De akkor nyilván Te nem a kútfej lakattanásáig tankoltál, hanem utána meg beleküzdöttél pár litert. Én mindig csak kattanásig tankolok. Ez lehet a különbség.
A 3 hengerest meg próbáld ki. Ha Te meg tudod szokni, akkor amúgy más gond nincs vele. Én nem tudom megszokni sem a motor hangját, se a kipufogó röfögését
Mondjuk ha a mostani Yarist lomhának mondod akkor a II-est méginkább annak fogod. Legalábbis érzésre biztosan gyengébb.
Tankolás: jaaa, hogy úgy! Igen, az első kattanás után másfél liter még simán belemegy, ehhez nem is kell sokáig küzdeni (mondjuk: összesen egy perc pluszban).
Motor: nem vagyok különösebben érzékeny a hangra, pláne nem egy kiskocsinál... Yarist ugyan még nem, de más háromhengereseket (Corsa C, Fabia I) próbáltam, és azt kell hogy mondjam: még tetszett is a morgásuk, markánsabbnak találtam, mint a kis négyhengeresek steril, semleges zúgását. Bár erősen pörgetve szebb a hangja az én Yarisomnak, mint az 1.2-es Fabiának - utóbbi ott már tényleg csak berreg. De ez nem izgatna különösebben.
Lomhaság: én ezalatt a gyenge rugalmasságot, a nyomaték hiányát értem. És abban tudtommal még javult is a II-es ezres Yaris az I-eshez képest, lévén ugye nagyobbak a motor hengerei. Az, hogy nulláról százra kicsit lassabban gyorsul, engem sokkal kevésbé érdekel, szinte soha nem húzatom ki teljesen. Sokkal fontosabb nekem, hogy mondjuk mit ad elő négyesben, 60-70-ről padlógázzal gyorsítva. És ebben, ahogy néztem a teszteket, a II-es jobb valamivel.