Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Védelem  (Megtekintve 80588 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

tasika

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
multilock
« Válasz #30 Dátum: 2005.07.11 21:38:52 »
Hi,

ha valakinek van tapasztalata MULTILOCK sebváltózár új Corolla Verso-ba való beszerel(tet)ésébe, kérem oktasson ki! :-)

Érdemes? (Mikor?)
Mennyi?
Hol?
stb.

Peace,

tt
orolla Verso 1.8 vvti Luna + navi + tolrad

Les0130

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 354
Védelem
« Válasz #31 Dátum: 2005.07.12 09:08:36 »
tasika,
Nekem Defend Lock van beszerelve pin lock rendszerű, aminél a tüske csak kiugrik és nem kell kivenni. Márka kereskedő szerelte be 45e-ért (Áfát nem kért).  Így amikor átvettem az autót már benne volt. Nagyon korrektül néz ki nem rontja a képet a beltérben. Az előző kocsimban volt Multi T-Lock. Az kivehetős volt, viszont  egy kialakított kis hüvelybe (nem röhög) lehetett belerakni a tüskét, ha nem volt éppen a zárban. Azt 50-ért csinálták a Westend Citytől nem messze egy kis utcában Radnóthy azt hiszem KAU-CSUK Kft.  Nagyon precízen dolgoztak Ők is. De itt a bővebb infó: http://www.mul-t-lock.hu vagy a Defendről itt: http://www.marbo.hu
Én csak ajánlani tudom a használatát...meg nem árt pár rejtett kapcsoló sem...
Üdv:Les[/url]http://

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Védelem
« Válasz #32 Dátum: 2005.07.12 09:45:47 »
Nekem Construckt típusú váltózáram van. Itt nincs kivehető rúd, csak egy
kulcslyuk. Rükibe rakod és bezárod, ennyi.
Szerintem profi. Ár kb. 60ezer. Nekem a kocsival együtt adták át.

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4436
  • Autó: Avensis 1.6 Linea Terra LB '02, Prius 3 '15
Védelem
« Válasz #33 Dátum: 2005.07.12 11:34:43 »
Idézetet írta: "Misi"
Nekem Construckt típusú váltózáram van. Itt nincs kivehető rúd, csak egy
kulcslyuk. Rükibe rakod és bezárod, ennyi.
Szerintem profi. Ár kb. 60ezer. Nekem a kocsival együtt adták át.

Nekem DefendLock volt még a Yarisba, tök ugyanez a rendszer és a Toyota Mayernél emlékeim szerint azt is kb 60-ért szerelték be.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

HITMAN

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 145
Re: multilock
« Válasz #34 Dátum: 2005.07.12 13:39:25 »
Idézetet írta: "tasika"
Hi,
ha valakinek van tapasztalata MULTILOCK sebváltózár új Corolla Verso-ba való beszerel(tet)ésébe, kérem oktasson ki! :-)
Érdemes? (Mikor?)
Mennyi?
Hol?
stb.
tt


Hali,

én most rakattam M.-Lock sebváltózárat + motortérzárat a Corollámba, a Duett kft.-nél. 65+áfa volt, szépen, nyomtalanul dolgoznak :)
Gyakorlatilag típusfüggetlenek ezek a szerkezetek, minden autóhoz van verziójuk.
Az előző két autómban Defend-Lock volt, az annyival elegánsabb, hogy nem kell a zártüskét dugdosni, hanem a kb. 1 cm-re kiálló zárrészt forgatod el záráskor-nyitáskor. www.marbo.hu ahol többet tudhatsz róla (Construct uez).
A multilock annyival csúnyább, hogy itt kiáll a kardánbox jobb oldalán egy kb. 10 cm-es vezetőhüvely, amibe  a tüskét dugod  :lol:
Szerintem egyébként tökmindegy, melyiket rakatod az autóba, ugyanazt tudja mindegyik (ill. csak a multilock-hoz van motortérzár, ugyanazzal a kulccsal).
Ne a Toyota-kereskedésben szereltesd be, utólag is simán beteszik, kb. 2/3 áron.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4341
Védelem
« Válasz #35 Dátum: 2005.07.12 17:17:47 »
HITMAN
Az MTL motortérzár beszerelésénél nem mondták, hogy túl gyenge a ráncfelvarrott Corolla hűtőrácsa? Az előző picivel masszivabb volt, jobban kellett roncsolni a megkerüléséhez.

HITMAN

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 145
Védelem
« Válasz #36 Dátum: 2005.07.12 21:49:55 »
Idézetet írta: "Agyarka"
HITMAN
Az MTL motortérzár beszerelésénél nem mondták, hogy túl gyenge a ráncfelvarrott Corolla hűtőrácsa? Az előző picivel masszivabb volt, jobban kellett roncsolni a megkerüléséhez.


Agyarka,
ha hűtőmaszk-roncsolással akarnak bejutni a motortérbe, melyik autó melyik műanyag hűtőrácsa elég erős ez ellen?

Semmilyen védelem nem védi meg az autót önmagában a lopás ellen, csak az esélyt adja, hogy inkább az enyém helyett a te védelem nélküli autódat viszik inkább. Bocs...  :(  (egyforma autók esetén persze).

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4341
Védelem
« Válasz #37 Dátum: 2005.07.13 00:14:46 »
Én is tetettem bele, csupán csak azt mondták valahol, hogy nagyobb méretű roncsolás szükséges a réginél.(persze mind1 mert úgyis cserélni kell az egészet) Egyébként ahogy közelebbről néztem az MC-ben mintha jobban hozzá lehetne férni.-(

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 25577
  • Autó: '11 Yaris II 1,33 Life, '20 Proace City Verso 1,2T Shuttle
Védelem
« Válasz #38 Dátum: 2005.07.13 01:29:36 »
Nekem Diamond-Lock nevű hasonló kivehető tüske van, 40e volt anno szereléssel számal nélkül.
music     

tasika

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
multilock
« Válasz #39 Dátum: 2005.07.13 18:58:29 »
Mindenkinek köszönöm!

Nagyon vonzó ez a hüvelyes megoldás  :lol: , de lehet, hogy mégis inkább a defendre szavazok.

Ez a motortér zár ez nem csak ilyen "lelkem megnyugtatására" típusú dolog? ha már úgyis rükibe van ragasztva az autó...

üdv,

tt
orolla Verso 1.8 vvti Luna + navi + tolrad

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4341
Re: multilock
« Válasz #40 Dátum: 2005.07.13 19:29:38 »
Idézetet írta: "tasika"

Ez a motortér zár ez nem csak ilyen "lelkem megnyugtatására" típusú dolog? ha már úgyis rükibe van ragasztva az autó.

Minden védelmi rendszert ki lehet iktatni, csak idő pénz és energia kérdése. Ezt nem túl bonyolult, ha nem muszály inkább nem irom le, hogyan kell. Inkább azért véd mert nem elterjedt és így a primitivebb autó tolvaj nem ismeri. Egyébként meg külsőleg tutira nyoma van a kiiktatásásnak ami szembetűnő,és az autót nem lehet eltenni egy parkólóba pihentetni, kénytelenek rögtön zárt garázsba, udvarba vinni.
Mindenesetre kiiktatása nélkül nem lehet hozzáférni az utólagosan beépített indításgátlóval blokkolt alkatrészekhez.

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8968
  • Autó: Yaris'08+Verso'16
Védelem
« Válasz #41 Dátum: 2005.07.13 20:14:49 »
Váltózár ide vagy oda... ha lenyomva tartja kuplungot akkor már az autó vontatható, nem? Akkor ezzel hol vagyunk?

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 25577
  • Autó: '11 Yaris II 1,33 Life, '20 Proace City Verso 1,2T Shuttle
Védelem
« Válasz #42 Dátum: 2005.07.13 20:23:17 »
Idézetet írta: "robi"
Váltózár ide vagy oda... ha lenyomva tartja kuplungot akkor már az autó vontatható, nem? Akkor ezzel hol vagyunk?

Nem mindenki jár trélerrel lopni, a többség nem.
Ez a váltózár pont arra jó, hogy aki könnyű zsákmányt keres, az odébb álljon. Ha kifigyelték a kocsidat, és direkt ezt akarják elvinni, akkor azt az al-Kaida sem fogja megakadályozni...
music     

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4341
Védelem
« Válasz #43 Dátum: 2005.07.13 20:52:13 »
Vontatott kocsival -és a vontatóval- elég nehéz meglépni, ha gond van. Állítólag ki lehet kerülni a váltókat (talán csak a bovdeneseknél), és manuálisan 2-be tenni azt hajrá. Mondjuk ezt a módszert még nem láttam. Majd megkérdezek hozzáértő szerelőt.
Egyébként néha lehet kapni ügyes szerkezetet ami a fék és a kuplungpedált fixre rögzíti. Kár, hogy a Corollánál első próbálkozásomra 20mp védelmet jelentett a nem megfelelő (univerzálisnak mondott) méretezés miatt.-( Precízen megtervezve és kellő vastagságú szerszámacélból legyártva, megfelelő zárással csak a tréler maradna a mozgatásra.

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8968
  • Autó: Yaris'08+Verso'16
Védelem
« Válasz #44 Dátum: 2005.07.13 21:04:45 »
Kösz a véleményeket. Szerencsére az én kis Hófehérkém garázsban áll. De egy ilyen kis váltózár a jövő évi költségvetésbe belesz kalkulálva, mert elég sokat járok sokfele...