Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Védelem  (Megtekintve 81450 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
  • Autó: '12 Toyota Avensis Wagon 2.0 D-4D SOL
Re: Védelem
« Válasz #120 Dátum: 2008.11.06 11:43:22 »
Ki szeret arra kelni, hogy a garázsból éktelen csámcsogás hallatszik ami a kocsi motorteréből jön.
 :ph34r:
:clap: :clap: :clap: :clap: Meg meg meg  :clap: :clap: :clap: :clap:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22172
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota C-HR Hybrid 2018, Toyota Corolla E110 1,8 USDM 1998
Re: Védelem
« Válasz #121 Dátum: 2008.11.28 19:46:07 »
Sziasztok !

Megtudná nekem mondani valaki, hogy hogyan lehet a nyestek ellen védekezni ? Most csak a motorháztető alatti borítást tette tönkre a nyest, megelőzvén a nagyobb kárt érdekelne a védekezés ellene.
Egyébkén hol lehetne kapni ilyen borítást és mennyiért ? Baromi rondán széttépte a 3 éves HB 1,4 corollámon.

Üdv.
Lehet kapni elektromos nyestriasztót. Én vettem a fáradságot és lementem érte Tatabányára a gyártóhoz, ugaz én ott egér és patkányriastót vettem, de gyártanak nyestre valót is.
Sors bona nihil aliud

andzsin

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 591
  • Autó: Toyota Corolla Verso
Re: Védelem
« Válasz #122 Dátum: 2008.12.07 13:00:39 »
Sziasztok !

Megtudná nekem mondani valaki, hogy hogyan lehet a nyestek ellen védekezni ? Most csak a motorháztető alatti borítást tette tönkre a nyest, megelőzvén a nagyobb kárt érdekelne a védekezés ellene.
Egyébkén hol lehetne kapni ilyen borítást és mennyiért ? Baromi rondán széttépte a 3 éves HB 1,4 corollámon.

Üdv.
Lehet kapni elektromos nyestriasztót. Én vettem a fáradságot és lementem érte Tatabányára a gyártóhoz, ugaz én ott egér és patkányriastót vettem, de gyártanak nyestre valót is.
namost a nyest az egy trükkös állat, apáméknál lebontotta a tetőtérben a fél szigetelést és mindent kipróbáltak. a ketrecbe be se ment, a nyivákolós riasztót kiröhöte, de van egy tuti megoldás ::) mivel imádja a tojást, meg kell főzni és egy injekciótűvel mérget kell bele fecskendezni :devil: azóta nincs nyest. védett állat, sajnálom őket, de ilyenkor ha ilyen kárt csinál, akkor a sajnálatból vadállat lesz :hammer:

Petyaa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 942
  • Auris 1.4 VVT-i
Re: Védelem
« Válasz #123 Dátum: 2009.03.11 22:39:03 »
A nyest finom kisütve :tt2: Egy kis fokhagyma, egy kis só bors paprika és meg van védve az autó.
 Az autólopásokkal kapcsolatban.......Én látam egy videót arról hogy az Aurisokat pl. hogy viszik el :lol: juj nagyon rossz. Egy WC pumpával nyitották ki az ajtót, ezek szerint a központi zár vákumos. A pasi csak rácuppantott a kilincsre és KATT már nyílt is az ajtó. Ezek után motorháztető nyit.....na ide érdemes egy kapcsolót betenni, hogy a motortér nyitásakor is legyen riasztás. Szóval ezek után már bármihez hozzáférnek, motorvezérlőről lehúzzák a csatlakozókat, közbeiktatnak egy idegen rendszert és beindítják az autót. Rejtett kapcsoló is nagyon jó ötlet....min. 2 és meg lehet izzasztani a tolvajokat.
 Amúgy meg amelyik autót el akarják vinni, úgyis elviszik... trééler :tt2: :D és annnnyi.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
  • Autó: '12 Toyota Avensis Wagon 2.0 D-4D SOL
Re: Védelem
« Válasz #124 Dátum: 2009.03.11 22:42:59 »
Ettol mindannyian nyugodtan terunk ma nyugovora  :wacko: ::)


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Petyaa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 942
  • Auris 1.4 VVT-i
Re: Védelem
« Válasz #125 Dátum: 2009.03.11 22:50:44 »
 :D Ok akkor most megyek a tükör elé és felpofozom magam ::) A merciket meg TV távkapcsoló nyomogatásával lehet kinyitni......na most melyik a jobb? :cry: A lényeg hogy legyen elektromos és mechanikus védelem is....hogy a ***i kicsit töketlenkedjen, ha sok időt veszít az már vesztett ügy neki, annál kisebb az esély arra hogy nekilát a dolognak.
 Egy régi pihent agyú ismerősöm anak idején előállt egy olcsó megoldással......egy deszkán szögeket vert át, és erre az egészre ráhúzott egy üléshuzatot. Aztán azt már nem hallottam hogy ő ült e bele vagy esetleg egy autótolvaj :D

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
  • Autó: '12 Toyota Avensis Wagon 2.0 D-4D SOL
Re: Védelem
« Válasz #126 Dátum: 2009.03.11 22:54:41 »
 :D Ez jo   :clap:
Anno a fater a GolfII-be egy vakkapcsolo helyere vadaszott a bontobol kodlampa kapcsolot. Amig azt nem kapcsoltad fel, nem indult el. Egyszer probaltak meg elvinni, nem sikerult  :whistling: Ha tudtak volna, hogy ott van az orruk elott  :whistling:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Petyaa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 942
  • Auris 1.4 VVT-i
Re: Védelem
« Válasz #127 Dátum: 2009.03.11 23:05:52 »
Na ez a jó....csak az tudja aki beletette ennyi :yes:

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11831
Re: Védelem
« Válasz #128 Dátum: 2009.03.12 06:30:55 »
haver e11 corijánál a hamutartot kell 3szor kihuzni h induljon az auto vagy vmi ilyesmi.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Védelem
« Válasz #129 Dátum: 2009.03.12 06:40:10 »
Én látam egy videót arról hogy az Aurisokat pl. hogy viszik el :lol: juj nagyon rossz. Egy WC pumpával nyitották ki az ajtót, ezek szerint a központi zár vákumos. A pasi csak rácuppantott a kilincsre és KATT már nyílt is az ajtó.

Tudtommal ez csak kamu, a valóságban nem működik. Régi poén, már a '80-as években terjengett az urban legend, hogy a centrálos autókat ki lehet nyitni egy teniszlabdával.
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.12 06:52:26 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
  • Autó: Toyota Corolla (2001) 1.4 VVT-i
Re: Védelem
« Válasz #130 Dátum: 2009.03.12 08:39:02 »
Én látam egy videót arról hogy az Aurisokat pl. hogy viszik el :lol: juj nagyon rossz. Egy WC pumpával nyitották ki az ajtót, ezek szerint a központi zár vákumos. A pasi csak rácuppantott a kilincsre és KATT már nyílt is az ajtó.

Tudtommal ez csak kamu, a valóságban nem működik. Régi poén, már a '80-as években terjengett az urban legend, hogy a centrálos autókat ki lehet nyitni egy teniszlabdával.
Én úgy tudom, nem urban legend volt....

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
  • Autó: Toyota Corolla (2001) 1.4 VVT-i
Re: Védelem
« Válasz #131 Dátum: 2009.03.12 08:49:43 »
Leírom nekem miért nem szimpatikus a rejtett kapcsoló: 1, simán kifigyelhetik milyen +mozdulatokat csinálsz indulás elõtt.
Az egyik barátomnak van ilyen rendszere. Azt mondta, hogy fölé állhatok, ő a szemem előtt beindítja az autót, aztán leállítja és bezárja. Ha ezek után én is utána csinálom, vihetem az autót...
Egy másik cimborámnak ugyanez a rendszer van az autójában, de nála például rögtön kiszúrtam a mozdulatot.
Az autószerelőnknek három különböző titkos védelem - kapcsoló, vagy fene tudja, mi, nyilván nem kötötte az orrunkra - van a kocsijában, ezek közül kettő ugyanazon a vonalon. Ha tehát elkezd a delikvens mondjuk kábelkötegben méricskélni, mert ráér, előbb-utóbb meg fogja találni a 'hibaforrást'. Megkerüli, nyilván még mindig nem fog indulni. Ha még van kedve és továbbméricskél, megtalálhatja a másikat is, és azt is megkerülheti. A pofára esés akkor jön, mert az autó még mindig nem indul, és az összes vonal vagy jó, vagy már meg van kerülve. Józan paraszti ésszel belegondolva jó eséllyel nem fogja a már megfejtett vezetékeket újra kimérni...
Eléggé bízik az öreg a módszerében, mert ő a tartalékkulcsot az autón tartja valahol, kívülről is hozzáférhető!!! helyen. Megint csak józan paraszti ésszel végiggondolva ha én Nyíregyházán lakom, és Sopronba mentem kirándulni, ahonnan este nyolckor indulnék vissza, de a kulcs sehol, sokat érek vele, ha Nyíregyházán ott lóg egy szögön... Van igazsága na.

Szóval az, hogy egy egyedi módszer mennyire válik be egy gyakorlatban és mennyire kiszúrható, erősen embere válogatja. Mondta nekem is az említett szerelő, hogy tesz az én autómba is hasonlót, csak ott kell hagynom vagy két napra, mire kitalálja, hogy mit hogyan hova szereljen be, hogy az kívülről egy szokványos indítási folyamat során ne legyen feltűnő.

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
  • Autó: Toyota Corolla (2001) 1.4 VVT-i
Re: Védelem
« Válasz #132 Dátum: 2009.03.12 09:06:09 »
Ja egy fontos kérdés.
E11 Corollánál az elülső és hátsó kilincsek vajon csereszabatosak-e? Pontosabban inkább az elülső kilincsek helyére tehetők-e hátsók? Sokkal egyszerűbb, elegánsabb megoldás lenne, mint például a zárdugózás. Paranoiásoknak további előny, hogy így a zárbetét sem kerül illetéktelen kezekbe egyetlen pillanatra sem...

Szóval. Lehet-e az első ajtók kilincse helyére hátsó kilincseket tenni...?

Peti

  • Vendég
Re: Védelem
« Válasz #133 Dátum: 2009.03.12 10:29:55 »
Az autószerelőnknek három különböző titkos védelem - kapcsoló, vagy fene tudja, mi, nyilván nem kötötte az orrunkra - van a kocsijában, ezek közül kettő ugyanazon a vonalon. Ha tehát elkezd a delikvens mondjuk kábelkötegben méricskélni, mert ráér, előbb-utóbb meg fogja találni a 'hibaforrást'. Megkerüli, nyilván még mindig nem fog indulni. Ha még van kedve és továbbméricskél, megtalálhatja a másikat is, és azt is megkerülheti. A pofára esés akkor jön, mert az autó még mindig nem indul, és az összes vonal vagy jó, vagy már meg van kerülve. Józan paraszti ésszel belegondolva jó eséllyel nem fogja a már megfejtett vezetékeket újra kimérni...

Na ez az ami szvsz már felesleges, mikor már magadat -is- akadályozod, ha elakarják lopni úgy is elviszik, nemrég írta -tán pont itt- valaki hogy fényes nappal fölrakták az autóját trélerre és elvitték, aszem a parkoló kameráján nézték vissza hogy beáll a lopós autó és halál lazán fölpakolják.

Amúgy nekem is van egy ismerős akinek két különböző rejtett kapcsolós, mágneses bigyula van a kocsijában, egy külön rituálé hogy elindulj, ha elindultál bűvészkedni kell hogy ne állítsa le a motort, a hideg is kiráz :wacko: amúgy a szakmabeliek szerint is egy jó és bevállt módszer van a tolvajok ellen: a casco.....

Peti

  • Vendég
Re: Védelem
« Válasz #134 Dátum: 2009.03.12 10:33:58 »
Paranoiásoknak további előny, hogy így a zárbetét sem kerül illetéktelen kezekbe egyetlen pillanatra sem...

A zárbetét húzás az újabb autóknál sztem már nem működik, egyrészt úgy van farigcsálva a kulcs hogy az ajtót+tanksapkát nyithatod a másolt kulccsal, de a motort már nem indítja, +a legtöbb kulcs már immobis, azt meg másolgathatják.