hőmérsékleten, ennyit sikerült mennem vele:

('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Starlet
« Válasz #2119 Dátum: 2009.05.21 08:52:26 »
hú ez tényleg nagyon szép :wub: :wub:
be is sárgultam.. :cry: :cry: :cry:
bár az enyén is ilyen lenne... :cry: :cry:
annyira gyülőlöm azt a fekete muanyagot... :no:
ahogy dől belőle a meleg mikor megsüti a nap... :censored:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Starlet
« Válasz #2120 Dátum: 2009.05.21 20:55:13 »
Tervezzük, hogy a régebbi Toyoták (tehát a már nem forgalmazottakét) kezelési könyveit elektronikus formában közzétesszük. Úgy 1,5 hónapja az Általános/Beszélgessünk topicban írtam is, hogy akinek van ideje, lehetõsége az jelentkezzen egy kis szkennelésre, mert van egy csomó autóhoz valóm, de sajnos a "Lenne egy kis munka a köz érdekében" felhívásra a szokásos tömeg jelentkezett, azaz senki.
A szerzõi jog valóban kérdéses, ezért írunk a Toyota Motor Hungary Kft.-nek, hogy járuljon hozzá a publikáláshoz. Addig is a klubos ftp-t tudom ajánlani (klubtagok férnek hozzá).
Remélem hamarosan minden ilyen kézikönyvet publikálhatunk. Addig is várjuk a szkenneléses felajánlásokat.

Tsók,
Misi

azaz
Mészáros Mihály
Partnerkapcsolatokért felelõs elnökségi tag
Toyota Klub Magyarország Egyesület

Üdv Misi!

Ezzel lett valami történés?

Robesz

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Starlet
« Válasz #2121 Dátum: 2009.05.21 21:04:21 »
Nocsak b.c. Mester, üdv újra itt  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Starlet
« Válasz #2122 Dátum: 2009.05.21 22:46:02 »
nekem van egy beszkennelt martoti konyvem és egy haynes amit Attis adott én meg beszkennelte, de ez télleg jogsertő ;)
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Machado

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 362
Re: Starlet
« Válasz #2123 Dátum: 2009.05.21 23:12:34 »
Szerintetek a meleg levegő csatlakozásnál a légszűrő motoron keresztbe menő része és a kipufogó cső között milyennek kell lennie a csőszerűség csatlakozásának? Na ezt jól megfogalmaztam, de elég nehezen megnezevezhető darab.
Lényeg, hogy az eredeti elszakadt, ezért vettem valami hasonló csövet a Unixban. A lényeg, hogy ez a cső szűkebb, így szorosan rámegy a kipufogó csövére, vagyis minden, amit ott szív a motor a légszűrőn keresztül, az a kipufogó felől jön. Na most ez így jó? Vagy lazábbnak kéne lennie ennek a csatlakozásnak, mint korábbinak, hogy mellette friss hideg levegőt is szívhasson vagy mindegy, mert azt úgy is máshonnan kapja a karbi?  :hmmmm:
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi AT 1995

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Starlet
« Válasz #2124 Dátum: 2009.05.21 23:29:19 »
Ez az a cső, ami a kipufogócsonkon előmelegített levegőt juttatja a légszűrőházba, hogy a karbi télen ne jegesedjen el, ne alakuljon ki benne kondenzvíz stb. Szerintem egyáltalán nem baj, ha szorosan csatlakozik.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Starlet
« Válasz #2125 Dátum: 2009.05.22 19:56:52 »
Ez az a cső, ami a kipufogócsonkon előmelegített levegőt juttatja a légszűrőházba, hogy a karbi télen ne jegesedjen el, ne alakuljon ki benne kondenzvíz stb. Szerintem egyáltalán nem baj, ha szorosan csatlakozik.
Üdv!


Természetesen nem baj, de annyival egészíteném ki tanult barátomat, hogy a hideg szívócsövön való benzin lecsapódás ellen hat, mivel a benya télen is könnyebben párolog. Háát, nevezzük jegesedésnek, redben van. Egyszóval mire odaér a hengerhez, annyira el tudna szegényedni a keverék, hogy nem lehetne szikrával meggyújtani.

Ha jól megnézed felette van egy szabályzó csappantyú, ami szabályozza a bejutó levegő hőmérsékletét azzal, hogy a hideg oldalról vagy a kipufogó oldal oldalról szívja a levegőt. Természetesen vannak köztes állások is. Az érzékelője a légszűrő házon van és egy vákuum dobbal állítja az előbb említett terelő lapot.

Machado

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 362
Re: Starlet
« Válasz #2126 Dátum: 2009.05.23 08:57:10 »
Köszönöm a segítséget. A hideg levegőt amúgy honnan szívja a karbi?
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi AT 1995

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Starlet
« Válasz #2127 Dátum: 2009.05.24 00:07:22 »
Köszönöm a segítséget. A hideg levegőt amúgy honnan szívja a karbi?
Típus függő. Sőt van olyan, hogy a típuson belül is változtatják az éghajlattól függően.Nalunk többnyire a lámpa környékéről.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Starlet
« Válasz #2128 Dátum: 2009.05.24 06:49:09 »
youtube-on van pár 2E motor direktszürövel :eek:
nagyon baba!
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Starlet
« Válasz #2129 Dátum: 2009.05.24 09:17:32 »
Ez az a cső, ami a kipufogócsonkon előmelegített levegőt juttatja a légszűrőházba, hogy a karbi télen ne jegesedjen el, ne alakuljon ki benne kondenzvíz stb. Szerintem egyáltalán nem baj, ha szorosan csatlakozik.
Természetesen nem baj, de annyival egészíteném ki tanult barátomat, hogy a hideg szívócsövön való benzin lecsapódás ellen hat, mivel a benya télen is könnyebben párolog. Háát, nevezzük jegesedésnek, redben van. Egyszóval mire odaér a hengerhez, annyira el tudna szegényedni a keverék, hogy nem lehetne szikrával meggyújtani.

Hát... Én a Moszkvicson tapasztaltak alapján írtam, amit írtam. Ha nem volt a helyén ez a bizonyos cső, illetve ha elfelejtettem átállítani a csappanytút, akkor az történt, hogy nagy hidegben, főleg hosszú úton, egy idő után elkezdett dadogni-kihagyni a motor, aminek az volt az oka, hogy a karburátor tele lett tejeskávé színű, zavaros, emulzió-jellegű trutymóval (lásd hideg levegő és kartergáz keveredése), ami elkezdett befolyni a karbi torkain keresztül a szívócsonkba (meg az úszóházba is). De a hidegindítással, illetve pont hogy amíg a motor be nem melegedett (!), addig a motor járásával sem voltak gondok. Egyszóval erre a keverék-szegényedésre utaló jeleket nem tapasztaltam.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )