Amúgy igen, simán. A kérdés csak az, hogy mennyire tört.
Szerintem nem kérdés, hogy pontosan az első (ezüst) tűnik szebb állapotúnak. Az elején, még ha sérülve volt is (élőben lehetne ezt rendesen meglátni), mind a jelet, mind a fényszórók közti szigetelőt pótolták (vagy nem is volt törve). Ez nem szokás, sallangnak minősül egy javításnál.
A km még akár valós is lehet, képek alapján számomra simán megérne egy közelebbi randit. Az látszik, hogy a hűtőmaszkja szépséghibás, valami megnyomta, vagy nekiütődött. A hátsója teljesen egyben van, a festése is megfelel a Terra felszereltségnek. A visszapillantó fényezettsége szerintem inkább előny (optikai), mint hátrány. Engem jobban érdekel a valós műszaki állapota, mint az ilyen csip-csup dolgok. Az ára sincs elszállva, ez 450-ért simán elhozható és ennyiért adott esetben nagyon is jó vétel lehet. Persze, lehet az is, hogy csomó dolgot cserélni kell rajta (fék, kuplung, lengéscsillapítók, tömítések egyebek), mindez egy szervizben vásárlás előtt könnyedén ellenőrizhetők, és további alku tárgyát képezik.
Mindenesetre a belseje szépnek tűnik, vagy egy alapos kárpittisztításon esett át, vagy eleve megímélt és foglalkoztak vele. Mindkettő jó dolog.
A bordó idelátszik, hogy fostalicska. Full csálé minden irányban az eleje, Toyota jel, szigetelések hiányoznak. Időt sem pazarolnék rá megnézni.