Szerintem azért nem választják a Toyot mert drágának találják.
Ahol most melózom ugyanez a próbléma és inkább küszködnek az OFF Skodával On aminek minden baja van már 100 ezer km-nél. Pl: inditás után leáll, nem müködik a légkondi.
Az egyik barátomnak van egy OFF Poloja On és az már másfél évesen nem "engedi" magát beinditani.
De sajnos az ilyen autókat fogják választani. Valaki biztos jól fog járni ezzel a biznyával.
Mivel a vásárlás beruházás, a szervíz meg költség, nem mindíg a matematika győz, sokszor inkább a pénzügy, máshol meg az érzelmek.
Azért jellemző, hogy ahol figyelnek a pénzre, ott előbb-utóbb a minőség győz!
Sogorom, japán tulajdonu cégnél van, tartósbérlik a kocsikat, volt astra, kb 1,5 évig bírta, miután Őt, és kolegáit többször kellett menteni, lecserélték Skodákra, ezek 1 évig bírták jelentősebb ondok nélkül.
Most Corollákkal mennek, és másfél év után, még senki nem reklamált, hogy le kellene cserélni a kocsikat! -évi 100-150e km-t mennek
Másik nagyvállalat, ahol hardverkarbantartást végzünk, most cserélte a középvezetők bravait corollákra!
Az egyik emberke kérdezte, amikor meglátta hogy én is corollával mentem oda, hogy nekem nem lomha-e, mert a brava után, neki nagyon nem megy. Aztán beültm egy körre mellé, és valóban. -hoszabb a pedálút, és 2000 fordulat fölé nem pörgette, átültem melé, és megmutatta, hogy nem kell félni tőle! -