Szerző Téma: Yaris általában  (Megtekintve 1630393 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Yaris általában
« Válasz #7755 Dátum: 2014.03.08 22:33:32 »
A TS ülés egy az egyben jó bele és sokkal jobb is.
Ha tudsz szerezni az a legegyszerűbb megoldás.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Yaris általában
« Válasz #7756 Dátum: 2014.03.08 22:56:24 »

A TS ülés egy az egyben jó bele és sokkal jobb is.
Ha tudsz szerezni az a legegyszerűbb megoldás.
ez tutituti?

Mert régebben olyasmit olvastam, hogy a japán és francia összeszerelésű Yarisoknál különbözik némileg az ülés rögzítése. Lehet, hogy téves az info, de vásárlás előtt nem árt tájékozódni erről is.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Yaris általában
« Válasz #7757 Dátum: 2014.03.08 23:02:02 »
Nem tuti, a francia gyártásról nincs tapasztalatom. Ezek szerint annál nem árt leellenőrizni a méreteket.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Yaris általában
« Válasz #7758 Dátum: 2014.03.09 12:33:13 »
Nem tuti, a francia gyártásról nincs tapasztalatom. Ezek szerint annál nem árt leellenőrizni a méreteket.

A franciába nem passzol a sin
Xanyi

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris általában
« Válasz #7759 Dátum: 2014.03.15 13:46:49 »
Yaris
Külseje ráncfelvarrott. Belseje nem. Van ilyen?

Másik kérdés: a ráncfelvarott I-es Yarisokban az utas lábterében a padlóban van egy beszögelés / merevítés. Miért?

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris általában
« Válasz #7760 Dátum: 2014.03.15 13:51:00 »
Eladó Yarisokat nézegetek, főleg 2004-2005 körüli példányokat, 100-150eKm-el.
Az alábbi visszatérő problémákat látom. A kérdésem az lenne, hogy tapasztalaitok szerint ezek normális tünetek vagy csak sokkal több km van a példányokban? Nekem korábban japán I-es Yarisom volt, abban nem tapasztaltam ezen km intervallumban ezeket a problémákat.

Kuplung: kemény.
Váltó: nagyon gatya (mintha Opel lenne), keresgélni kell a fokozatokat. Volt olyan példány, hogy a 3-ast nem találtam benne. Ennyire elkopik a kulissza 100-150eKM-nél?
Ékszíj: kopott, nagyon.
Ékszíj környékén valamelyik csapágy ciripel.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Yaris általában
« Válasz #7761 Dátum: 2014.03.15 14:02:39 »
Ha találkoztál az eddig megnézett példányok között olyannal, amiben váltózár volt, akkor könnyen lehet, hogy az a baja a váltó "moslékoskanál"-érzetéhez. Tesóm autójánál is ugyanez volt a helyzet (Érdről lett vásárolva). A kelleténél gyatrább (gagyibb) kivitelezésű váltózár install miatt lötyögött brutálisan a kar. Egyetlen csavart kellett a helyére tenni és megoldódott a lötyögés, újra lehet pontosnak nevezni.
A kuplung az övében is kissé kemény számomra, de valószínűsíthetően lassacskán cserés is lesz.
Ékszíj és csapágy kopóalkatrész. Szerencsére a görgőkben lehet külön csapágyat is cserélni, ami gyakorlatilag 2000Ft-os tétel.

Kíváncsi lennék arra, hogy azokban az autókban valóban 100-150.000km volt, vagy inkább 1,5-2x annyi. Tesóméban valós 140.000km van most és egyetlen görgőcsapágycserén kívül mást még nem kellett cserélni rajta tavaly őszi vásárlás óta.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Yaris általában
« Válasz #7762 Dátum: 2014.03.15 17:12:29 »
Yaris
Külseje ráncfelvarrott. Belseje nem. Van ilyen?

Másik kérdés: a ráncfelvarott I-es Yarisokban az utas lábterében a padlóban van egy beszögelés / merevítés. Miért?

A ráncfelvarrottnak a hátulja is más, meg az antenna is a tető hátsó részén van, nem elől. Úgyhogy ez összetört, és ilyen bontott alkatrészeket talált hozzá!
Xanyi

harihubi

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 86
Re:Yaris általában
« Válasz #7763 Dátum: 2014.03.18 23:07:37 »
Hali. Érdeklődnék ,hogy használ e valaki közületek I. szériás 1.0L yaris-t huzamosabb ideje autópályán?

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #7764 Dátum: 2014.03.22 00:23:39 »
Hali. Érdeklődnék ,hogy használ e valaki közületek I. szériás 1.0L yaris-t huzamosabb ideje autópályán?
Én eléggé rendszeresen szoktam pályázni az enyémmel. Mi a kérdés?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #7765 Dátum: 2014.03.22 00:27:34 »
Yaris
Külseje ráncfelvarrott. Belseje nem. Van ilyen?

Másik kérdés: a ráncfelvarott I-es Yarisokban az utas lábterében a padlóban van egy beszögelés / merevítés. Miért?
Azért ;) ... mert az egy merevítés. Szerintem a jobb ütközés-védelmet szolgálja. A facelift előttiekben eszerint nincs ilyen?

A linkelt autó nyilván elöl-hátul sérült, és ilyen alkatrészeket sikerült találni hozzá. Kivéve a hátsó lámpákat: azok az eredeti, facelift előtti változatúak.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #7766 Dátum: 2014.03.22 00:32:39 »
Eladó Yarisokat nézegetek, főleg 2004-2005 körüli példányokat, 100-150eKm-el.
Az alábbi visszatérő problémákat látom. A kérdésem az lenne, hogy tapasztalaitok szerint ezek normális tünetek vagy csak sokkal több km van a példányokban? Nekem korábban japán I-es Yarisom volt, abban nem tapasztaltam ezen km intervallumban ezeket a problémákat.

Kuplung: kemény.
Váltó: nagyon gatya (mintha Opel lenne), keresgélni kell a fokozatokat. Volt olyan példány, hogy a 3-ast nem találtam benne. Ennyire elkopik a kulissza 100-150eKM-nél?
Ékszíj: kopott, nagyon.
Ékszíj környékén valamelyik csapágy ciripel.
Az ékszíj, meg a csapágy kopó alkatrész; bár utóbbinak 100 ezernél még aligha kéne ciripelnie.

A váltó a franciában sokkal kevésbé pontos, mint a japánban. Az utóbbinak 10-es skálán simán adnék egy 9-est; az előbbinek inkább csak egy 6-ost. Mondom ezt úgy, hogy nekem francia van, de jópárszor vezettem japánt is. Konkrétan a váltó az egyetlen dolog, amit irigylek belőle :) ... mert amúgy az ülések pl. sokkal jobbak a franciában, a hangszigetelés is javult, sok példányon tárcsafék került hátra is, és a beltér is szvsz sokkal jobban néz ki a facelift utániakban.

De megintcsak azt mondom, hogy 100 ezernél még aligha kéne gond legyen a váltóval, hacsak nem valami bikkfakezű lúzer pusztította eddig. Az enyémben most 173 ezer van, ebből kb. 70-et tanulóvezetők tettek bele; és azért meg lehet találni a fokozatokat a váltóban  :D
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris általában
« Válasz #7767 Dátum: 2014.03.22 09:55:45 »
Szombathely környéki klubtársaktól kérnék egy kis segítséget. Lenne valakinek érkezése ránézni erre a Yarisra?

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris általában
« Válasz #7768 Dátum: 2014.03.22 10:01:53 »
Szeged környéki klubtársaktól is kérnék egy kis segítséget. Lenne valakinek érkezése ránézni erre a Yarisra?

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #7769 Dátum: 2014.03.22 14:42:22 »
Szombathely környéki klubtársaktól kérnék egy kis segítséget. Lenne valakinek érkezése ránézni erre a Yarisra?
2005 nyári forgalomba helyezésű autónak még javában J-s rendszáma kéne legyen - 2005 végén futott ki a J, 2006 elején jelent meg a K. Ez meg KJ-s, ugye, ami inkább 2006 tavasz-nyár eleje. Kérdés, hogy ha valóban magyar első forgalomba helyezésű, akkor miért rendszámozták át? Például, mert fiatalabb korában összetörték? A hátulja tutira törött volt, látszik a hézagokból, meg abból, hogy nincsenek rajta a hátsó lámpák alatt a (baloldalt) TOYOTA, és a (jobboldalt) VVT-i feliratok.

Mondjuk, ettől még lehet jó; a belseje korrekt állapotú, és a 183 ezer km igen jó eséllyel igaz. És 183 ezer nem sok egy ilyen autónak, ha cserélték benne rendesen, amit kell. Jól felszerelt kocsi, és az 1.3 korrekt motorizáció hozzá.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )