Szerző Téma: Starlet  (Megtekintve 709352 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10244
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Starlet
« Válasz #2670 Dátum: 2012.11.09 18:03:58 »
Hát pasztával nagyon csínján kell bánni. Az egyik torok mellett közvetlen van egy fúvóka, ha azt véletlen eltömi, akkor az rossz lesz nekem. :)

Akkor ez nem működik  :no:

Stibi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Re:Starlet
« Válasz #2671 Dátum: 2012.11.12 10:03:51 »
sziasztok nem tudjátok itthon van vkinek GLanza-ja? vagy valaki hallott róla már vmit?

Én eddig azt sem tudtam, hogy létezik. :D
Toyota Starlet P7, 1E-L

Stibi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Re:Starlet
« Válasz #2672 Dátum: 2012.11.12 10:05:26 »
Akkor ez nem működik  :no:

Nem gond, mert találtam egy traktoros céget, akik árulnak azbesztmentes klingerit tömítést táblában. Veszek egy táblával és kivágom belőle a megfelelő tömítést. :)
Toyota Starlet P7, 1E-L

Stibi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Re:Starlet
« Válasz #2673 Dátum: 2012.11.19 20:36:15 »
Sziasztok!

Kb 1 hete megint szétszedtem a karbit és kicseréltem a benzinszűrőt is. Utána szépen működött napokig, már éppen gondolkodtam, hogy megírom a sikert, de sajnos mégsem. Szombaton mentem vele és egyszer csak megállt menet közben. Utána nem is indult el. Gyanakodtam, hogy kifogyott a benzin, mert a mutatója nem valami jó. Elmentem egy kanna benzinért. Utána elindult, de ugyanúgy ahogy előtte, ha nyomom a gázt vagy teljesen kihúzom a szívatót, akkor jár a motor, de alapjárat nincs. Viszont voltak előjelek, menet közben először minden rendben volt, aztán napról napra egyre nagyobbat rántott mikor váltás után újra a gázra léptem. Ez még mindig valami kosz lehet? Kezdek megbolondulni, de akkor is megcsinálom, ha a végére nyáladzó őrült leszek. :D
Toyota Starlet P7, 1E-L

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10244
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Starlet
« Válasz #2674 Dátum: 2012.11.19 20:40:22 »
Sziasztok!

Kb 1 hete megint szétszedtem a karbit és kicseréltem a benzinszűrőt is. Utána szépen működött napokig, már éppen gondolkodtam, hogy megírom a sikert, de sajnos mégsem. Szombaton mentem vele és egyszer csak megállt menet közben. Utána nem is indult el. Gyanakodtam, hogy kifogyott a benzin, mert a mutatója nem valami jó. Elmentem egy kanna benzinért. Utána elindult, de ugyanúgy ahogy előtte, ha nyomom a gázt vagy teljesen kihúzom a szívatót, akkor jár a motor, de alapjárat nincs. Viszont voltak előjelek, menet közben először minden rendben volt, aztán napról napra egyre nagyobbat rántott mikor váltás után újra a gázra léptem. Ez még mindig valami kosz lehet? Kezdek megbolondulni, de akkor is megcsinálom, ha a végére nyáladzó őrült leszek. :D

Szia!
Azt hittem, már sikerült a mutatvány, de csak kicsit eltolódott  ;)
Remélem jól értem, hogy kifogyott a tankból a benzin. A végén szokott a legtöbb kosz lenni. Ha így volt, akkor ez lehet a problémád, a sok kosz a benzinben. Ezek szerint jó irányban haladsz a megoldással  :yes:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Starlet
« Válasz #2675 Dátum: 2012.11.20 01:17:55 »
Sziasztok!

Kb 1 hete megint szétszedtem a karbit és kicseréltem a benzinszűrőt is. Utána szépen működött napokig, már éppen gondolkodtam, hogy megírom a sikert, de sajnos mégsem. Szombaton mentem vele és egyszer csak megállt menet közben. Utána nem is indult el. Gyanakodtam, hogy kifogyott a benzin, mert a mutatója nem valami jó. Elmentem egy kanna benzinért. Utána elindult, de ugyanúgy ahogy előtte, ha nyomom a gázt vagy teljesen kihúzom a szívatót, akkor jár a motor, de alapjárat nincs. Viszont voltak előjelek, menet közben először minden rendben volt, aztán napról napra egyre nagyobbat rántott mikor váltás után újra a gázra léptem. Ez még mindig valami kosz lehet? Kezdek megbolondulni, de akkor is megcsinálom, ha a végére nyáladzó őrült leszek. :D
Hát, ha napokig rendben működött, akkor lehet, hogy mégiscsak valami szennyeződés.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Stibi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Re:Starlet
« Válasz #2676 Dátum: 2012.11.28 20:37:44 »
Köszi a válaszokat srácok, bocs a késésért, de nem értem rá mostanság. Kipucoltam újra mindent, most megint jó az autó, úgy ahogy. Elvittem egy szervizbe, hogy beállítsák a gyújtást és a CO-t. A gyújtást sajnos nem tudták beállítani, mert a lendkerékből pont ott van kitörve egy kis darab a peremből, ahol a jel lenne. Ezzel egyelőre nem tudok mit kezdeni, majd mindig állítok rajta kicsit, egyszer csak jó lesz. A CO-ja nagyon jó, azt mondták, hogy ehhez ne nyúljunk, mert katalizátoros értékeket hoz. De biztos, hogy ez így jó? Nem lehet, hogy nagyobbnak kéne lennie és akkor lenne gyári a beállítás? Nagyon jó állapotú a motor, de azért ez gyanús. A következő kérdésem az lenne, hogy ugye ennek be van vezetve a hűtővíz a karbihoz. Ennek muszáj bekötve lennie? Mert attól félek, hogy egy kis víz kerül a benzinbe. Indítás után mindig kinyom egy kis fehér füstöt, utána nem. És mikor megyek vele, akkor 1-ből 2-be váltásnál ránt egy nagyobbat, 2-ből 3-ba már kisebbet, utána a jelenség megszűnik. Ez még mindig valami beállítási hiba? Vagy ez a gyújtás miatt is lehet? vagy lehet, hogy tényleg vizet kap és attól csinálja? Ötlet? Bocs a sok kérdésért! :D
Toyota Starlet P7, 1E-L

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
Re:Starlet
« Válasz #2677 Dátum: 2012.11.28 21:02:36 »
1.A CO-ja nagyon jó, azt mondták, hogy ehhez ne nyúljunk, mert katalizátoros értékeket hoz. De biztos, hogy ez így jó? Nem lehet, hogy nagyobbnak kéne lennie és akkor lenne gyári a beállítás?

2. A következő kérdésem az lenne, hogy ugye ennek be van vezetve a hűtővíz a karbihoz.

 Indítás után mindig kinyom egy kis fehér füstöt, utána nem.

1. nekem is ilyen volt anno a karbis corim majdnem katalizátoros értékeket hozott kivétel az elégetlen üanyag, abban sosem fog kat. autó szintet adni

2. nem! köze nincs hozzá. hagyd békén a karbit.

3.fehér füst = szelepszár szimmering a baj. hagyd.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Starlet
« Válasz #2678 Dátum: 2012.11.28 21:35:24 »
3.fehér füst = szelepszár szimmering a baj.
:?: ... Fehér "füst" = vízgőz. Szelepszár-szimeringek hibája esetén a motor olajat eszik, ami kék füstöt okoz.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Starlet
« Válasz #2679 Dátum: 2012.11.28 21:37:57 »
A következő kérdésem az lenne, hogy ugye ennek be van vezetve a hűtővíz a karbihoz. Ennek muszáj bekötve lennie? Mert attól félek, hogy egy kis víz kerül a benzinbe.
Szerintem onnan nem kerülhet be víz; nem véletlenül van ez így megoldva, én nem bántanám. Sőt, általában ha ez a karburátor-"fűtés" meghibásodik (pl. vízkövesedés, dugulás miatt), az szokott problémákat okozni, főleg nyilván hidegebb időben.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
Re:Starlet
« Válasz #2680 Dátum: 2012.11.28 23:44:38 »
:?: ... Fehér "füst" = vízgőz. Szelepszár-szimeringek hibája esetén a motor olajat eszik, ami kék füstöt okoz.

ja télleg, sorry  :surrender:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Stibi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Re:Starlet
« Válasz #2681 Dátum: 2012.11.29 17:44:33 »
1. nekem is ilyen volt anno a karbis corim majdnem katalizátoros értékeket hozott kivétel az elégetlen üanyag, abban sosem fog kat. autó szintet adni

2. nem! köze nincs hozzá. hagyd békén a karbit.

3.fehér füst = szelepszár szimmering a baj. hagyd.

Szia!

Köszönöm, hogy segíteni próbálsz.

1. Akkor azt nem piszkálom tovább, jól belőttem.

2. Erre  annyit tudok mondani, hogy olvass vissza kérlek és akkor megérted, hogy mi a helyzet. (nem szemrehányás, félre ne értsd)

3. Erre ugyanazt írnám mint Palaczk.
Toyota Starlet P7, 1E-L

Stibi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Re:Starlet
« Válasz #2682 Dátum: 2012.11.29 17:46:25 »
Szerintem onnan nem kerülhet be víz; nem véletlenül van ez így megoldva, én nem bántanám. Sőt, általában ha ez a karburátor-"fűtés" meghibásodik (pl. vízkövesedés, dugulás miatt), az szokott problémákat okozni, főleg nyilván hidegebb időben.

Köszi, most már ezt is tudom. Akkor valamit ki kell találnom, mert ez a víz dolog gyanús nekem. Valami házi készítésű tömítés van ott, arra gyanakszom, hogy az nem a legjobb.
Toyota Starlet P7, 1E-L

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10244
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Starlet
« Válasz #2683 Dátum: 2012.11.30 17:50:52 »
Üdv!

Stibi:

Fehér füst:
Nekem akkor volt fehér a füst a Marutin, amikor átégett a hengerfejtömítés, és a hűtőfolyadék a hengerbe jutott. Egyik reggel megtelt a henger, pont gyújtáson volt, a motor át sem fordult. Ajusa volt benne, a boltban is azt akartak adni, hát nem kellett. Glaser-re cseréltem. Az sem sokkal jobb, viszont mást nem kaptam, de eddig még oké. Carinában Elring van, az nem rossz eddig hála Istennek.
Szóval szerintem ez lehet nálad is talán.
A vizet nem a karburátorba vezetik szerintem, hanem a szívótorkot melegítik vele, Marutin legalábbis ez van, és Carinán is, meg Nexián is, általános megoldásnak tűnik.

Előgyújtás:
Gyújtási helyzetbe kell állítani az első hengert: ez akkor van, amikor a dugattyú felső holtpontba kerül (vékony pálcával ellenőrizhető gyertyanyíláson át), és a szelepek zárva vannak, illetve megszakítós gyújtásnál nyit a megszakító. Ekkor valami tartós jelölővel raksz egy vonalat a a lendkerékre (vagy a főtengelyen az ékszíjtárcsára, amelyik a jobb nálad), meg egyet vele szemben a házra. Ha van ofszetes stroboszkóp, akkor már ennyi elég is. Ha nincs, akkor a tárcsaátmérőből és az előgyújtási szögből kiszámítható, milyen messze kell az előbbi jeltől egy újabb (forgásiránynak megfelelően, nehogy utógyújtást állíts) a forgó felületre. Ezt a kettőt kell stroboszkóppal összelőni a gyújtáselosztó ház forgatásával. Öcsém Nexiáján simán bejött ez, mivel nekem a legegyszerűbb stroboszkópom van. Persze előtte jelöld meg, hol állt az elosztóház!
Ha valami gond lenne a számítással, szólj nyugodtan!
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.30 17:55:24 írta vd1234 »

Greger85

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:Starlet
« Válasz #2684 Dátum: 2012.11.30 20:14:32 »
Sziasztok S.o.S Segítség keresek egy 1990-es starletbe 2E generátort  1.3 12V kat nagyon Köszönöm a válaszokat