Szerző Téma: Starlet  (Megtekintve 732653 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Starlet
« Válasz #1290 Dátum: 2007.10.15 10:13:46 »
Atis, e hét szombaton megyek pilisre! nem tudnánk talizni a szokott helyen.?
beszkennelem a könyveket a melóban ráérek!
nagyon kéne már a srácoknak is!
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Starlet
« Válasz #1291 Dátum: 2007.10.15 10:18:39 »
Idézetet írta: "murray"
Atis, e hét szombaton megyek pilisre! nem tudnánk talizni a szokott helyen.?
beszkennelem a könyveket a melóban ráérek!
nagyon kéne már a srácoknak is!


Te most szombaton nem dolgozol mint más rendes ember? Szégyeld magad.  :nagymosoly:

Még nem tudom mi lesz most szombaton. Befizettem egy buliba péntek estére. Ha hajnali 2-ig mulatok akkor viszont dolgozni nem lesz kedvem szombaton, de szerintem felkelni se. Majd még meglátjuk.
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Starlet
« Válasz #1292 Dátum: 2007.10.15 13:54:16 »
jaj, bammeg télleg! VASÁRNAP!  SZAL vasárnap délelöttöl van szó.
nehogymá miattam ne igyál :elkeseredett:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

denieboy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re: Toyota Starlet rángat (jFox)
« Válasz #1293 Dátum: 2007.10.15 16:32:07 »
Idézetet írta: jFox
Idézetet írta: ATIS
Idézetet írta: "denieboy"


Én most leginkább kínlódok.  Pénzem 1enlõre nincs, hogy szerelõhöz vigyem, meg egy kicsit ki is ábrándultam belõlük.
Úgyhogy minden tanácsot kipróbálok, hátha rá tudok jönni magam is. Annó a kisPolskimat, és a Yugómat is én bûvöltem, de ez a Japán csoda egy kicsit magas.  :rolleyes:

Üdv
jFox
 :vezetes:


ATIS Respect és amit igértem az áll! jFox a helyzetem dettó.

Megkaptam és hurrá, ugynakkor nahát!!! Az erco toyota manual is kb ugyanez...khmm a gond csak az, hogy ebbõl
fehér ember ne érti meg, mert hogy a mûködése nincs taglalva. Ugyanakkor full zavaros, meg nem eggyértelmû és hogy az a, mert kb ugyanazt állítod három különbözõ helyen ehh. :sir:  +én nem tudom, hogy kiazIsten fordított ezt, és vannak olyan szájbarágós részek, hogy kb anyukám megtudná csinálni, a lényeges részek meg elvannak nagyolva...

Idézek: " Ekkor minden szelepet ki lehet cserélni, de akkor megfogjuk állapítani, hogy talán jobb lett volna az egész porlasztót kicserélni."  :kacag: há LOL! "Az összeszerelésnél a szétszereléssel ellentétes sorrendben járjunk el."  :banging:  ájj

 :rolleyes:  :vezetes:
 :nagymosoly:

Üdv!
ui.: maj valaki elmondhatná, hogy mitõ mén ez a ...r :nagymosoly:
ui2: japán karburátrok címû könyvben esetleg nincs ez rendesen elmondva?(valaki?)
ff

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Starlet
« Válasz #1294 Dátum: 2007.10.15 23:42:44 »
Idézetet írta: "murray"
jaj, bammeg télleg! VASÁRNAP!  SZAL vasárnap délelöttöl van szó.
nehogymá miattam ne igyál :elkeseredett:


Vasárnap fél 11. ig fix programom van. Esetleg utána.

Nyugodj meg akkora hatással nem vagy a lelkivilágomra, hogy miattad igyak vagy ne igyak.  :kacsint: Egy két bögyösnek nagyobb esélye van rá.  :)
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Re: Toyota Starlet rángat (jFox)
« Válasz #1295 Dátum: 2007.10.15 23:53:28 »
Idézetet írta: "denieboy"

ui2: japán karburátrok címû könyvben esetleg nincs ez rendesen elmondva?(valaki?)


Na azt még nem lapozgattam. Lehet, hogy van benne jó dolog.

Amúgy ez a korrektes könyv karburátor téren tényleg nem korrekt. Mindegy még elküldtem a Haynes félét is.

És ez úton ünnepélyesen bejelentem, hogy murray koma vállalta mind a két könyv teljes digitalizálását. Nagy tapsot neki.  [smilie=sm48.gif]  :tapsi:  [smilie=sm48.gif]  :tapsi:
Nekem ez a pár oldal is kivett az energiámból. Már most is maximálisan átérzem mire készül. Úgyhogy jövõ héttõl már õ fogja küldözgetni a lapokat.  :nagymosoly:
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

ûr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Starlet
« Válasz #1296 Dátum: 2007.10.16 09:42:43 »
Sziasztok!
A segítségeteket kérném, ha lehet.
Van egy 1988-as, 1.0 starletem ami kerek 10 litert fogyaszt városban.
Már mindent megnéztem amit lehet.
Minden jó, de mégis zabálja a benzint.
Nem tudtok valami típus betegségrõl esetleg?
Vagy egyáltalán mennyit kellene enni ennek a típusnak?
r

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Starlet
« Válasz #1297 Dátum: 2007.10.16 10:16:08 »
Idézetet írta: "ûr"
Sziasztok!
A segítségeteket kérném, ha lehet.
Van egy 1988-as, 1.0 starletem ami kerek 10 litert fogyaszt városban.
Már mindent megnéztem amit lehet.
Minden jó, de mégis zabálja a benzint.
Nem tudtok valami típus betegségrõl esetleg?
Vagy egyáltalán mennyit kellene enni ennek a típusnak?


Csak városban eszik ennyit? Országúton mennyit fogyaszt?
Városban milyen távon használod? 1-2kmt vagy hosszabb távon?
A kocsid még karburátoros? Ha igen kétfokozatú regiszter(type K) vagy csúszódugattyús(type V)?
Úgy általában a karburátorok de fõleg a K tipus hajlamos a kikopásra és onnantól zabálja a benzint.
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

ûr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Starlet
« Válasz #1298 Dátum: 2007.10.16 11:51:41 »
Idézetet írta: "ATIS"
Idézetet írta: "ûr"
Sziasztok!
A segítségeteket kérném, ha lehet.
Van egy 1988-as, 1.0 starletem ami kerek 10 litert fogyaszt városban.
Már mindent megnéztem amit lehet.
Minden jó, de mégis zabálja a benzint.
Nem tudtok valami típus betegségrõl esetleg?
Vagy egyáltalán mennyit kellene enni ennek a típusnak?


Csak városban eszik ennyit? Országúton mennyit fogyaszt?
Városban milyen távon használod? 1-2kmt vagy hosszabb távon?
A kocsid még karburátoros? Ha igen kétfokozatú regiszter(type K) vagy csúszódugattyús(type V)?
Úgy általában a karburátorok de fõleg a K tipus hajlamos a kikopásra és onnantól zabálja a benzint.


Köszi a gyors reakciót!
Azt hiszem ez a K típus, mert bár szédszedtem, de ilyen csúszódugattyút nem igen találtam benne.
Országúton, ha a második torok nyitva van, vagyis ha a belét kitaposom, akkor 5,5-6,5 litert eszik.
Teljesen átlagos városi közlekedésre használom. Nagy dugóban nemigen állok és egyszerre legalább 8-10 km-t teszek meg.
Volt elõtte egy 1,3-as E kadettom. Az ugyanilyen körülmények között 7,2 litert evett, de annak a kasznia 1.5-ször ekkora volt.
Összesen 145000 van a kis Toyotában. Elképzelhetõ, hogy ennyi idõ alatt szétkopik egy karbi???? És ha igen melyik része?
Az még a bajom, hogy ilyen karbit még ha veszek is bontóban, honnan tudom milyen állapotban van?
Szóval kicsit tanácstalan vagyok, mert qrva jó kis autó lenne, nagyon precíz vezetni + minden, de ha így folytatódik inkább megválok tõle szotyi pénzért, mert egyszerûen nem éri meg fenntartani.
r

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Starlet
« Válasz #1299 Dátum: 2007.10.16 12:12:48 »
Idézetet írta: "ûr"

Köszi a gyors reakciót!
Azt hiszem ez a K típus, mert bár szédszedtem, de ilyen csúszódugattyút nem igen találtam benne.
Országúton, ha a második torok nyitva van, vagyis ha a belét kitaposom, akkor 5,5-6,5 litert eszik.
Teljesen átlagos városi közlekedésre használom. Nagy dugóban nemigen állok és egyszerre legalább 8-10 km-t teszek meg.
Volt elõtte egy 1,3-as E kadettom. Az ugyanilyen körülmények között 7,2 litert evett, de annak a kasznia 1.5-ször ekkora volt.
Összesen 145000 van a kis Toyotában. Elképzelhetõ, hogy ennyi idõ alatt szétkopik egy karbi???? És ha igen melyik része?
Az még a bajom, hogy ilyen karbit még ha veszek is bontóban, honnan tudom milyen állapotban van?
Szóval kicsit tanácstalan vagyok, mert qrva jó kis autó lenne, nagyon precíz vezetni + minden, de ha így folytatódik inkább megválok tõle szotyi pénzért, mert egyszerûen nem éri meg fenntartani.


A kopott karbi ha jól sejtem országúton is zabál. Plusz az alapjáratát nem tartja egyenletesen. És zöldkártyáztatni sem egy egyszerû móka pont azért mert nem lehet beállítani.

Vagyis így elmondva én még nem mondanám, hogy biztos kikopott a karbi. Szerintem kéne egy megbízható szaki aki ért is ezekhez a karbikhoz. Ki tudja pucolni és beállítani. ÉS õ meg tudja azt is mondani ha ki van kopva. Én sajnos pesten nem ismerek senki megbízhatót. De van a klubban egy két pesti aki biztos tud ajánlani valakit.
Én csak Újpesten a Karburátor szakmûhelyt ismerem, de õket meg nem nevezném megbízhatónak. A karbihoz értenek, de nem is olcsók meg a kipufogósuk nem egy spíler és még náluk is drágábban dolgozik.
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

ûr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Starlet
« Válasz #1300 Dátum: 2007.10.16 15:36:50 »
Hát az igasszág, hogy zöldkártyán símán átment.
Nem volt semmi kiemelkedõ érték.
A tisztításon beállításon túl vagyok, még is semmi.
Ráadásul 5 fok elõgyújtás (gyár elõírása) helyett 25 fokkal hajlandó normálisan mûködni.


Idézetet írta: "ATIS"
Idézetet írta: "ûr"

Köszi a gyors reakciót!
Azt hiszem ez a K típus, mert bár szédszedtem, de ilyen csúszódugattyút nem igen találtam benne.
Országúton, ha a második torok nyitva van, vagyis ha a belét kitaposom, akkor 5,5-6,5 litert eszik.
Teljesen átlagos városi közlekedésre használom. Nagy dugóban nemigen állok és egyszerre legalább 8-10 km-t teszek meg.
Volt elõtte egy 1,3-as E kadettom. Az ugyanilyen körülmények között 7,2 litert evett, de annak a kasznia 1.5-ször ekkora volt.
Összesen 145000 van a kis Toyotában. Elképzelhetõ, hogy ennyi idõ alatt szétkopik egy karbi???? És ha igen melyik része?
Az még a bajom, hogy ilyen karbit még ha veszek is bontóban, honnan tudom milyen állapotban van?
Szóval kicsit tanácstalan vagyok, mert qrva jó kis autó lenne, nagyon precíz vezetni + minden, de ha így folytatódik inkább megválok tõle szotyi pénzért, mert egyszerûen nem éri meg fenntartani.


A kopott karbi ha jól sejtem országúton is zabál. Plusz az alapjáratát nem tartja egyenletesen. És zöldkártyáztatni sem egy egyszerû móka pont azért mert nem lehet beállítani.

Vagyis így elmondva én még nem mondanám, hogy biztos kikopott a karbi. Szerintem kéne egy megbízható szaki aki ért is ezekhez a karbikhoz. Ki tudja pucolni és beállítani. ÉS õ meg tudja azt is mondani ha ki van kopva. Én sajnos pesten nem ismerek senki megbízhatót. De van a klubban egy két pesti aki biztos tud ajánlani valakit.
Én csak Újpesten a Karburátor szakmûhelyt ismerem, de õket meg nem nevezném megbízhatónak. A karbihoz értenek, de nem is olcsók meg a kipufogósuk nem egy spíler és még náluk is drágábban dolgozik.
r

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Starlet
« Válasz #1301 Dátum: 2007.10.16 15:49:07 »
Idézetet írta: "ûr"
Hát az igasszág, hogy zöldkártyán símán átment.
Nem volt semmi kiemelkedõ érték.
A tisztításon beállításon túl vagyok, még is semmi.
Ráadásul 5 fok elõgyújtás (gyár elõírása) helyett 25 fokkal hajlandó normálisan mûködni.


Akkor én nem tudok nagyot mondani ami eredményre vezet. Az mindenestre irreális, hogy egy 1.0-as motor városban 10l-t egyen meg. Valami gixernek lenni kell. Mondjuk ez a 25 fok sem normális szerintem. De ha simán átment a zöldkártyán és a motor is egyenletesen jár akkor nem hiszem, hogy ki lenne kopva. Valami van de nem az igazi. Amúgy látta valami karbi specialista a kocsit? Ki pucolta ki és állította be?
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Starlet
« Válasz #1302 Dátum: 2007.10.16 19:00:17 »
Nos, ha a ZK-n produkálta az értéket, akkor nagy valószínûséggel agyon van zabáltatva benzinnel. Túl sokat kap. Milyen a gyertyakép? Mert nagy valószínûséggel nem õzbarna.... Ha fekete túl dús a keverék.

Elsõ körben karburálni kellene, de úgy, hogy az alapelõgyújtást gyári érték közelébe kell hozni. (Ezzel kapcsolatban még egy kérdés: Nem tudom, hogy vélelmezem, hogy a motor vezérmûszíjas. Biztosan jól van összetéve a vezérlés???)   Szóval innen messzirõl marhára nem lehet verdiktet mondani, csak okoskodni. Az biztos, hogy a 10 literes fogyasztás irreális. Bakker a 140 pacis kétliteres motorral szerelt Primera kombi a városban nem evett annyit, pedig majdnem 1,5 tonna volt....
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

ûr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Starlet
« Válasz #1303 Dátum: 2007.10.17 08:29:39 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Nos, ha a ZK-n produkálta az értéket, akkor nagy valószínûséggel agyon van zabáltatva benzinnel. Túl sokat kap. Milyen a gyertyakép? Mert nagy valószínûséggel nem õzbarna.... Ha fekete túl dús a keverék.

Elsõ körben karburálni kellene, de úgy, hogy az alapelõgyújtást gyári érték közelébe kell hozni. (Ezzel kapcsolatban még egy kérdés: Nem tudom, hogy vélelmezem, hogy a motor vezérmûszíjas. Biztosan jól van összetéve a vezérlés???)   Szóval innen messzirõl marhára nem lehet verdiktet mondani, csak okoskodni. Az biztos, hogy a 10 literes fogyasztás irreális. Bakker a 140 pacis kétliteres motorral szerelt Primera kombi a városban nem evett annyit, pedig majdnem 1,5 tonna volt....


Vezérlést, szelephézagot néztem ok. Elõgyújtás hibátlan, szabályzó hibátlan. Gyertyakép majdnem fehér!!!
Kompresszió hibátlan.
Lambda +- 0,01-on belül, Co hibátla. Autó nem megy, sokat zabál. Ja kipufogót is kicseréltem már!
Mégegy jelenség: Ha a belét kitaposom, akkor kevesebbet fogyaszt és amikor épp kezdek lelépni a gázról úgy érzem mintha még 10 Le lépne be.
Teljes tanácstalanság!?
r

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Starlet
« Válasz #1304 Dátum: 2007.10.17 10:15:23 »
Idézetet írta: "ATIS"
Idézetet írta: "murray"
jaj, bammeg télleg! VASÁRNAP!  SZAL vasárnap délelöttöl van szó.
nehogymá miattam ne igyál :elkeseredett:


Vasárnap fél 11. ig fix programom van. Esetleg utána.

Nyugodj meg akkora hatással nem vagy a lelkivilágomra, hogy miattad igyak vagy ne igyak.  :kacsint: Egy két bögyösnek nagyobb esélye van rá.  :)


11 felé jó neked vasárnap? pilisen ahol a multkor.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002