Szerző Téma: Starlet  (Megtekintve 732652 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Starlet
« Válasz #1260 Dátum: 2007.10.07 00:41:47 »
Idézetet írta: "jFox"

Szia ATIS!

Köszi a reagálást.
Nem azonnal jelenkezett a hiba, hanem kb 1 hónap múlva.
Elektromos rendszer: az elosztó, rotor, gyertya kábelek 2 éve voltak cserélve, a gyertya most 1 hete. A trafóba nem látok bele, egybe van az elosztóval.
Benzinszûrõ van, ma cseréletm, mert mondták, hogy az is okozhat ilyet, de nem változott. A levegõszûrõ is rendszeresen az olajcserével együtt van cserélve.

Még egy dolgot vettem észre ma, hogy próbálgattam, hogy ha áltó helyben pörgetem, akkor kb 3000-ig nem rángat, de 3000 fölött el kezd rángatózni a motor meg puffogni.
Ha terhelem (megyek vele) akkor már 2000 körnékén is rángat, fõleg ha hirtelen kellene gyorsítani.
Nekem valami elõgyújtás problémának tûnik, de tudom, hogy ennél az autónál a gyújtás szabályzása és a karbi vákumrendszere erõsen összefügg. :elkeseredett:

Újpest nem nagyon jöhet szóba, mert miskolci vagyok, és nem tudom hogy elmenne-e addig.  :szomoru:

Üdv
jFox


Jó akkor tételezzük fel, hogy nem csesztek el semmit a felujításkor.

Na az elektromos rendszerrel az a gond, hogy hiába volt két éve cserélve attól még nem biztos, hogy jól mûködik. A trafó például képes olyanra, hogy nem egyértelmûen felrakja a kezét, hogy most meghalok, hanem pl terhelésre szarakodik. Azt viszont csak úgy tudod megnézni ha kiszerelik és megmérik mûszerrel. De akár lehetne pl elosztófej fedél hiba is. Azt úgy a legegyszerûbb kipróbálni ha leveszed a mûanyag fedelet és felrakod a régit ha esetleg még volt olyan állapotban, hogy egy kicsit kitartson.

Magában az elõgyujtás hibájában azért nem hiszek mert én például kikötött elõgyujtás szabályzóval vettem a kocsit. ÉS ment rángatás nélkül. Mondjuk jobban megy elõgyujtás szabályzóval de nem hiszem, hogy rángatna miatta. A vákumcsövek le voltak húzva az elõgyujtás szabályzóról és el voltak vakolva. Abban igazad van, hogy a karbirol van vezérelve az elõgyujtás. Esetlegesen próbáld ki húzd le a két csövet az elõgyujtás szabályzóról és  vakold el a két csövet. Vajon mit lép rá? Mindenesetre a gyujtás beállításának ellenõrzése nem lenne hülyeség. Ha esetleg valaki babrált a kocsival és elállította a gyujtást azt nem lenne rosz megtudni.

Még valami eszembe jutott. A kocsidon a benzinpumpát a vezérmûtengely hajtja meg. Vagyis a fordulattól függõen lökdösi a membránt a pumpában. Esetlegesen ha a pumpa úgy ment tönkre, hogy nagy fordulaton nem pumpál elég benzint az is okozhat hibát.

Hát sajnos abban nem tudok segíteni, hogy ki az aki Miskolcon foglalkozna a problémáddal. Viszont volt itt egy srác Szepi_EP71 néven szintén Miskolcról. Esetleg keresd meg priviben vagy más formában hátha tud segíteni ki az aki ért is a kocsidhoz.
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

jFox

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Starlet
« Válasz #1261 Dátum: 2007.10.07 10:33:59 »
Idézetet írta: "ATIS"


Jó akkor tételezzük fel, hogy nem csesztek el semmit a felujításkor.

Na az elektromos rendszerrel az a gond, hogy hiába volt két éve cserélve attól még nem biztos, hogy jól mûködik. A trafó például képes olyanra, hogy nem egyértelmûen felrakja a kezét, hogy most meghalok, hanem pl terhelésre szarakodik. Azt viszont csak úgy tudod megnézni ha kiszerelik és megmérik mûszerrel. De akár lehetne pl elosztófej fedél hiba is. Azt úgy a legegyszerûbb kipróbálni ha leveszed a mûanyag fedelet és felrakod a régit ha esetleg még volt olyan állapotban, hogy egy kicsit kitartson.

Magában az elõgyujtás hibájában azért nem hiszek mert én például kikötött elõgyujtás szabályzóval vettem a kocsit. ÉS ment rángatás nélkül. Mondjuk jobban megy elõgyujtás szabályzóval de nem hiszem, hogy rángatna miatta. A vákumcsövek le voltak húzva az elõgyujtás szabályzóról és el voltak vakolva. Abban igazad van, hogy a karbirol van vezérelve az elõgyujtás. Esetlegesen próbáld ki húzd le a két csövet az elõgyujtás szabályzóról és  vakold el a két csövet. Vajon mit lép rá? Mindenesetre a gyujtás beállításának ellenõrzése nem lenne hülyeség. Ha esetleg valaki babrált a kocsival és elállította a gyujtást azt nem lenne rosz megtudni.

Még valami eszembe jutott. A kocsidon a benzinpumpát a vezérmûtengely hajtja meg. Vagyis a fordulattól függõen lökdösi a membránt a pumpában. Esetlegesen ha a pumpa úgy ment tönkre, hogy nagy fordulaton nem pumpál elég benzint az is okozhat hibát.

Hát sajnos abban nem tudok segíteni, hogy ki az aki Miskolcon foglalkozna a problémáddal. Viszont volt itt egy srác Szepi_EP71 néven szintén Miskolcról. Esetleg keresd meg priviben vagy más formában hátha tud segíteni ki az aki ért is a kocsidhoz.


Szia ATIS!

Igazad van, megkeresem a régi elosztófedelet, és felteszem. Csak feltételeztem, hogy mivel új akkor az jó is. :roll:
Az elõgyújtás szabájozó csövet már próbáltam lehúzni, igaz csak az egyiket, azt amelyik arra a tányér szerû membránra megy, mert amikor lehúztam a másikat akkor nagyon egyenetlenül kezdett járni a motor. Így is rágatott. De kipróbálom ezt is.
Szóval ha nem ez akkor valószínû, hogy trafó vagy AC?
Mindkettõben van logika.
A trafót hogy lehet kimérni? Spéci mûszer kell hozzá, vagy elég egy multiméter?

Az utolsó szerelõ akinél volt a kocsi ajánlott valakit, de az az igazság, hogy az anyagi kereteim elégé kimerültek. A hengerfej felújítás elvitte a spórolt pénzem, meg ez a három "madár" is az alapdíjat felszámolta, úgyhogy amíg nem tudom legalább konkrétan mi baja, addig nem vinném még valakihez, aki azt mond amit akar.

Üdv
jFox
 :vezetes:

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: dot3
« Válasz #1262 Dátum: 2007.10.07 13:06:39 »
Idézetet írta: "benji"
Na tényleg a minimum szintet karcolja a fékolaj.Bár a minimum alatt sztem a folyadék 70% található.mindegy veszek egy ilyen dot3as olajat.Tipus vagy valmi különlegeség nincs?decinként adják? :)remélem nem aranyáron... :elkeseredett:

Nem olcsó, de legalább drága. :nagymosoly:  Asszem három decis a legkisebb, de én féllityóst szoktam venni. Nem xarakodom, az elsõ boltba be, és +vesz, ami éppen van. Ha van választék, akkor lehet mazsolázni. Túl nagy szórás nem lehet a miinõségben, ugyanis elég merevek a szabványok.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Starlet
« Válasz #1263 Dátum: 2007.10.07 13:09:18 »
Idézetet írta: "sai"
köszönöm az infot holnap világosba + nézem a fékolaj szintett.
azért is kérdeztem meg hogy van e valami hiba kódja a lámpának.. mert gyanus volt nekem , hogy csak néha világit.. meg ha kiengedem a kézféket akkor nem ugy marad a lámpa.. hanem elalszik és utána gyulad ki ujra.
jah meg majd betéteket is ellenörzök de elvileg azok még jók mert azt mikor a bnöm +vette a kocsit akkor ellenöriztük és azok akkor jók voltak. (azóta meg nem ment annyit h elkopjanak)


Tudtommal nincsen, csak ahogy Palaczk is írta, egy lámpa több funkcióra van bekötve.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Starlet
« Válasz #1264 Dátum: 2007.10.07 13:30:34 »
Idézetet írta: "jFox"

Igazad van, megkeresem a régi elosztófedelet, és felteszem. Csak feltételeztem, hogy mivel új akkor az jó is. :roll:
Az elõgyújtás szabájozó csövet már próbáltam lehúzni, igaz csak az egyiket, azt amelyik arra a tányér szerû membránra megy, mert amikor lehúztam a másikat akkor nagyon egyenetlenül kezdett járni a motor. Így is rágatott. De kipróbálom ezt is.
Szóval ha nem ez akkor valószínû, hogy trafó vagy AC?
Mindkettõben van logika.
A trafót hogy lehet kimérni? Spéci mûszer kell hozzá, vagy elég egy multiméter?

Az utolsó szerelõ akinél volt a kocsi ajánlott valakit, de az az igazság, hogy az anyagi kereteim elégé kimerültek. A hengerfej felújítás elvitte a spórolt pénzem, meg ez a három "madár" is az alapdíjat felszámolta, úgyhogy amíg nem tudom legalább konkrétan mi baja, addig nem vinném még valakihez, aki azt mond amit akar.


Sajnos engem is szivatott meg új elosztófedél. Pedig látszatra nem volt problémája.

Mindenesetre egyértelmûen nem tudom kijelenteni, hogy ez vagy az. Csak azért mondogatom ezeket mert akár ezek is okozhatnak ilyen problémát. De azt sem lehet kizárni, hogy tényleg karburátor. Csak gondoltam, hogy ezeken átnézni egyszerübb és olcsóbb. Aztán persze lehet, hogy kell majd valaki aki ért a karbihoz.

Hát trafót még én sem buheráltam. Ahhoz hogy kimérd mindenképp ki kell szerelni. És kellenének az adatai is. Gyanusan szaki kéne hozzá. De ha ki tudod venni és be tudod vinni egy autóvillamosságishoz szerintem olcsón megúszod az átvizsgálását. A pumpára meg most nem jut eszembe ötlet, hogy kéne nézni.
Mindenesetre van aki a gyertya állapotából megállapítja, hogy ez a motor most túl dús vagy túl szegény keveréket kap. Én ugyan nem vagyok ekkora Spíler de ha beirod ide lehet van valaki itt aki megmondja a frankót.

Mindenesetre Szepi_EP71-el vedd fel a kapcsolatot. Sokáig nyüstölt ilyen autót. Lehet összedugjátok a fejeteket és okosabbak lesztek.
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

sai

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 299
Starlet
« Válasz #1265 Dátum: 2007.10.07 17:18:06 »
Idézetet írta: "Trotter66"

Tudtommal nincsen, csak ahogy Palaczk is írta, egy lámpa több funkcióra van bekötve.


nah + néztem fék olaj szintet és nekem is a minimumot karcolja.. ugyhogy azért világit.. ugyhogy töltök bele 1 keveset (elvileg van itthon fék olajunk) ha nem akkor veszek.
honda Civic Sedan 1.5 Vtec

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Starlet
« Válasz #1266 Dátum: 2007.10.07 19:10:01 »
Idézetet írta: "sai"
Idézetet írta: "Trotter66"

Tudtommal nincsen, csak ahogy Palaczk is írta, egy lámpa több funkcióra van bekötve.

nah + néztem fék olaj szintet és nekem is a minimumot karcolja.. ugyhogy azért világit.. ugyhogy töltök bele 1 keveset (elvileg van itthon fék olajunk) ha nem akkor veszek.


Azért hozzátenném, hogy csak óvatosan kezelje mindenki az utántöltögetést, mert utalhat a fékrendszer tömítetlenségére is, és ugye valahogy a verdával meg is kell álni....

Csak azért írtam le, hogy aki esetleg kevésbé vájtfülûként olvassa a topicot, ne vegye alaptézisnek, ha lemegy a fékolajszint, akkor töltsünk bele bátran azt kész, mint a motorolajnál. :nene:   Ugyanis a fékolaj nem ég el, mint a motorolaj... :nana:

Ne nem osztom tovább az észt, amúgy is kevés van belõle.... :kacsint:  :nagymosoly:  :nyelv:  :mrgreen:  :mrgreen:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

leszilaci

  • Vendég
Starlet
« Válasz #1267 Dátum: 2007.10.08 09:49:27 »
Idézetet írta: "Trotter66"
...
Azért hozzátenném, hogy csak óvatosan kezelje mindenki az utántöltögetést, mert utalhat a fékrendszer tömítetlenségére is, és ugye valahogy a verdával meg is kell álni....

figyelem, olvasom a tanácsaitokat, sok okosságot tanulok itt...

ezt a fékfolyadék utántöltéses témát viszont nem igazán értem.
az az egy fontos kérdés egyikõtöktõl sem hangoztt el, h mikor volt utoljára fékfolyadék cserélve a kocsikban :?:  :hmm:

egy elöregedett, felvizesedett lötyre nem öntögetni kellene,h a szint megfelelõen álljon, hanem lecserélni...szerintem.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Starlet
« Válasz #1268 Dátum: 2007.10.08 15:47:32 »
Idézetet írta: "leszilaci"
Idézetet írta: "Trotter66"
...
Azért hozzátenném, hogy csak óvatosan kezelje mindenki az utántöltögetést, mert utalhat a fékrendszer tömítetlenségére is, és ugye valahogy a verdával meg is kell álni....

figyelem, olvasom a tanácsaitokat, sok okosságot tanulok itt...

ezt a fékfolyadék utántöltéses témát viszont nem igazán értem.
az az egy fontos kérdés egyikõtöktõl sem hangoztt el, h mikor volt utoljára fékfolyadék cserélve a kocsikban :?:  :hmm:

egy elöregedett, felvizesedett lötyre nem öntögetni kellene,h a szint megfelelõen álljon, hanem lecserélni...szerintem.


3-4 évente illik teljesen lecserélni. Pótoltam a hiányzó szakaszt! Nálad a pont amúgy. Csak már annyiszor le lett írva, ebben a topicban is.....

Amúgy mit nem értessz??
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

leszilaci

  • Vendég
Starlet
« Válasz #1269 Dátum: 2007.10.09 08:24:01 »
Idézetet írta: "Trotter66"

Amúgy mit nem értessz??

azt,hogy miért nem azzal kezdtétek,h vajh hány ezer éves lehet a fékfolyadék :rolleyes:

egyébként meg hiába lett sokszor leírva :szomoru: amikor felteszik a kérdést valószínûleg nem olvas vissza 1-2évnyi hozzászólást, ami érthetõ...viszont szerencsére vannak olyan rendes fórumozók, mint Ti, akik csípõbõl nyomják a választ  :nagymosoly:  :magasztal:

jFox

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Starlet
« Válasz #1270 Dátum: 2007.10.09 08:50:13 »
Idézetet írta: "ATIS"


Sajnos engem is szivatott meg új elosztófedél. Pedig látszatra nem volt problémája.

Mindenesetre egyértelmûen nem tudom kijelenteni, hogy ez vagy az. Csak azért mondogatom ezeket mert akár ezek is okozhatnak ilyen problémát. De azt sem lehet kizárni, hogy tényleg karburátor. Csak gondoltam, hogy ezeken átnézni egyszerübb és olcsóbb. Aztán persze lehet, hogy kell majd valaki aki ért a karbihoz.

Hát trafót még én sem buheráltam. Ahhoz hogy kimérd mindenképp ki kell szerelni. És kellenének az adatai is. Gyanusan szaki kéne hozzá. De ha ki tudod venni és be tudod vinni egy autóvillamosságishoz szerintem olcsón megúszod az átvizsgálását. A pumpára meg most nem jut eszembe ötlet, hogy kéne nézni.
Mindenesetre van aki a gyertya állapotából megállapítja, hogy ez a motor most túl dús vagy túl szegény keveréket kap. Én ugyan nem vagyok ekkora Spíler de ha beirod ide lehet van valaki itt aki megmondja a frankót.

Mindenesetre Szepi_EP71-el vedd fel a kapcsolatot. Sokáig nyüstölt ilyen autót. Lehet összedugjátok a fejeteket és okosabbak lesztek.


szia ATIS!

Sajnos még nem találtam meg a régi fedelet, pedig nem dobtam ki, úgyhogy elõbb utóbb meg lesz valahol. Viszont hogy lehúztam mindkét vákumcsövet az elosztóról, jobb lett egy fokkal, már csak 3000 fölött rángat, és akkor sem olyan erõsen. Viszont így tényleg elég gyengus.
Most visszadugtam azt a csövet amelyik arra tányér alakú cuccra megy, így már van benne erõ is. Ma igy tesztelgetem.
Mindenestre köszi a segítséget, megpróbálom felvenni Szepivel is a kapcsolatot, hátha akad valami jó ötlete neki is.
Üdv
jFox

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Starlet
« Válasz #1271 Dátum: 2007.10.09 19:26:56 »
Idézetet írta: "jFox"
Idézetet írta: "ATIS"


Sajnos engem is szivatott meg új elosztófedél. Pedig látszatra nem volt problémája.

Mindenesetre egyértelmûen nem tudom kijelenteni, hogy ez vagy az. Csak azért mondogatom ezeket mert akár ezek is okozhatnak ilyen problémát. De azt sem lehet kizárni, hogy tényleg karburátor. Csak gondoltam, hogy ezeken átnézni egyszerübb és olcsóbb. Aztán persze lehet, hogy kell majd valaki aki ért a karbihoz.

Hát trafót még én sem buheráltam. Ahhoz hogy kimérd mindenképp ki kell szerelni. És kellenének az adatai is. Gyanusan szaki kéne hozzá. De ha ki tudod venni és be tudod vinni egy autóvillamosságishoz szerintem olcsón megúszod az átvizsgálását. A pumpára meg most nem jut eszembe ötlet, hogy kéne nézni.
Mindenesetre van aki a gyertya állapotából megállapítja, hogy ez a motor most túl dús vagy túl szegény keveréket kap. Én ugyan nem vagyok ekkora Spíler de ha beirod ide lehet van valaki itt aki megmondja a frankót.

Mindenesetre Szepi_EP71-el vedd fel a kapcsolatot. Sokáig nyüstölt ilyen autót. Lehet összedugjátok a fejeteket és okosabbak lesztek.


szia ATIS!

Sajnos még nem találtam meg a régi fedelet, pedig nem dobtam ki, úgyhogy elõbb utóbb meg lesz valahol. Viszont hogy lehúztam mindkét vákumcsövet az elosztóról, jobb lett egy fokkal, már csak 3000 fölött rángat, és akkor sem olyan erõsen. Viszont így tényleg elég gyengus.
Most visszadugtam azt a csövet amelyik arra tányér alakú cuccra megy, így már van benne erõ is. Ma igy tesztelgetem.
Mindenestre köszi a segítséget, megpróbálom felvenni Szepivel is a kapcsolatot, hátha akad valami jó ötlete neki is.
Üdv
jFox


A tányér alakú cucc, az a vákumos elõgyújtásszabályzó, legalábbis így a neten keresztül azonosítva... :kacsint:  Arról ne nagyon vedd le a csövet, naná, hogy akkor halódik szegény. Alapelõgyújtással fordulaton persze, hogy nem akar menni.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Starlet
« Válasz #1272 Dátum: 2007.10.09 20:47:51 »
Idézetet írta: "jFox"
]

szia ATIS!

Sajnos még nem találtam meg a régi fedelet, pedig nem dobtam ki, úgyhogy elõbb utóbb meg lesz valahol. Viszont hogy lehúztam mindkét vákumcsövet az elosztóról, jobb lett egy fokkal, már csak 3000 fölött rángat, és akkor sem olyan erõsen. Viszont így tényleg elég gyengus.
Most visszadugtam azt a csövet amelyik arra tányér alakú cuccra megy, így már van benne erõ is. Ma igy tesztelgetem.
Mindenestre köszi a segítséget, megpróbálom felvenni Szepivel is a kapcsolatot, hátha akad valami jó ötlete neki is.
Üdv
jFox


Na ja ha megszûnik az elõgyújtás szabályzás akkor alacsony és magas fordulaton nem az igazi a gyujtási idõpont.
Az igazi az lenne ha már azt tudnád, hogy a rángatást mi okozza? A gyujtási idõpont nem a megfelelõ magas fordulaton vagy a gyujtás a nagyobb fordulaton megszûnik? Vagy a karbi fullasztja meg a motort a magas fordulaton? Vagy a benzinpumpa nem pumpál elég üzemanyagot magas fordulaton? Drukkolok , hogy végre meglegyen a válasz. Hátha Szepi tud ebben segíteni.

De nem teljesen értelek a "lehúztam mindkét vákumcsövet az elosztóról" és a "visszadugtam azt a csövet amelyik arra tányér alakú cuccra megy" az ugyanazokat a csöveket érinti a leírásban? Vagyis amit lehúztál a próbához azt utána vissza is tetted? Vagy a második már egy másik csõröl szól?
Már csak mert van egy ilyen tányér a gyujtáselosztónál meg van egy a karbinál is. ÉS a célom nem az volt a tanácsoknál, hogy felszámold a vákumos elõgyujtásszabályzást a kocsin. Csak egy próba erejére gondoltam kikötni a dolgot.
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

sai

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 299
Starlet
« Válasz #1273 Dátum: 2007.10.09 20:50:44 »
nah az tény hogy v miatt kevés lett benne.. de most után töltöttem és azóta nem világit.
de majd szerintem lelesz cserélve az olaj.
honda Civic Sedan 1.5 Vtec

jFox

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Starlet
« Válasz #1274 Dátum: 2007.10.10 08:47:45 »
Idézetet írta: "ATIS"


Na ja ha megszûnik az elõgyújtás szabályzás akkor alacsony és magas fordulaton nem az igazi a gyujtási idõpont.
Az igazi az lenne ha már azt tudnád, hogy a rángatást mi okozza? A gyujtási idõpont nem a megfelelõ magas fordulaton vagy a gyujtás a nagyobb fordulaton megszûnik? Vagy a karbi fullasztja meg a motort a magas fordulaton? Vagy a benzinpumpa nem pumpál elég üzemanyagot magas fordulaton? Drukkolok , hogy végre meglegyen a válasz. Hátha Szepi tud ebben segíteni.

De nem teljesen értelek a "lehúztam mindkét vákumcsövet az elosztóról" és a "visszadugtam azt a csövet amelyik arra tányér alakú cuccra megy" az ugyanazokat a csöveket érinti a leírásban? Vagyis amit lehúztál a próbához azt utána vissza is tetted? Vagy a második már egy másik csõröl szól?
Már csak mert van egy ilyen tányér a gyujtáselosztónál meg van egy a karbinál is. ÉS a célom nem az volt a tanácsoknál, hogy felszámold a vákumos elõgyujtásszabályzást a kocsin. Csak egy próba erejére gondoltam kikötni a dolgot.


Szia ATIS!
Ugyan azokról a csövekrõl szól a történet. A karbin én nem emléxem tányér szerû dologra. Azért próbálgattam így, mert ilyen tányéros valami volt a Yugómon is a gyújtás elosztónál. Gondolom ez elehet a nagy fordulati szabályozás, de hogy mi lehet a másik...azt nem tudom. Azért variáltam vele, hogy hátha valamelyik szabályozás a rossz de akárhogy konfigurálom, csak rángat. :(
Viszont az az érdekes, hogy nem állandó ahiba. Van amikor ki tudom húzatni rendesen, van amikor meg akkorákat ránt, hogy majd kiesik a motor. :|
Írtam Szepinek egy PÜ-t, de még nem válaszolt. Megvárom, hogy mit ír, és ha neki sincs ötlete, akkor nincs mit tenni el viszem ahoz a manyushoz, akit ajánlottak legutóbb.  :(
Üdv
jFox
 :vezetes: