Szerző Téma: C-HR általános  (Megtekintve 36861 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:C-HR általános
« Válasz #30 Dátum: 2020.05.25 15:12:57 »
Igen, ha valóban ilyen gyakori (esetleg típushiba), akkor nem értem, ha már nem kapnak eleve valamit róla központilag, akkor miért nem kérdezik meg ők?
Nincs ott egy olyan munkatárs, aki megírná, akár így:
"Gyerekek, minden héten bejön egy C-HR ezzel a ....... hibával, nekünk (annak ellenére, hogy márkaszerviz vagyunk!) lövésünk nincs, mit kezdjünk vele. Nem tudnátok segíteni, hogyan oldjuk meg?"   :helpsmilie:
Nem hiszem, hogy olyan válasz jönne, hogy: "Gyerekek, fogalmunk sincs, cseréljétek ki a fél autót, aztán ha megvan, mi okozta, majd szóljatok ide!"  :wacko:
Előzés közben rendszeresen bepöszít a kocsi, nem lennék nyugodt vele, az biztos  :nonono:

Ferdinand

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:C-HR általános
« Válasz #31 Dátum: 2020.05.25 15:15:03 »
Nem elfogadható, gyakorlatilag lövésük sincs, mi a hiba. [emoji34]
Nem marad kiolvasható hiba a tárolóban? [emoji50]
Garanciális, oldják meg.
Marad a másik szerviz és levél a TCE-nak.

Tapatalkkal küldve.
3. alkalommal, amikor már valójában is komolyan lett véve a dolog, akkor naplózott hibát, 4. alkalommal állítólag nem.
Köszönöm, levél megtörtént, várom a reakciót.

Ferdinand

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:C-HR általános
« Válasz #32 Dátum: 2020.05.25 15:18:28 »
Igen, ha valóban ilyen gyakori (esetleg típushiba), akkor nem értem, ha már nem kapnak eleve valamit róla központilag, akkor miért nem kérdezik meg ők?
Nincs ott egy olyan munkatárs, aki megírná, akár így:
"Gyerekek, minden héten bejön egy C-HR ezzel a ....... hibával, nekünk (annak ellenére, hogy márkaszerviz vagyunk!) lövésünk nincs, mit kezdjünk vele. Nem tudnátok segíteni, hogyan oldjuk meg?"   :helpsmilie:
Nem hiszem, hogy olyan válasz jönne, hogy: "Gyerekek, fogalmunk sincs, cseréljétek ki a fél autót, aztán ha megvan, mi okozta, majd szóljatok ide!"  :wacko:
Előzés közben rendszeresen bepöszít a kocsi, nem lennék nyugodt vele, az biztos  :nonono:
Erre azt az infót kaptam, h Toyota technológiai leírása szerint pucolás az első lépés, ha nem segít, akkor a 3-4. alkalommal történt munkavégzés. 3. alkalomkor, informálódtam, ha ez nem segít, akkor mi van? Nincs technológia szerint tovább... Kérdeztem, h ezt az autó is tudja?

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:C-HR általános
« Válasz #33 Dátum: 2020.05.25 18:26:16 »
Erre azt az infót kaptam, h Toyota technológiai leírása szerint pucolás az első lépés, ha nem segít, akkor a 3-4. alkalommal történt munkavégzés. 3. alkalomkor, informálódtam, ha ez nem segít, akkor mi van? Nincs technológia szerint tovább... Kérdeztem, h ezt az autó is tudja?
Bocsánat, ilyen ügyekben nem vagyok jártas, de gondolom garanciális az autó, tehát jobbra-balra nem is lehetne nagyon vinni, mert esetleg garanciavesztésbe fut az ember...
Nem vagyok biztos benne, hogy valóban ez protokoll. Ha belegondolok, lehet egy másik szerviz meg tudná  oldani: Pécsről is állítólag sokan járnak Kaposvárra a márkaszervizbe, pedig itt is van ugye  :hmmmm:

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:C-HR általános
« Válasz #34 Dátum: 2020.05.25 19:39:01 »
Ferdinand!

Merrefele laksz?

Turbós tapasztalatom alapján én azt valószínűsítem, hogy valamelyik turbó vákuumcső random elengedi a nyomást és ezért van teljesítményvesztés, ami egy újraindítás esetén visszaáll alaphelyzetbe. (változó geometria állítás megszűnik)   De ez egy garis új autó, aminek nem lenne szabad ezt csinálnia.

Én olyan márkaszervizbe vinném, ahol értenek is hozzá...  Van ilyen pár az országban.   
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Ferdinand

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:C-HR általános
« Válasz #35 Dátum: 2020.05.26 06:24:29 »
Bocsánat, ilyen ügyekben nem vagyok jártas, de gondolom garanciális az autó, tehát jobbra-balra nem is lehetne nagyon vinni, mert esetleg garanciavesztésbe fut az ember...
Nem vagyok biztos benne, hogy valóban ez protokoll. Ha belegondolok, lehet egy másik szerviz meg tudná  oldani: Pécsről is állítólag sokan járnak Kaposvárra a márkaszervizbe, pedig itt is van ugye  :hmmmm:
Azt is megpróbáljuk, köszönöm ill. várjuk a Toyota álláspontját/válaszát.

Ferdinand

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:C-HR általános
« Válasz #36 Dátum: 2020.05.26 06:28:29 »
Ferdinand!

Merrefele laksz?

Turbós tapasztalatom alapján én azt valószínűsítem, hogy valamelyik turbó vákuumcső random elengedi a nyomást és ezért van teljesítményvesztés, ami egy újraindítás esetén visszaáll alaphelyzetbe. (változó geometria állítás megszűnik)   De ez egy garis új autó, aminek nem lenne szabad ezt csinálnia.

Én olyan márkaszervizbe vinném, ahol értenek is hozzá...  Van ilyen pár az országban.
Egy pesti szervíz ez.
Van esetleg javaslatod márkaszervizre?

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:C-HR általános
« Válasz #37 Dátum: 2020.05.28 18:25:28 »
Egy pesti szervíz ez.
Van esetleg javaslatod márkaszervizre?

Pesti?  Reálszisztéma, vagy Frei?

A Mayert javasolom Pilisvörösváron. Ott bizonyosan foglalkoznak az ember fiával.  Akár hivatkozhatsz is rám a munkafelvételnél.  (most kék CHR van)
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Ferdinand

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:C-HR általános
« Válasz #38 Dátum: 2020.06.01 16:50:35 »
Pesti?  Reálszisztéma, vagy Frei?

A Mayert javasolom Pilisvörösváron. Ott bizonyosan foglalkoznak az ember fiával.  Akár hivatkozhatsz is rám a munkafelvételnél.  (most kék CHR van)
Utóbbiban volt a szerviz. Előbbiben a vásárlás. :D

Jegyzem, köszönöm.
Most tárgyalás lesz a hogyan továbbról, úgy néz ki a Toyota Magy. is tudja (de majd nyugtával), valami nem oké.