a defend lock-hoz 3 kulcsot kaptam, plusz egy kis bilétát sorszámmal, ami gondolom a kulcsnak a sorozatszámát jelenti, és le lehet gyártatni, ha elveszni mind a 3 :ordog: (meg rémlik vmi dombornyomott kártya is...de lehet,h az máshoz volt :rolleyes: már nem tom' hol van..vmelyik fiók mélyén lapulhat
)
márkaszerviz szerelte be vmi 70rongy körül(jó drágán)
mind 3 yarisunkban ugyanez a defend lock van.
a versoba elég xarul rakáták be a kiskõrösi márkaszervizben. szorult a váltókar...
öcsém yarisában csinált olyat,h 1 hónapig szorult..aztán megjavult :nemtom: mindezt most, 3 évesen.
az én kocsimban ha a váltókart jobbra eltolod(mondjuk 5-be váltanál)akkor lehet hallani ki csilingelõ hangot, ahogy fém a fémhez ér...na az már a váltózár miatt van.
vegyes érzelmeim vannak ezzel kapcsolatban. volt már egy váltócserém, és nem tudták megmondani,h pontosan miért ment szét a váltó :turelmetlen: lehetett ez is az oka...
következõ kocsimba aszem nem lesz...
céges fóbiákban construct, vagy vmi ilyesmi vikingfejes márkajelzésû van, az is kulcsos, besüllyedõs. ott nem tapasztaltam bajt.
ilyen fütyis megoldást a céges feliciákba raktak(szerencsére kikoptak)...borzalmsan xar volt kiszedni...volt amelyiknél beragadt...olyankor be kellett indítani,h remegjen az a rohadék traktor egy kicsit és megrázza a váltót, majd ki lehetett szedni. :faradt:
szerk.:
azt elfelejtettem mondani,h amelyik feliciánál ilyen nehezen jött ki a tüske...hááát...azzal mentek bele olyan gödörbe(szántásba),h leszakadt félig a motor(motortartó bakok lefigyeltek) és a váltó is a földbe let döngölve...így sikerült összerakni :ordog: