Ehhez nincsen mit hozzátenni, leírttok, hogy mi is a helyzet. A felhasjtás témaköréhez csak annyit, hogy emlékeim szerint az autópályán a külső sávban haladónak lehetősée van - amennyiben a belső sávban gyorsabb jármű nem közlekedik - a belső sávba húzódni, hogy segítse a felhajtó jármű besorolását. Amennyiben ez nem lehetséges természetesen elsőbbsége van a felhajtóval szemben.
Megjegyzem, hogy a gyorsítósáv vége után a leállóság folytatódik, mely autópálya esetében uganyolyan aszfaltos, mint a gyorsítósáv, amennyiben nem tudott besorolni a delikvens, így ott folytathatja útját a szabály szerint, amig be nem tud sorolni. Persze nem kilómétereket.....
Mndenesetre inkább ott folytani a bekéredzkedést, mint megállni a gyorsítóság végén. Belegondolni is rossz, ha mögötte is nyomulnak.......