Típusok - TOYOTA > C-HR
C-HR beszélgessünk
bela@puhala.hu:
Üdvözlet!
Szintén C-HR rel kapcsolatos.
Sajna az eladó - ügyintézők nagyon gyengék szakmailag.
Esetleg az árakat ismerik, de műszakilag nullák.
Nekem azt mondták, h a hotspot nem lehetséges.
ha mégis, hogyan?
Rácsatlakozom a rendszerre bluetoothal és aztán, hogyan tovább?
A két tipusu GO programról nem is tudott az én eladom.
Hol találtatok erről leírást?
üdv
Nagycitrom:
--- Idézetet írta: bela@puhala.hu - 2019.08.29 20:06:59 ---Üdvözlet!
Szintén C-HR rel kapcsolatos.
Sajna az eladó - ügyintézők nagyon gyengék szakmailag.
Esetleg az árakat ismerik, de műszakilag nullák.
Nekem azt mondták, h a hotspot nem lehetséges.
ha mégis, hogyan?
Rácsatlakozom a rendszerre bluetoothal és aztán, hogyan tovább?
A két tipusu GO programról nem is tudott az én eladom.
Hol találtatok erről leírást?
üdv
--- Idézet vége ---
Valahogy konkrétabban: mit szetetnél, mit vársz el, mi a kérdés?
Tapatalkkal küldve
Virsa:
Üdv Mindenkinek!
Két és fél éve van meg az autóm (nem hibrid).
Két dolgot kivéve teljes mértékben meg vagyok elégedve vele.
Az első: Két éve számtalan alkalommal írja ki a következő hibaüzenetet(általában melegindítás után pld. rendőrlámpa): "Rendellenes feszültség, csökkentett rásegítőerő. Keresse fel márkaszervizét.)
Már több esetben vittem szervizbe, cseréltek ezt-meg azt de semmi változás.
A másik:A fogyasztásmerő egyenlő a nullával. Egyszer majdnem negyedrészig van a tank. A sárga lámpa még nem ég, de kiírja, hogy null a megtehető kilométer. Másszor kiírja hogy mehetek 50 kilométert, de a sárga nem ég. Elmentem 100 kilométert mikor kigyulladt a sárga, és a megtehető
km nulla.
A kútnál kiderült, hogy van benne még 14 liter. De lehetne még sorolni. Minden tankolás után a megtehető km kb. 550. Függetlenül attól, hogy előtte egy tankkal országúton, vagy városban mentem-e.
Jelentkezett már valakinél a problémák valamelyike?
Trotter66:
--- Idézetet írta: Virsa - 2019.09.22 17:14:56 ---Üdv Mindenkinek!
Két és fél éve van meg az autóm (nem hibrid).
Két dolgot kivéve teljes mértékben meg vagyok elégedve vele.
Az első: Két éve számtalan alkalommal írja ki a következő hibaüzenetet(általában melegindítás után pld. rendőrlámpa): "Rendellenes feszültség, csökkentett rásegítőerő. Keresse fel márkaszervizét.)
Már több esetben vittem szervizbe, cseréltek ezt-meg azt de semmi változás.
A másik:A fogyasztásmerő egyenlő a nullával. Egyszer majdnem negyedrészig van a tank. A sárga lámpa még nem ég, de kiírja, hogy null a megtehető kilométer. Másszor kiírja hogy mehetek 50 kilométert, de a sárga nem ég. Elmentem 100 kilométert mikor kigyulladt a sárga, és a megtehető
km nulla.
A kútnál kiderült, hogy van benne még 14 liter. De lehetne még sorolni. Minden tankolás után a megtehető km kb. 550. Függetlenül attól, hogy előtte egy tankkal országúton, vagy városban mentem-e.
Jelentkezett már valakinél a problémák valamelyike?
--- Idézet vége ---
Nekem ugyan hibridem van, de az egyesre megoldás lehet, ha az akksit egy terheléses vizsgálatnak vetetnéd alá, komolyabb autóvillamossági műhelyben, van spéci akksiboltban akár ingyenesen is megnézik, mert gyanítom, hogy a start-stop rendszer eszi az akksi kapacitását, esetleg az akkusaruk és/vagy a negatív testelés a kasztnin lazult fel. Ezek az utóbb felsorolt dolgok könnyen ellenőrizhetők minimális kézség esetén is.
A másodikra ötletem nincsen, nekem ilyen probléma nem jelentkezett. Amúgy a Toyotáknál a sárga jelzés után még 100-120 km-ra elegendő üzemanyag még simán bennük van.
Virsa:
Köszi a tanácsot.
Mivel még garanciális ezért első perctől márkaszervizbe viszem.
Az akku csere az első hibajelentés után megtörtént. A cserét követően pár nappal később újra kezdte. Visszavittem, hosszas töprengés után azt mondták: komplett óra csere kell.
Alig három hónap várakozás után ez meg is történt ( lett egy null kilométeres autóm). De a hiba újra jelentkezik.
Sőt azóta újabb hibaüzenet jelentkezett: "Csökkentett motorteljesítmény".
Visszavittem, megvizsgálták, és a válasz: majd utána nézünk.
Navigáció
[*] Előző oldal
Teljes verzió megtekintése