Biztosan nagyon leegyszerűsítem, de:
Egy 2015-ös autó, amiben a
motor 172 ezres autópályás futás (gyakorlatilag igen kímélő üzemmód, mondjuk egy városi használathoz képest) alatt motorcserés, eleve nem megbízható/kiforrott/stb. szerintem, hacsak a user nem spórolt az olajcseréken keményen. Az újban meg már van 110 ezer, vagyis egy 8 éves autóban 282 ezer, aztán az új motor mennyire megbízhatóbb, ki tudja, lehet ebben is van még 60 ezer aztán esetleg kuka, nekem annyira sok a 4,5 misi, meg miért is akarják vajon elpattintani. A kocsi többi része milyen állapotban lehet, az a kettővel előző mondatban felvetett dologtól nagyban függ, bár a T27 többi része talán oké 8 évesen.
Persze nem titok, én nem vagyok dízelpárti, ám próbálok logikusan következtetni abból, amit tudok az ügyről