áthozat az E85 topicból:
Palack: a keréknyomás növelése, és a blokk alkatrészekkel történő legózás, műszaki szempontból kb azzal hasonlítható, mintha az autó mellé állok és lehugyozom a kereket, vagy az autó mellé állok és belehugyozok a tankba. A különbség később derül ki.... Remélem nem hari, de erről sem kívánok tovább...
Zénoka, miért nem tudod rendesen leírni a nevemet ?
Arra próbáltam utalni, hogy mindkettő valahol a szürke zónában tapogatózás, olyasmi, amit a gyár nem tesztelt, aminek nem lehetünk tisztában az összes lehetséges következményével. Apró különbség, hogy egy motorhiba nem igazán okozhat balesetveszélyt. Na mindegy - vagyis nem mindegy, csak tényleg nincs értelme ragozni. Láthatod, hogy nem kezelem mereven a kérdést (Yaris topik).
Palaczk a nevedért bocsánat
Értem, mire akartál utalni, a kettő nem egy súlycsoport "műszaki" szempontból amit írtam is. Egy ilyen motorépítés nem egészen szürke kategória, vannak alapelvek amiket nem érdemes megszegni. Aki motorépítéssel foglalkozik annak tudnia kéne ezeket, valószínüleg tudják is, csak ugye valamiből élni kell. Valószínűleg mi leszünk az elsők akik emelt guminyomással szarvastesztet csinálunk, amég ez nem történik meg, addig kár találgatni mi lesz az "eredmény", motorokat viszont már sok évtizede sok százezren építettek át, újítottak fel. Amiket én problémának jelöltem az nem mérnöki ragaszkodás egy tervezői szemlélethez, hanem valahol a motorszerelés alapelvei közé tartozik.
De tényleg nem érdemel a dolog több szót, meglátjuk mi lesz. Tényleg (tutinet után) én örülnék a legjobban ha megszűnnének és nem lennének újabb problémák, néhányan (Te is) régóta ismersz nem hiszem, hogy áradna belőlem a rosszindulat, főleg nema kárörvendés
A múltkori fékteszt után pedig különösen várom a kikerülés tesztünket, remélem hamarosan tapasztalattal gazdagabbak lehetünk az ügyben
Főleg ha sikerül precizebbnek maradnunk mint a korábbi vaddisznós videón