Ha találkoztál az eddig megnézett példányok között olyannal, amiben váltózár volt, akkor könnyen lehet, hogy az a baja a váltó "moslékoskanál"-érzetéhez. Tesóm autójánál is ugyanez volt a helyzet (Érdről lett vásárolva). A kelleténél gyatrább (gagyibb) kivitelezésű váltózár install miatt lötyögött brutálisan a kar. Egyetlen csavart kellett a helyére tenni és megoldódott a lötyögés, újra lehet pontosnak nevezni.
A kuplung az övében is kissé kemény számomra, de valószínűsíthetően lassacskán cserés is lesz.
Ékszíj és csapágy kopóalkatrész. Szerencsére a görgőkben lehet külön csapágyat is cserélni, ami gyakorlatilag 2000Ft-os tétel.
Kíváncsi lennék arra, hogy azokban az autókban valóban 100-150.000km volt, vagy inkább 1,5-2x annyi. Tesóméban valós 140.000km van most és egyetlen görgőcsapágycserén kívül mást még nem kellett cserélni rajta tavaly őszi vásárlás óta.