Azt mondja itt a rendszer figyelmeztetőleg, hogy mivel "több mint 120 napja nem érkezett hozzászólás", ezért fontoljam meg, hogy tényleg ide akarok-e írni.
Megfontoltam. Igen.
Rendszeresen ide járok lassan 12 éve, azóta a harmadik Toyotát nyúzom, eddig egyetlen árva panaszom sem lehet.
Azért ragadtam most billentyűt, mert idáig gyakorlatilag a kötelező szervizeken, és vizsgákon találkoztam az itteni csapattal, most azonban egy karosszéria javítást kellett eszközölni, mivel egy figyelmetlen úr megtalálta az autóm hátulját. Szerencsére elismerte a hibáját, és volt is érvényes kötelezője, ezért úgy gondoltam, megkockáztatom a márkaszervizes javítást, amiről ismerőseim nagyon le akartak beszélni, mondván, hogy inkább vegyek új autót. (Nem volt jelentős a sérülés, egy hónapig minden gond nélkül jártam vele.)
Nos, a néhány hozzászólással feljebb említett infarktus veszély egy pillanatra engem is kerülgetett a számla láttán, de azután láttam, hogy a nagy részét a biztosító fizeti, nekem csak az új alkatrész árának 20%-át, az avulási értéket kell kifizetnem (30 eFt, a teljes számla kevesebb, mint fél százalékát), majd amikor kérdeztem, hogy akkor mehetek-e a pénztárba, Horváth Gábor úr csendben közölte, hogy ettől eltekinthetek, a régi, visszajáró járműtulajdonosok kedvezményét élvezem.
Azt persze mondanom sem kell, hogy ugyebár az összeg azért olyan jelentős, mert szakszervizben minden tekintetben a gyári minőség a követelmény.
Ja, majd el felejtettem, a javítás idejére "Toyota Figyelmesség" nevű csereautóval közlekedtem, természetesen azt is grátisz. (Igaz, "apró"
figyelmesség volt, egy fapados Aygo, de tette a dolgát.)
Egyszóval mindenkinek csak javasolni tudom a Reálszisztéma Halásztelek (alias Toyota M0) karosszéria műhelyét is.