Új vagyok itt, meg egyáltalán bármilyen autós témakörben. Gondoltam beköszönök, csütörtökön tettünk szert egy régi-(nekünk )új Yarisra. Nagyjából úgy, ahogy az ember nem vesz autót - párommal együtt (az ő motorjával) elmentünk, megszaglásztuk mindenféle szakértelem nélkül, pár kilométer az előző tulajjal, vittük. Azt az egyet, amit életünkben láttunk. Az órában 92421km volt (valódi érték persze ismeretlen), 1999-es 1 literes, aranysárga, kicsit karcos, egy törött indexbura itt, egy hiányzó dísztárcsa amott, de kit érdekel - megy és érvényes műszaki van rajta Majd átnézetem, ha lelkileg felkészültem rá
Szépen megfogalmaztad, nem kergetsz illúziókat
... De amúgy, Yaris esetében, annyira azért nem kockázatos az efféle eljárás
... Ezt az autót nehéz tönkretenni, nagyon kis hányadot tesznek csak ki a hulladék állapotú darabok.
Mondhatja bárki, hogy kicsi a csomagtartója, de higgyétek el, a 45 literes GIVI dobozhoz képest akkor is gigantikus, ha nem hajtom le a hátsó ülést
Annyira nem kicsi
... Rövid, de mély. És ugye bővíthető. Egész tekintélyes mennyiségű cuccot be lehet oda tömni, az ülés lehajtása nélkül is - úgy meg aztán pláne; én már költöztettem vele jóbarátnémat, elképesztő mennyiségű holmi befért (dobozokban, táskákban, szatyrokban).
Egyébként azért vettünk pont Yarist, mert megbízható és kis fogyasztású járgány hírében áll. Régi Swifttel gondolom olcsóbban kijöttünk volna, csak az szerintem marha ronda. 1st world problem, azt hiszem
Hát igen
... De amúgy ég és föld a régi Swift, meg a Yaris. Tudom, mert előbbit is elég sokat vezettem. Tényleg nagyon messze van egymástól a két autó - a Swift egy átlagos kisautó a 80-as évek második feléből, a Yaris pedig ultramodern volt a 90-es évek végén - még mai mércével sem igazán elavult. A Swift igazából "csak" a költségekben hasonlóan kedvező - de szvsz nem annyival olcsóbb, mint amennyivel elavultabb autó. Szóval ne bánd.
Marha jó játéknak találom a fogyasztásmérőt, a pontosságát viszont még nem tudtam ellenőrizni, meg úgyis véletlenül törlöm az átlagmérő állását... erre mit látok egy pár oldallal visszafele:
Ha kill switch-et használsz leállításhoz, akkor is törli a trip adatokat (gondolom igen)?
Szerintem a lekapcsolás nem törli az átlagfogyasztást. Amennyire észrevettem, azt csak az akkusaru levétele törli (meg persze a manuális törlés). Pontosnak, legalábbis az én autóm esetében (2003-as, faceliftes, francia gyártású 1.0), pontos - számtalanszor vetettem már egybe a fedkomp által kiírt átlagfogyasztást az általam számítottal, és csak egyetlen (!) alkalommal tapasztaltam 1 (!) decinél nagyobb eltérést - és ezek az eltérések is mindig felfelé adódtak, tehát a fedkomp adta meg a magasabb fogyasztást.
Használd egészséggel a kis gömböcöt
... Amúgy az az aranysárga szín tetszik, még ha a sajátomként kevésbé is tudom elképzelni.
Az avatarképedtől viszont a hideg ráz, valahányszor csak ránézek