Szerző Téma: Védelem  (Megtekintve 109012 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

FireCobold

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
    • http://firecobold.uw.hu
Védelem
« Válasz #60 Dátum: 2005.07.25 21:01:12 »
A riasztóban a dip sor valszeg a rendszer konfig. Amúgy Enforcert kapsz 20ekörül is, bár sokan szidják (oda-vissza kapcsolgat, ráriaszt, stb.). A Spal is be szokott hülyülni.
he 3th Corolla owner in the FaTraktor Club.

Cooper911

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 66
Védelem
« Válasz #61 Dátum: 2005.09.07 11:07:01 »
Hali Cobold!
(Üdv minden Toyotásnak!)

Érdekelne ez a a keskeny szélességű, irányérzékeny infra.
Erröl kéne majd értekeznünk kicsit. Vagy ha tudsz küldeni róla infót akkor megköszönném.

Ööö én lennék a "The 1st Corolla owner in the FaTraktor Club." ?
Mert akkor használnám ezt az aláirást :)
Corolla '04 Wagon
Corolla '96 HB 5dr
___________________
Corolla は決して失敗しない

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Védelem
« Válasz #62 Dátum: 2005.09.07 11:08:39 »
Idézetet írta: "Cooper911"
Mert akkor használnám ezt az aláirást :)

Üdv a fórumon!

A mostanid is nagyon üt, nagyon jót mosolyogtam rajta  :lol:
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

salvador

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 25
Caesar
« Válasz #63 Dátum: 2006.02.26 17:45:29 »
Üdv mindenkinek!
Mi a véleményetek a Caesar CT210U riasztóról, vagy a Caesar riasztókról?

lehelke

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 36
Védelem
« Válasz #64 Dátum: 2006.08.14 22:35:27 »
Tisztelt Cobold. Azelõzöekben leírt hozzásólásaid nagyon prifi illetve korekt volt már abban a tekintetben is, saját magunk tudjuk legjobban megvédeni autónkat. Két dologhoz szeretnék hozzászolni ENFORCER autóriasztó: nem csak a forgalmazó tud hazzá távirányítót tanítani hanem pl. én is meg akárki ha ha készülékhez jó a távirányító. (szivesen segítek ha mondasz egy riasztó tipust pl: 100-A ,100-F , 100-A8 , 750 , 750-H,) MICROCARALARM sajna semmi info nincs hozzá de ezen tipusoknak egyik hibájuk az elhangolódás. Megoldás Újratanítás ha van leírás a riasztohoz, vagy ujrahangolás ami döntõ többségben abbol áll, hogy a távirányíto két gombját egyszerre kell nyomni 15 másodpercig az autó mellett amíg a távin lévõ LED elkezd villogni vagy sotét nem lesz ezt követõen a ki-be kapcsoló gombot megnyomni kétszer. Ha bárkinek bármilyen kérdése van autóriasztokkal kapcsolaban szivesen segítek.   Cesar riasztóval kapcsolatban óvatosan:ok 15 éves technika rosszúl koppintva szerintem. :otlet:  :toy:

lehelke

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 36
Védelem
« Válasz #65 Dátum: 2006.08.14 22:40:49 »
Még egy nekem spal van elektromos csomagtérnyitás okán de igaz már fordult elõ nálam a kb 130-150 szerelésbõl 5-6 szor, lefagy mint a gyök kettõ. Megoldás szidni a digót de ezzel nem jutsz semmire de amivel jutsz az a biztonsági kód bevitele(gyári 1111) és már jó is.

Belami

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
META riasztó
« Válasz #66 Dátum: 2007.03.29 10:32:37 »
Üdvözlet Mindenkinek!

A META riasztóhoz értõktõl szeretnék kérdezni.
A riasztó alapbeállításai között nem szerepel a ki és bekapcsolásnál történõ hangjelzés.
Ezt a " setup " -ban lehet beállitani (ez egy diszkrét  " bip" hang)
A kérdés a következõ: akkumulátor saru levétele után (pl: szakszerû akku töltés), miért kerül vissza alapállapotba a riasztó (Elfelejti a hangjelzést!)
A riasztóban nincs memória ?

Udv: Belami

lehelke

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 36
Re: META riasztó
« Válasz #67 Dátum: 2007.04.06 14:23:08 »
A riasztóban van memória és szakszerû akkumulátor töltéstõl nem felejt. Elötte adott ki-be kapcsolási hangjelzést. Írd meg a riasztó tipusát és megmondom, hogy kell a hangot programból engedélyezni.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Védelem
« Válasz #68 Dátum: 2007.12.26 11:00:41 »
Dehát a gravírozás az mechanikai jelölés...
És természtes fénynél tök jól látszik.
 :szemez:

Peti

  • Vendég
Védelem
« Válasz #69 Dátum: 2007.12.26 11:57:25 »
Idézetet írta: "tutinet"
Végigolvastam a topikot de arra jöttem rá, hogy se a riasztó se a váltózár nem igazán jó megoldás.
De, a riasztó +1 v. 2 mechanikus zár együtt jó megoldás, egy váltó és egy jófajta kormányzár, tehát nem a "búvárpipa" amit több idõ felrakni, mint erõszakkal leszedni.

Idézet
Egyik megoldás a rejtett kapcsoló, mire rájönnek, hol kell rövidre zárni az már sok idõ.
Sztem meg a rejtett kapcsoló ami kevésbé hasznos, egyrészt simán kifigyelhetõ milyen +mozdulatokat csinálsz indulás elõtt, másrészt nincs megelõzõ hatása, attól még hogy bent van simán föltörhetik az autót, és szétbarmolhatják a belsejét, míg egy látható mechanikai védelemnél, és egy Corolla színtû autónál(!) szinte biztos, hogy keresnek egy másikat ami 0 védelemmel fog 1sarokkal v. utcával odébb állni...


Idézet
Belsõ területeken talán érdemes összekarcolgatni az alkatrészeket.....  
Ez viszont abszolút felesleges, egyik ismerõsöm is belekarcolgatta a rendszámát az alufelni kupakjának a belsõ felére :szemforgat:  csak a kezét piszkolta össze, más haszna nem volt.

Az ilyenfajta roncsolással járó "jelöléseket" ugyanannyi idõ+energia eltüntetni, (legalábbis olvashatatlanná tenni) mint ahogy felkerültek.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Védelem
« Válasz #70 Dátum: 2007.12.26 12:14:49 »
Naiv kérdés is karácsony után: mennyi egy váltózár? Van többféle? Ha igen, melyik a jobb és miért?
Esetemben ugyebár a Corimba gondolnám némi plusz pénz esetén.
         

Peti

  • Vendég
Védelem
« Válasz #71 Dátum: 2007.12.26 12:33:17 »
Idézetet írta: "kleingy"
Naiv kérdés is karácsony után: mennyi egy váltózár? Van többféle? Ha igen, melyik a jobb és miért?
Esetemben ugyebár a Corimba gondolnám némi plusz pénz esetén.


Gyakorlatilag kétfajta van elterjedve, az egyik ami tüskés, tehát maga zár kiszedhetõ, és van ami csak kiugrik (pl. a defend-lock), a kiugrós mellett egyedül a kényelem szól, nem kell rakosgatni a tüskét, viszont több helyrõl mondták már (nekünk is ez volt a Yarisznál, és itt is írta egy Yariszos fórumtársunk) hogy beszerelés után szorult a váltója, ez lehetséges hiba a kiugrósaknál, a tüskésnél ilyen nem fordulhat elõ, továbbá elõny még ha netán elveszted a kulcsot, nem kell az egész szerkezetet roncsolással(!) cserélni, hanem elég csak egy új tüskét venni (külön kapható).

Az árak (mint mindenben) elég változatosak tudnak lenni, azonos terméken belül is lehet akár 1,5-2x-es szorzó cég és cég között, a tüskések olcsóbbak, sztem a neten nézz körbe, elég sok cég hirdeti magát.

Mégvalami, ha megfogadsz egy tanácsot, mindenféleképpen ragaszkodj hogy ott lehess a kocsid mellett, elég sok helyen "nem szeretik" nekem a Corinál 1-1,5napra kellett volna otthagyni a kocsit [smilie=sm39.gif] hát körberöhögtem õket, végül a 16-ba egy nagyon korrekt, kedves társaság rakta be, idõegyesztetés után, cigiszünettel egy óra alatt, úgy hogy ott lehettem és végig mondta a srác hogy most mit mikor, mennyiért. :10:

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Védelem
« Válasz #72 Dátum: 2007.12.26 12:40:04 »
Otthagyni?  :rohog: Lúzernek engem ne nézzenek!  :nagymosoly:
Esetleg tudnál javasolni weblapot és ezt a társaságot, hogy kik õk és hol vannak?
Akár PM-ben. Köszi!  :pofa:

És ha külön kapható tüske, az nem befolyásolja a lopási/feltörési arányt? Mert akkor bárkinek lehet...
         

Peti

  • Vendég
Védelem
« Válasz #73 Dátum: 2007.12.26 12:45:24 »
Miért befolyásolná... :wink:
A tüske BENT van, ha vesz egyet a rosszfiú azzal sokra nem megy, nem fog kijönni a Tiéd ha lát egy másikat. :D

Mindjárt elküldöm privibe a cég elérhetõségét...

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Védelem
« Válasz #74 Dátum: 2007.12.26 12:51:54 »
Jah oké, még csak felületes oktatást kaptam váltózárból.  :nagymosoly:
Köszi!