Jelzett az autó, hogy kevés benne az olaj. (34e km-nél, 20-nál volt a csere). Igaz, kicsit ferdén álltam, de egyrészt tavaly is volt ilyen, amikor tényleg nagyon ferdén kellett megállni, viszont ami gyanús volt, hogy nemcsak a sárga villáskulcs égett, hanem az olajnyomás lámpa is villogott. Mivel ezúttal a következő megállásnál sem nullázott le, ezért megnéztem egy olyan helyen, ahol biztosan vízszintesen áll. Hát, a nívó a felénél volt a Min. és Max. jelzés közt. Mivel előttünk áll még egy hosszabb út, és a következő szerviz még 6000 km-nyire van, vettem egy liter löttyöt bele. (Total márkájút). Majd a következő szerviznél megemlítem, hogy kicsit korán kezdi, elvégre ez mégsem az olajevős VVTi szériából van...
Nem tudom, ide tartozik-e, de most, hogy a négyesikrekből már csak a Toyota PCV rendelhető, a korábbi 250.000 km/5 év garancia visszament 3 év/100.000 km-re, a most rendelt autók már "csak" ennyit kapnak.